Just..lääkärituttava otti korva tulehdus kuurin nuorimmaiselleen vanhemman lapsen nimellä!
Siis sen kuopuksella ei oo sairaus vakuutusta. Nyt tällä 10kk vauvalla hän totesi ekan korva tulehduksen ja kirjoitti itse lääke kuurin esikois lapsensa nimellä. Ja ottaa nyt sitten kuopukselle sairaus vakuutuksen. Se teki silleen koska vakuutus ei olisi jatkossa kuulemma korvannut kuopuksen korva juttuja jos olisi yksikin kuuri kirjoitettu ja korva tulehdus todettu. Ai että kun ärsyttää tollanen kieroilu!
Kommentit (33)
tuo tuttavani ja tuollainen puijaaminen. Muutenkin ärsyttää kun sen ei tartte viedä kersojaan minnekkään vastaan otolla vaan kattelee hommat itse.
ap
Ärsyttääkö sua sekin jos kokki tekee perheelleen ruokaa?
Millä todistatte, että isommalla lapsella ei ollut KORVA TULEHDUS? Kun kerran vanhempi on lääkäri ja voi tulehdukset itse todeta.
Miten tämä(kin) juttu on teiltä pois? Ja kuka lääkäri ei muka olisi ottanut SAIRAUS KULU VAKUUTUSTA nuoremmalle lapselleen tuohon mennessä, jos ESIKOIS LAPSELLAKIN on?
Jos osaat itse korjata autosi, vietkö sen silti korjaamolle, ettei korjaustaidottomille kavereille tule paha mieli?
Siivoojat ei saa siivota kotiaan itse, opettaja ei saa opettaa lastaan lukemaan kotona, leipuri ei saa pyöräyttää lapselleen hienoa synttärikakkua itse, ompelija ei saa ommella perheenjäsenilleen vaatteita?
Vierailija:
Muutenkin ärsyttää kun sen ei tartte viedä kersojaan minnekkään vastaan otolla vaan kattelee hommat itse.ap
Vierailija:
Joo ja jukopliut jos taksikuski vie itse lapsensa jäkisharkkoihin
tautuminen talousrikollisuuteen? Liikutaan sadoissa miljoonissa markoissa, ja sen laskun maksaa ihan tavallinen veronmaksaja.
Mutta muistakaa toki pitää mielessä, että se joka tekee oikein on se vittumainen tyyppi, ei se joka VARASTAA.
Vierailija:
tautuminen talousrikollisuuteen? Liikutaan sadoissa miljoonissa markoissa, ja sen laskun maksaa ihan tavallinen veronmaksaja.Mutta muistakaa toki pitää mielessä, että se joka tekee oikein on se vittumainen tyyppi, ei se joka VARASTAA.
yhdys sanassa
vastaan otolla
Ettekö te jo huomaa, että ap pissii teitä linssiin :)
Oikeasti kukaan ei tee noin tyhmiä virheitä, eihän?
Pointti on että vakuutusmaksut nousevat ja tyhmä, kouluttamaton sakki maksaa.
Itse olen monen lapsen ekonomi äiti (voi kirjoittaa erikseen, kun moiset vokaalit), enkä koskaan vakuuutusta ota.
Ei siihen lääkärinpapereita tarvita.
yhdyssana-jupakan väliviivalla ;) ?
No, ekonomin koulutus nyt on kuin amiksessa olisi...
T: kielipoliisi