G: Minkä tyyppisistä lapsista ette pidä?
Kommentit (28)
mutta heidän siskonsa ei saa. Toisaalta nyt kun kirjoitin sen, niin tajuan sen olevan vanhempien vikaa. Eli tyttö menis mukana ihan samalla tavalla, mutta vain sitä tyttöä komennetaan ja pojat on poikia.
että sekin täsmää... onko samaa vai eri sukupuolta?
13
Mutta kun on pienempien lasten kanssa niin kiusaa. Olen joskus seurannut sen pojan touhuja ihan sen takia kun niin moni lapsi aina valittaa pojan kiusaavan, mutta koskaan ei kukaan näe sitä.
No, muutaman kerran olen nähnyt kun (perhekahvilassa) tämä poika kävelee jotain taaperoa kohti ja ihan kohdalla nopeasti kyynärpäällä tyrkkää kumoon taaperon. On oikeasti salakavala. Nopeasti kääntyy selin tai keskittyy muka leluun maassa, ettei häntä epäillä.
Kerran yritin mennä tilanteeseen eli kysyin pojalta, että miksi oli tönäissyt niin poika sanoi vilpittömin enkelinkasvoin vahingossa törmänneensä ja sitten juoksi äitinsä luo itkemään kun täti häntä syyttää ja hän ihan vahingossa törmäsi. Ja tämä poika tekee tämän saman tempun monille lapsille siellä, mutta en enää kehtaa asiaa mainostaa.
Oma tyttöni kertoi pojan ahdistaneen hänet nurkkaan ja sanoneen, että hän tappaa. Tyttö istui sylissäni loppuajan eikä suostunut menemään enää leikkeihin ja vasta myöhemmin selvisi että poika oli sanonut niin.
Vierailija:
Itse en voi sietää sellaisia, jotka eivät vastaa kun kysytään, eivät osaa vastata edes tervehdykseen tai oikeastaan edes katsoa silmiin. Myös kaikesta vänisevät arkajalat ovat ärsyttäviä.
Nyhjää vaan nurkassa tai äitinsä helmoissa, on hajuton, mauton ja väritön.
onko teillä muita lapsia kuin...?
t:13