Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko menkat aina kaksi viikkoa oviksen jälkeen?

Vierailija
07.07.2007 |

Ihmisen bilsa vähän huonosti hallussa...

Osaako joku vastata?

Vai onko ovis aina puolessa välissä kiertoa? Vai onko mitään mistä voi kierron aikana keksiä, koska menkat alkaa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oma rytminsä, mutta ei se siltikään ole jokaisella kerralla välttämättä sama!



Pääsääntöisesti on pidetty ohjeena kierron puoliväliä. Mutta varmuuden saat ovistikuilla.



Itselläni n.10v kierto 28pv ja silti hedelmöittymiset ovat tapahtuneet aivan muulloin kuin puolessa välissä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi