Esimiehen käytös: epäoikeudenmukainen kohtelu - tavallistako kaikilla?
Oletteko onnistuneet saamaan itsellenne mukavan ja ennenkaikkea tasapuolisesti kaikkea kohtelevan esimiehen? Jos olette niin olkaa onnellisia! Itse kärsin esimiehestä, joka kohtelee osaa porukasta todella rumasti ja ikävästi eli haukkuja tulee ja jos menee asiastakin sanomaan niin sekin helposti käännetään niin että itse sanojassa onkin itsessään vika jne. Sitten hänellä on pari suojeltavaa ns. reppanaa, joiden töiden laiminlyönnistä ja suoranaisesta työkavereille kiukuttelusta tai valehtelusta ei hän esimiehenä ota mitään kantaa: ojentaa vaan niitä jotka kertovat että on vaikea työskennellä kollegan kanssa, joka käyttäytyy huonosti mm. valehdellen. Varmaan arvaatte, että itse en ole tuo suosikki vaan se, joka odottaisi esimieheltä tasapuolisempaa kohtelua kaikille. Pomo tuntuu luokittavan mielessään porukan niihin, joille voi sanoa ja haukkua miten paljon vaan ja niihin, joita vaan päähän taputellaan vaikka olisivat tyrineet miten pahasti. Pahinta on se, että yhden täysin ammattitaidottoman reppanan töiden jälkiä paikkailee ja tekee kaiken aikaa itse, jolloin ei saada ikinä tuota yhtä tehotonta kun ei tule selkeää näyttöä että kyseinen reppana ei todellakaan ole kykenevä ao. tehtäviin. Omituista, sanoisin.
jotka tuntee työlainsäädännön määräykset ja myös noudattaa niitä.