Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvakuume!

Vierailija
07.07.2007 |

Kauhea vauvakuume ollut minulla jo pidemmän aikaa mutta yllätys yllätys, mies ei halua. Esikoinen meillä juuri täyttänyt neljä.

En muistanut että vauvakuume voi olla näin tukalaa, varsinkin kun toinen ei halua. Olen tosi surullinen. :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kyllä että vauvakuume on tukalaa, kun mies ei halua. Vielä tukalampaa taitaa kyllä olla kun molemmat kiihkeästi haluavat, mutta lasta ei pitkänkään yrityksen jälkeen kuulu.

Vierailija
2/5 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo tukala tilanteesi. Nyt sinun kannattaisi istua miehesi kanssa alas ja keskustella asiasta rakentavasti. Yritä saada miehesi perustelemaan miksi ei halua toista lasta. Ilman syyllistämistä ja haukkumisia. Miesten on todella vaikea käsittää naisen hurjaa vauvakuumetta, yritä selittää tuntemukset mahdollisimman seikkaperäisesti.. toivottavasti saatte ratkaisun asiaan tavalla tai toisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää uudestaan kun esikoinenkin jo noin " iso" ja sen kanssa helpompaa. Minusta nythän se vauva-aika just olisi mukavaa kun esikoinen isompi. Tosiaan kun pääsisi edes siihen asteelle että saisin miehen yrittämään lasta, sitä kun ei tosiaan tiedä kauanko yrityksessä kestää. -ap.

Vierailija
4/5 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onneksi on edes nuo 2, siihen on pakko tyytyä ellei mies mieltään muuta.

Vierailija:

Kauhea vauvakuume ollut minulla jo pidemmän aikaa mutta yllätys yllätys, mies ei halua. Esikoinen meillä juuri täyttänyt neljä.

En muistanut että vauvakuume voi olla näin tukalaa, varsinkin kun toinen ei halua. Olen tosi surullinen. :(

Vierailija
5/5 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies haluaisi toisen, ensimmäinen lapsi reilu vuoden vanha. Itselläni on kyllä masukuume vaivannut synnytyksestä lähtien mutta vauvaa en halua vielä tässä vaiheessa. Eikä siinä mitään että mies on kovasti vauvakuumeinen, sen kestän kyllä, mutta kun anoppi painostaa toisen tekoon jatkuvasti. Suorastaan yrittää pakottaa.. hirvittää tapaamiset anopin kanssa kun se menee täysin riitelyksi -hänen puolelta-. Hirveä haukkuminen alkaa kun sanon miten asiat on, eli uutta vauvaa meille ei tule..ihan lähiaikoina. Mielestäni nämä vauvajutut on pariskunnan omia valintoja ja päätöksiä joihin ei pitäisi muun suvun puuttua. Vai mitä mieltä te muut olette?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme