Pudotettavaa 30kg, miten onnistun?
Pakko päästä kiloista että saan taas elämäni takaisin.
Vinkit ja ohjeet otetaan kiitollisuudella vastaan :)
Onko muita joilla näin paljon pudotettavaa?
Kommentit (34)
Minä olin 112,5kg pahimmillaan ja 165cm, ihan hyvin kehtaisn.
ja iltapäivällä välipalan. Lisäksi syön herkkuja mutta huomattavasti pienempiä annoksia. Ja muista pieni askel kerralla ja minulla se oli se välipalan lisääminen iltapäivään etten vedä illalla hullunlailla ruokaa. Nyt olen lisännyt hieman liikuntaa. Mulla on myös 30 pudotettavaa ja nyt olen saanut 4 kg pois toukokuun puolivälistä
Itselläni ei vaan ole kuntoa niin paljon että voisin sinne mennä rehkimään.
Ja toinen ongelma, vaatteet.
Mitä sinne voi laittaa päälleen?
Minulla ei ole nykyään mitään vaatteita.
Pitkä hame ja tunikamalliset paidat ovat käytössäni nykyään.
Mistä isot ihmiset ostavat urheiluvaatteensa?
helposti laihtunut, sittemmin ylipainonsa tuplannut uuden tien alussa
Perustetaanko tosiaan joku oma poppoo?
niin pudotat kyllä tuon 30 kiloa jos se on ylipäätään realistinen kohdallasi. Usein vain on niin, että oikeaa tahtoa ei ole vaan makean ynnä muun kivan nälän tahto on suurempi eikä se 30 eikä mikään muukaan kilo lähde mihinkään.
Olis se mukava lukea toisten samojen asioiden kanssa painiskelevien tuntoja.
Mikäs nimeksi?
Voin kirjottaa ensimmäisen viestin laihdutuspalstalle :)
Tahtoa riittää (aina välillä) mutta itsekuria ei aina :/
Nyt olen jämähtänyt kotiin (ei harrastuksia tai kivoja ihmissuhteita)
Kuljen samoissa rytkyissä kun mitkään vaatteet ei meinaa mahtua päälle.
Tiedän että jos/kun laihdun, pääsen taas elämään normaalia elämää.
riittää! Muutin ruokavalioni terveellisemmäksi ja jätin herkut pois. Laskin Finelissä kaiken mitä söin, Fineli lienee samantyyppinen kuin kalorilaskuri - siihen en ole tutustunut. Laskin joka päivä kaiken syömäni siten, että kaloreita on noin 1200 - 1500 kcal päivässä. Saa syödä ihan riittävästi, kun syö järkevästi. Nälkä ei ole ollut. Herkkuja olen antanut itselleni luvan syödä JOSKUS. Silloinkin kohtuudella, sen asemesta että söisin kokonaisen suklaalevyn olen syönyt vain pari riviä. Se on yllättäen riittänyt.
Aloitin tämän projektini siis tammikuun loppupuolella, nyt painoa on pudonnut 20 kg! Liikunnan olen myös lisännyt tähän " uuteen elämääni" , uin ja pyöräilen. EN siis ole laihdutuskuurilla, vaan olen aloittanut kokonaan uuden elämän, entiseen ei ole paluuta, en halua noita kiloja enää takaisin kun olen niistä nyt päässyt. Joo, on vielä pudotettavaa jäljellä, mutta tästä on hyvä jatkaa. Kerrankin olen saanut psyykattua itseeni varmuuden siitä, että voin ja pystyn. Niin pystyt sinäkin! Onnea ja tsemppiä!
Sinne sitten kirjottelemaan.
Kiitokset kaikille tsempistä!
Kyllä minä vielä onnistun :)))
Niin teen..
Kromi käyttöön heti maanantaina.
Lenkilläkäyntiä ja uimista jatkan.
Kun kehtaan, alan käymän jossain liikuntakeskuksessa.
Jos repsahdan, varaan ajan terveyskeskukseen.
Olen ihan loppu tähän epätoivoiseen jojoiluun.
Kiitokset kaikille tsempanneille.
Pistetään pino pystyyn vaikka tuonne laihdutuspuolelle?
Mukava jos olisi muitakin joilla iso urakka edessä (+20kg)
Ap