Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Just..lääkärituttava otti korva tulehdus kuurin nuorimmaiselleen vanhemman lapsen nimellä!

Vierailija
06.07.2007 |

Siis sen kuopuksella ei oo sairaus vakuutusta. Nyt tällä 10kk vauvalla hän totesi ekan korva tulehduksen ja kirjoitti itse lääke kuurin esikois lapsensa nimellä. Ja ottaa nyt sitten kuopukselle sairaus vakuutuksen. Se teki silleen koska vakuutus ei olisi jatkossa kuulemma korvannut kuopuksen korva juttuja jos olisi yksikin kuuri kirjoitettu ja korva tulehdus todettu. Ai että kun ärsyttää tollanen kieroilu!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: kielipoliisi

Vierailija
22/33 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo tuttavani ja tuollainen puijaaminen. Muutenkin ärsyttää kun sen ei tartte viedä kersojaan minnekkään vastaan otolla vaan kattelee hommat itse.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttääkö sua sekin jos kokki tekee perheelleen ruokaa?

Vierailija
24/33 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä todistatte, että isommalla lapsella ei ollut KORVA TULEHDUS? Kun kerran vanhempi on lääkäri ja voi tulehdukset itse todeta.

Miten tämä(kin) juttu on teiltä pois? Ja kuka lääkäri ei muka olisi ottanut SAIRAUS KULU VAKUUTUSTA nuoremmalle lapselleen tuohon mennessä, jos ESIKOIS LAPSELLAKIN on?

Vierailija
25/33 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osaat itse korjata autosi, vietkö sen silti korjaamolle, ettei korjaustaidottomille kavereille tule paha mieli?

Siivoojat ei saa siivota kotiaan itse, opettaja ei saa opettaa lastaan lukemaan kotona, leipuri ei saa pyöräyttää lapselleen hienoa synttärikakkua itse, ompelija ei saa ommella perheenjäsenilleen vaatteita?

Vierailija:

Muutenkin ärsyttää kun sen ei tartte viedä kersojaan minnekkään vastaan otolla vaan kattelee hommat itse.

ap

Vierailija
26/33 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joo ja jukopliut jos taksikuski vie itse lapsensa jäkisharkkoihin

Vierailija
27/33 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tautuminen talousrikollisuuteen? Liikutaan sadoissa miljoonissa markoissa, ja sen laskun maksaa ihan tavallinen veronmaksaja.

Mutta muistakaa toki pitää mielessä, että se joka tekee oikein on se vittumainen tyyppi, ei se joka VARASTAA.

Vierailija
28/33 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tautuminen talousrikollisuuteen? Liikutaan sadoissa miljoonissa markoissa, ja sen laskun maksaa ihan tavallinen veronmaksaja.

Mutta muistakaa toki pitää mielessä, että se joka tekee oikein on se vittumainen tyyppi, ei se joka VARASTAA.

Vierailija
29/33 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdys sanassa

vastaan otolla

Ettekö te jo huomaa, että ap pissii teitä linssiin :)

Oikeasti kukaan ei tee noin tyhmiä virheitä, eihän?

Vierailija
30/33 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti on että vakuutusmaksut nousevat ja tyhmä, kouluttamaton sakki maksaa.

Itse olen monen lapsen ekonomi äiti (voi kirjoittaa erikseen, kun moiset vokaalit), enkä koskaan vakuuutusta ota.

Vierailija
31/33 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen lääkärinpapereita tarvita.

Vierailija
32/33 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdyssana-jupakan väliviivalla ;) ?

No, ekonomin koulutus nyt on kuin amiksessa olisi...

Vierailija
33/33 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistunut provo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän