Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muita joilla jatkuvasti jotakin paikkaa särkee...??

07.07.2007 |

tänne tulin purkamaan pahaa oloani, tai kipujani.. mulla viikkoja nyt 25+5, pahat suonikohjut toisessa jalassa ja alapäässä. nivustyrä vaivaa toisella puolella ja nyt uutena tullut issias-särky..

no, suonikohjut pysyy suht kivuttomina kun pidän kunnon tukisukkaa, mutta helteellä on alapää kuin tulessa, kun suonikohjut on kipeät ja tyrä vielä kipeämpi.

tuntuu välillä etten jaksa kun kokoajan särkee jotakin paikkaa. ollenkaan ei pysty nauttimaan tästä raskaudesta, no, ehkä sillon kun nukkuu.. tai levähtää. sekin on aika vähäistä mitä pystyy levähtään, kun 1,5v esikoinen pitää huolen että on toimintaa...

miten te muut jaksatte henkisesti, kun särkee jatkuvasti? onko jotain vinkkejä vaivoihini, siis niiden helpottamiseen. särkylääkettä (panadol) olen satunnaisesti ottanut, mutta se ei paljoa auta..

kirjotelkaa ihmiset ajatuksianne, josko löytyisi mulle vertaistukea...

äityli

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt sitten valitan kun kerran sinäkin;)

Minulla ongelma on jatkuvat supistelut, ihan sama mitä tekee, tai tekeekö yleensäkään mitään, niin supistelee. Lääkäri sanoi, ettei saisi oikein tehdä sellaista mikä saa supistelemaan, mutta se on kyllä täysin mahdotonta toteuttaa. Kaksi leikki-ikäistä pitää kyllä liikkeellä, vaikka miten vaikealle tuntuisi. Lääkäri myös totesi (yllätyksekseni, koska aiemmin ei ole ollut mitään moiseen viittavaa), että istukka on osittain kohdunsuun edessä, ja voi aiheuttaa vuotoja. Sekin jännittää, että liikkuuko se siitä edestä pois, koska minulla on hirveä sektiokammo, niin en osaa olla rennosti,vaikka useimmiten se kuulemma siirtyy.

Alaselkä tuntuu olevan tulessa kokoajan, johtunee osittain supistuksista, osittain siitä, että se on oireillut jo kauan! Välillä tuntuu, etten tiedä miten olla, kun pelkkä kaupassa käynti hissukseen, saa supistelemaan niin, ettei voi kävellä ilman että nojaa kärryihin:(

Voisi olla helpompikin olol..

Mutta tsemppiä meille, kaipa tästä jotenkin selvitään lokakuulle, molemmat..

Vanile rv 26 tasan.

Vierailija
2/2 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä menossa 24+0 ja kolmas raskaus, ekaa kertaa kärsin karmeista suonikohjuista toisessa jalassa. Särkevät ja kiristävät aamusta saakka vaikka nukun jalka ylhäällä ja heti aamulla puen kunnon tukisukat (ihanat lämpimillä ilmoilla;-) mutta kun ilmankaan ei voi olla, kohjut pullahtavat heti jos 5 min. ilman tukisukkaa ja ihmiset säikähtävät hurjan näköistä jalkaa...)

Yöt myös kuluvat tässä kolmannessa raskaudessa jo nyt levottomasti, vessassa ravaten ja nukkuma-asentoa hakien, edellisissä vasta loppukolmanneksessa...

Muita särkyjä tai supistuksia ei onneksi ole vielä ollut, mutta kohtalotoverin myötätuntoa täältä löytyy joka tapauksessa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla