Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EI HELVETTI!!! nyt sitten tyottomia aletaan VELVOITTAMAAN ottaa vastaan vuokratyota, osa-aikatyota ja tyota tyossakaymisalueensa ulkopuolelta! ei jumalauta!!!

Vierailija
07.07.2007 |

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottamaan työtä lapsiin vedoten tai muutenkaan. sama jos sanot, että olet hakenut elokuussa opiskelemaan (ja silti haluat töihin mieluummin jos mahdollista) niin saattavat ilmoittaa ettet ottanut paikkaa vastaan.

nuo vääntelee niin nopeasti sanomiset ihan johonkin muuhun kuin mitä oikeasti sanoo. vaikka jos sanot että tahdot töihin, mutta et pysty aloittamaan vaikka kahteen viikkoon niin saattavat ilmoittaa ettet ole halukas.

ja jokaisessa noissa tapauksissa tulee karenssi :(

Vierailija
22/50 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää kun kunnatkin jo käyttää noita.. huoh! Kohta ei tarvitse minnekään palkata ketään, otetaan vaan ilmaisia harjoittelijoita joka paikkaan prkl.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän he sitä suoraan sano tietenkään. Höh.

Vierailija
24/50 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

nuo vääntelee niin nopeasti sanomiset ihan johonkin muuhun kuin mitä oikeasti sanoo. vaikka jos sanot että tahdot töihin, mutta et pysty aloittamaan vaikka kahteen viikkoon niin saattavat ilmoittaa ettet ole halukas. ja jokaisessa noissa tapauksissa tulee karenssi :(

Vierailija
25/50 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisit käynyt siellä ja ollut täysin asiallinen. Silloin työvoimatoimisto tulkitsee ettet ole ottanut työtä vastaan.

Vierailija
26/50 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja vuokratyöläisillähän on tunnetusti paljon huonommat palkat.

Vierailija
27/50 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kieltäytyy antamasta (maksamasta) jatkon koska työntekijä on ollut LIITON PÄIVÄRAHALLA ja sitten heti kun ne muutama jäljellä ollut päivä on kulutettu niin komennetaan uudelle työllistysjaksolle jonnekin muualle. (kokemusta lähipiirissä)

Vierailija
28/50 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin aina minut on laitettu pois vaikka olen siis ihan halukas ollut jatkamaan. Ja sitten ensi viikolla on jo uusi harjoittelija samassa työpaikassa. Tämä nykyinen järjestelmä johtaa vain tähän, oikeita työpaikkoja ei ole kun kaikki ottaa sen ilmaisen harjoittelijan.

Vierailija
29/50 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen nyt harjoittelussa ollut vaikka saan siitä vähemmän rahaa kuin kotona ja mitä hyötyä siitä on? Ei yhtään mitään, nyt olen mieluummin kotona työttömänä kuin turhan panttina harjoittelussa.

Vierailija
30/50 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että vielä tulee jatkoa, ei vielä tiedä, vasta elokun lopussa!!

Vierailija
31/50 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on työtön, täytyy etsiä työtä. Kun pääsee töihin, voi osoittaa omalla tekemisellään, että on hyvä työntekija, joka kannattaa palkata vakkariksi.

Kokeilkaapa, niin minäkin pääsen veron maksussa helpommalla!

Vierailija
32/50 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos on työtön, täytyy etsiä työtä. Kun pääsee töihin, voi osoittaa omalla tekemisellään, että on hyvä työntekija, joka kannattaa palkata vakkariksi.

Tulee uusi ilmainen harjoittelija ja sut potkitaan ulos talosta!

Vierailija
33/50 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
34/50 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täällä lapissa on todella laaja alue eikä paikkarit kulje edes kohtalaisesti ja työ on pakko ottaa vastaan.

Vierailija
35/50 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin otetaan ilmainen työkkärin kautta kuin palkataan joku vakituiseksi. Minuakin on aina kehuttu kuinka olen ahkera ollut ym. mutta enpä ole vain paikkaa saanut. Yksi jopa myönsi ihan suoraan että ottaa mieluummin ilmaisen kuin minut vaikka kovasti kehui työtäni.

Vierailija:

Vierailija
36/50 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen työnhakija ei saa työtä, kun kaikki ottaa noita ilmaisia työntekijöitä.

Vierailija
37/50 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PITÄÄ sanoa että olisi mahdollista saada sitä

Vierailija
38/50 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen ja tehnyt pätkätöitä 10 vuotta. Itse olen hankkinut joka ikisen pätkän. Työkkäristä ei ole ollut kuin haittaa työn saannissa. Jos käy niin, että jostain syystä uutta pätkää mistään keksi, en taatusti lähde siivoamaan tai puhelinmyyjäksi. (siivousalan ihmisiä arvostan kyllä, puhelinmyyjiä en)

Piste!

Vierailija
39/50 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako tämä sitä, että kaikkien on pakko tuppautua pääkaupunkiseudulle kun ei täällä syrjäseuduilla välttämättä ole oman alan vakipaikkoja. Kuljen nyt 100 km työmatkaa, mutta työssäkäyntialue työkkärin näkökulmasta on laajempi. On tää taas niin tätä.

Vierailija
40/50 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin olen tällaisen pätkän ollut töissä ja vielä sen jälkeen jatkui yksi projekti jossa olin palkkatyössä projektin ajan. Sitten loppui yhdistykseltä rahoitus ja hommat minulta.

Tää systeemi on niin perseestä kuin voi vain olla, minulla oli työhaluja, minut olisi haluttu työhön mutta pakko oli lopettaa että saivat taas tukityöllistetyn kelan ja työkkärin tuella. Sama kierre siinä paikassa on edelleen.

Todellista työllistymistä ei tapahdu henkilöt vaihtuu ja työttömyys pysyy.

Siihen paikkaan en enää mene koska systeemi kyllästyttää.

Kaikki kärsii, uuden perehdyttäminen ja kun homma on hanskassa on lähtölaskennan aika tarkoitan tällä sitä jos otetaan vain puoleksi vuodeksi tai max vuodeksi ja henkilö vaihtuu taas uudelleen. Tässä häviää työnantajakin koska kaikki tieto ei siirry edelleen ja sitä ei ole kirjattu mihinkään. Asiakaspalvelu kärsii jne. Työntekijän motivaatio ei välttämättä ole paras mahdollinen koska tietää että homma loppuu, itselleni tämä ei ollut ongelma. Olin jopa liian aktiivinen ja innokas uudistaja joka kehitti työtapoja ja jopa laati sinne perehdyttämiskansion seuraajalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme