Pudotettavaa 30kg, miten onnistun?
Pakko päästä kiloista että saan taas elämäni takaisin.
Vinkit ja ohjeet otetaan kiitollisuudella vastaan :)
Onko muita joilla näin paljon pudotettavaa?
Kommentit (34)
Säännölliset ruoka-ajat. Terveellinen kotiruoka. Lautasmalli. Puoli kiloa kasviksia/hedelmiä päivässä. Ei kitukuuria, vaan normaalia ruokaa normaalein annoksin.
vaikkapa Painonvartijoiden ohjeita. Niitä noudattamalla ei voi olla laihtumatta.
Itse jätin herkut pois toukokuun alussa, eikä karkkia/suklaata tee enää yhtään mieli. Ennen söin joka päivä karkkia ja suklaata... :(
Syö aluksi sitä ja sitten kun makea tuntuu liian makealta olet onnistunut vieroittamaan itsesi siitä etkä tarvii mitään kromia.
Sorrun herkkuihin joka viikko, argh. Ja juon alkoholia joka viikonloppu niin että siitäkin tulee turhia kaloreita. Kiinnostaisiko aloittaa oma laihdutusketju jonnekin? (ei ehkä tänne av:lle kuitenkaan :)) Itse olen joskus laihduttanut 20 kiloa ja silloin kirjoittelin tuonne Sonera Plazan puolelle joka päivä, auttoi kuin luki muiden kuulumisia ja kaikki kannusti toisiaan :)
Siinä tulee aina pientä kilpailua ja aina on mielessä se, että mitä muut ajattelee, jos ei pysty. Ihan sama kuin näissä suurin pudottaja -kilpailuissa. Samalla näkee myös miten muut onnistuvat ja missä ajassa.
Vierailija:
Siinä tulee aina pientä kilpailua ja aina on mielessä se, että mitä muut ajattelee, jos ei pysty. Ihan sama kuin näissä suurin pudottaja -kilpailuissa. Samalla näkee myös miten muut onnistuvat ja missä ajassa.
Voi sitten porukalla ottaa pieniä välitavoitteita, että esim. tällä viikolla jokainen laihduttaa 1 kilon tai panostetaan urheiluun enemmän jne. =) Ja kun niitä huonoja päiviä sattuu aina itse kullekin, niin aina löytyy isommasta porukasta yksi, joka jaksaa juuri sillä hetkellä tsempata
t. 11
Tänään kävin kävelylenkillä ja join paljon vettä.
Yritän tosiaan vierottaa itseni makeasta.
Se tulee kyllä olemaan työn ja tuskan takana
Ap
mulla myös se 30kg pudotettavaa, tai oli, mutta pudotin jo keväästä alkaen 10kg, eli jos vaikka 20-25kg vielä, niin olisin vain lievästi ylipainoin,
minä menin spinningiin 3krt/vko ja aloin syömään pienempiä annoksia ja jätin herkut pois.
En mitenkään pikkuhiljaa, vaan ihan kunnolla aloitin.
Miksi yli 100kg painava ei voisi aloittaa ns normaalia dieettiä?
Kuulostaa tuo lääkäriin meno ja Reductil varsin houkuttelevalle.
Saako reseptin jos pyytää? (ylipainoa todellakin reilu 30kg)
Tässä on jo vuosia tullut jojoiltua painon kanssa.
Painonvartijat, jopa hypnoosissa kävin. Eivät ole auttaneet.
Jotain silti tarttis tehrä :))
Ap
Ja uimassa.
Välillä kilot karisevat, muttei tarpeeksi.
Sitten iskee taas syöpöttelykausi jolloin ei ole motivaatiota liikuntaan.
Toiset tupakoi, toiset juo..
Minä ahdan herkkuja.
Riippuvuus on tämäkin, josta todella vaikea irrottautua :(
Ap
Ilman tukea et pärjää!!! Ja minä kyllä tiedän mistä puhun. Kokeiltu on ja ainoa mistä oli pitempiaikaista apua ja tuotti tulosta. Kohta taas täytyy koputella minunkin painonvarijoiden ovea kunhan synnytys on ohi ja tilanne tasaantuu. Jälleen pitäis tuo 15kg pudottaa. Muuta en edes jaksa enää yrittää ja omin voimin siitä ei tule mitään...
Tsemppiä.
Ps. Käyppäs tuollakin Keventäjät sivuilla. Siis MTV3 . fi
Eikö siihen laihdutuslääkeeseen ensin tarvitse laihduttaa jonkun verran ja ainakin tuttuni joka sitä hetken söi on ihan yhtä lihava kuin aloittaessaa siis samaa jojoilua.
2 vuotta sitten tiputin sillä 10 viikossa 25 kiloa ja takaisin ei kilot ole tulleet. ainoa negatiivinen on lääkkeen hinta
eli ahdan herkkuja ihan hulluna silloin kun vaan alan ahtaa, siis todella ihan mielettömiä määriä eikä sitä saa poikki.
No, aloin silti harrastamaan spinningiä, ja se ahmimisvimma on nyt ollut aika hyvin hanskassa sen myötä, 3-4kk olen nyt laihduttanut (11kg tarkalleen) ja en ole sortunut ahmimaan kun muutaman kerran pahasti.
Sieltä salilta saa sitä hyvänolon hormonia ;) mikä näköjään auttaa pysymään irti ruuasta, ja kun hikoilee ihan kybällä siellä ni tuntee itsensä joka tunnin jälkeen hoikemmaksi :)
Kokeile kunnon liikuntaa, ei se ainakaan pahenna sun lihavaa kroppaasi ;)
lokakuussa aloitin, nyt -15 kg puolessa välin siis vasta.
mutta hiljaa hyvä tulee
Ensin kiloja tippuu.
Sitten tulee juhlapyhiä väliin jolloin tulee syöpöteltyä.
Paino jumittuu paikoilleen.
Pari kertaa jää väliin ja sitten ei enää kehtaa taas mennäkkään.
Noin minulla joka kerta.
Sieltäkin on niin helppo jäädä pois.
Mä tosiaan tarvitsen jonkun lobotomian..
Pelkään etten onnistu ikinä :((
Mutta nyt taas, intoa täynnä.
Toivottavasti pystyn siihen tällä kertaa :)
Ap
Pari viikkoa syöt kromia tai reilu, niin suklaakaan ei maistu enää samalle ja muutkin makeat on helpompi jättää pois. Mutta menee ainakin pari viikkoa ennen kuin alkaa vaikuttaa...
Ja muutenkin menee tuo kaks viikkoa ainakin ennenkuin saat kerättyä tarpeeksi itseinhoa sitoutuaksesi pudotukseen. Eli aloitat ja taas repsahdat jne. Mutta sinniä ja jatka vaikka repsahduksia tulee. Pääasia, että jatkat!!!
Eli ekaks voisit aloittaa jonkun liikuntaharrastuksen (osta vaikka kuntopyörä).
Sitten teet niin että jätät kaikki herkut pois arkipäivisin.
Ja siitä sitten pikkuhiljaa vähennät syömistä ja muutat terveellisemmäksi. Eli jos olet tähän asti syönyt suuria annoskokoja niin lisää koko ajan salaatin/vihannesten määrää ja pienennä muuta ruokaa.
Ruuanlaitossa siirryt pikkuhiljaa kevyempään ja vähäsuolaisempaan jne.
Lisää myös pikkuhiljaa liikunnan määrää.
Niin että muutokset ei ole liian suuria liian nopeasti.
Ja ole tyytyväinen pienestäkin painonpudotuksesta sillä suunta on silloin oikea.
Tsemppiä!