G: Kurkitko kylässä ollessasi vessan kaappeihin?
Itse kurkin. Ja usein jos sieltä löytyy kivalta vaikuttavaa kasvovoidetta tms niin testaan sitä. Myös jos on samaa puuteria kuin käytän niin saatan sipaista kasvoilleni.
Kommentit (28)
Kyllä siellä voiteita ja kosmetiikka riittää, ja hajuvesiäkin on varmaan yli 20;-) Ja kyllä, kurkin myös mielenkiinnosta itsekin. Ja jos tarvitsen jotain pyydän saada käyttää.
Mulla on mielenkiintoisempaa ja parempaakin tekemistä tässä elämässä.
Etenkin silloin kun treffailin kundeja, katsoin kaappeihin. Tosi hyvännäköisellä kundilla oli kaapissaan lääke suun ontelosyyliin, hyi!
Huh huh, mitä porukkaa täällä on.
Kauankos te siellä vessassa oikein viivytte, jos testailette voiteita ja hajuja? Ettekö pelkää jäävänne kiinni, jos pidätte ääntä? Eikö yhtään nolota?
et voi olla tosissasi että käytät salaa jonkun toisen meikkejä?! Ällöttävää! Musta se kurkistaminen jo olisi ollut turhan uteliasta ja moukkamaista käytöstä, mutta toi on jo tosi ällöä...
onneks meidän vessassa ei oo kaappeja
En kurki kaappeihin, joten oli tosi kamnalaa, kun en tiennyt, mistä löytää paperia. Selittivät siten jälkikäteen., että heidän teline on täällä ja avasivat oven! Lavuaarin alla oleva kaappi.
Tottakai, täälläpäin ihan julkinen tapa. Se onni siinä on kun ei tarvitse sulkea ovia äänettömästi vaan voi suoraan paukkauttaa kiinni! Joskus olen pessyt myös hampaani vessasta löytyneeltä hammasharjalla (joka taisi olla perheen tyttären) ;)
Aika usein kurkin.
Kylpyhuoneen kaappeihin vilkaisemalla paljastuu ihmisestä yhtä ja toista. Esim. supersiistissä, kauniisti laitetun emännän kodissa voikin olla epäsiisti kaappi, jossa on halpismeikkivoiteen sotkemia tahroja ja vuoden vanha, hapsottunut hammasharja. Yleensä katselen minkälaiseen kosmetiikkaan ihmiset panostavat ja minkälaisia tuoksuja he käyttävät. Lääkepurkkejakin saatan käännellä ja katsella.
Joskus laitan suihkauksen jotain hajuvettä varsinkin jos se on samaa tai samankaltaista, kuin se jota käytän. Hiuslakkaakin on joskus tullut lainattua, hätätapauksessa myös siteitä ja tamponeita.
Mielestäni asiassa ei ole mitään hirveän ihmeellistä. Omiin kaappeihini saa ihan vapaasti katsoa ja tarjoan auliisti vastaavia hyödykkeitä niitä tarvitseville vieraille.
Ainoa asia, josta en pitäisi, olisi se, että joku sorkkisi voidepurkkejani tai hammasharjaani.
Jos wc-paperi olisi loppu, sitä voisin etsiä jostain alakaapista. En kajoaisi koskaan kenenkään voiteisiin ym. ilman lupaa.
Itse laitan vessan kaapin aina siistiksi. Pikku kamat Marimekon peltipurkkeihin, tuubit ojennukseen ja tasot aina pyyhittynä kun vieraat tulee. Äidilläni on aina kaapit törkyiset ja vanhentuneita putkiloita ja käytettyjä hammastikkuja pitkin poikin.
Kaikki meikit, parfyymit yms niin siististi hyvässä järjestyksessä. Silmiinpistävää oli geishakuulat irrallaan (?) niille kuuluvan rasian vieressä siinä samassa kaapissa.
paitsi jos vessapaperi loppuu. En edes siteitä tarvitessani, silloin turvaudun vessapaperiin ja kysyn kaverilta vaivihkaa että olisiko heittää yhtä sidettä.
Toivottavasti ette käy meillä. Ikinä.
omiin kaappeihin sellaisen syteemin, josta näen, onko kaappeja availtu. Tiedänpä, ketkä tuttavistamme harrastavat nuuskimista.
Älkää jättäkö sinne sellaista kaappeihin, jota ette vieraiden halua nähdä.
Olen ekspertti avaamaan ja sulkemaan kaapit äänettömästi ;))
Minäkin olen joskus käyttänyt jotain voidetta jos ihoani on kuivanut tms.
tiedän, että omat kaverit ei tee tollasta. Itse en koskaan kurki toisten kaappeihin. Moukkamaista touhua.
mutta en käytä sieltä mitään ellei nyt pakottava tarve ole eli jos on unohtunut omat kuukautissiteet kotiin niin kähvellän kyllä yhden.
sellaisten ihmisten kaapit kiehtoo joita en kunnolla tunne koska kaapin sisältö kertoo uskomattoman paljon ihmisestä itsestään.
Itselleni ei tulisi mieleenkään kurkkia kenenkään kaappeihin, saatikka ottaa sieltä jotain.