Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Seksuaalinen hyväksikäyttö / raiskauksen lievä muoto
24.05.2007 |
Jos olet kokenut, miten olet päässyt yli? Onko vertaistukikeskustelusta (esim. netti) apua?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Silti siitä ei uskaltanut puhua just häpeän ja kaiken takia. Ja ihmiset suhtautuvat niin mustavalkoisesti tollasiin vaikeisiin juttuihin...
Alue: Aihe vapaa
aan tai häiritse elämääsi tulevaisuudessa. Oli keinona netti, keskustelu/ vertaistukiryhmät tai mikä hyvänsä.