Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

isot nännipihat

Vierailija
07.07.2007 |

onks tavallista että tisseissä on erikoisen isot pihat, vai ovatko ne isot jos c - kupin tisseissä on halkaisijaltaan 10 sentin pihat. Musta sellaiset on kivan kiihottavat, mitä mieltä ollaan?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

h_ki kirjoitti:

Tummat suurehkot nännipihat ja terhakkaat pystyt nännit miellyttävät eniten silmää, mutta aika moni muu asia tulee merkityksessä näiden edelle. Täytyy olla jonkinasteinen tissifiksaatio, jos noilla oikeasti on merkitystä miehelle.

Kyllä rinnat merkitsevät minulle tosi paljon, samoin takapuoli..saavat minut kiihottumaan...

Vierailija
22/51 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rectaalitähystäjä kirjoitti:

Se pari senttiä menee mut 8cm WTF? Sit pitää mennä eläinlääkäriin mammuttiosastolle. En lähtisi tähystämään sellaisen otuksen rektaalia

SIIS 8CM PITKÄT NÄNNIT ???????? Niitä kyllä kelpais pureskella ja imeskellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei sentään pitäisi pureskella.., se sattuisi. / vilivallaton

Vierailija
24/51 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ei sentään pitäisi pureskella.., se sattuisi. / vilivallaton

No, vähän näykkiä :)

Vierailija
25/51 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse oli nännipihojen koosta. Pienet muistuttaa teinitytön tissejä ja isot venäläistä maatuskaa. Valitsen ehdottomasti ensimmäisen.

Vierailija
26/51 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nöpöttäjät kirjoitti:

Kyse oli nännipihojen koosta. Pienet muistuttaa teinitytön tissejä ja isot venäläistä maatuskaa. Valitsen ehdottomasti ensimmäisen.

jos puhutaan rintojen kiihottavuudesta, nänninpihoilla ei ole minulle mitään merkitystä. Kyllä teinitytön (13-14v.) pienet suipot rinnat vaaleanpunaisina nöpöttävillä nänneillä saa minut tosi kuumaksi

Vierailija
27/51 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nännifani kirjoitti:

Tämmöset on ihania ja seksikkäitä

http://godlynipples.tumblr.com/

Yöh, ei kiitos, vähän lyhyemmät saa olla.

Mikään ei ole seksikkäämpää kuin erottuvat nännipihat, eli siis ei tasaiset, vaan semmoiset koholla olevat. Harvoin vaan näkee.

Vierailija
28/51 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halkaisija lepotilassa nännipihat vaaleat, n. 5 cm, kiihottuneena n. 3 cm.

Vierailija
29/51 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken kauneinen on juuri kukkaan puhkeamassa oleva tytön rinta, ehkä noin 13 vuotiaana...koko rinta on yhtä terävää nänniä..nam.....alkaa seisoon kun ajattelenkin.....

Vierailija
30/51 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pervoko ? kirjoitti:

kaiken kauneinen on juuri kukkaan puhkeamassa oleva tytön rinta, ehkä noin 13 vuotiaana...koko rinta on yhtä terävää nänniä..nam.....alkaa seisoon kun ajattelenkin.....

Todella kauniita ja seksikkäitä nuo teinit

Vierailija
31/51 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni paras rinta on kiinteä, pyöreä ja siinä on pieni nännipiha ja mieluiten vaalea nänni, joka on sopivan kokoinen rintaan nähden. Toki tummemmilla naisilla tummempi nänni. Eli minulle ei kiitos isoja nännipihoja, koska pilaavat mielestäni kauniinkin rinnan.

Vierailija
32/51 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni paras rinta on kiinteä, pyöreä ja siinä on pieni nännipiha ja mieluiten vaalea nänni, joka on sopivan kokoinen rintaan nähden. Toki tummemmilla naisilla tummempi nänni. Eli minulle ei kiitos isoja nännipihoja, koska pilaavat mielestäni kauniinkin rinnan.

Samaa mieltä kanssasi :)

Vierailija
33/51 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pervoko ? kirjoitti:

Kyllä aika pervo olet, tai oikeastaan sairas. Ei kukaan normaali mies pidä 13v. tyttöä seksiobjektina tai kiihotu lapsen rintoja ajatellessaan. Ellet sitten itse ole nuori poika, silloin se on kai aika ymmärrettävää.

Vierailija
34/51 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolestunut teinitytön isä kirjoitti:

pervoko ? kirjoitti:

Kyllä aika pervo olet, tai oikeastaan sairas. Ei kukaan normaali mies pidä 13v. tyttöä seksiobjektina tai kiihotu lapsen rintoja ajatellessaan. Ellet sitten itse ole nuori poika, silloin se on kai aika ymmärrettävää.

En tiedä kuka täällä on tollainen pervo. Jätä nuoret teinit pois sun himoajatuksistasi! Nuori 13v ei ole sinulle tarkoitettu. / vilivallaton

Vierailija
35/51 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pervoko ? kirjoitti:

En tiedä kuka täällä on tollainen pervo. Jätä nuoret teinit pois sun himoajatuksistasi! Nuori 13v ei ole sinulle tarkoitettu. / vilivallaton

Tykkäänkin enemmän 15v tytöistä :)

Vierailija
36/51 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein pitänyt noista kuvista kun niissä oli lapsia. Toki olihan siellä muutama nainenkin joilla oli terhakkaat  rinnat ja nännit. Vaimollani on tuo paketti kunnossa, siis ihan helvetin hyvät. Fantasioissani haluan vaikka millaisia rintoja ja nännejäM50+.

Vierailija
37/51 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä sellaisia mitenkään kauniina, mutta jos se nainen olisi muuten ihana ja rakastettava niin ei se mitään haittaiskaan.

Vierailija
38/51 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pervoko ? kirjoitti:

Tosi seksikäs. Ihanan kiinteät rinnat ja nännit kuin ruusun nuput. Karvainen ja tiukka pillu, joka kastuu aivan märäksi kun näkee mun valtavan erektion....ja sit kun työnnyn sisään....mmmm....

Vierailija
39/51 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies 39v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pervoko ? kirjoitti:

Tosi seksikäs. Ihanan kiinteät rinnat ja nännit kuin ruusun nuput. Karvainen ja tiukka pillu, joka kastuu aivan märäksi kun näkee mun valtavan erektion....ja sit kun työnnyn sisään....mmmm....

Ihme fantasioita täällä alaikäisten tyttöjen kanssa, sairasta

Vierailija
40/51 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pervoko ? kirjoitti:

15v on myös alaikäinen, muista se. / vilivallaton

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme