Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvin rahaa ja heti! :(

Vierailija
06.07.2007 |

Olin niin varautunut kiristään kukkaron nyörejä koska ollaan oltu lasten kanssa yksikseen, eikös eilen nuorimmainen mennyt ja loukannut jalkansa, niin että tarvittiin tikkejä. Taksilla sitten ensiapuun...

Onneksi ti tulee rahaa, mut onhan tässä muutama päivä ennen sitä. Jos saisin jostain kympin, se riittäisi mainiosti.

Oon laittanut myyntiin nettiin muutam,an tuotteen, mutta en usko että auttaa nyt juuri... pullojakaan ei ole.

Onko vinkkejä? Ei nyt ole ketään jolta lainaisin.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap maksoi hienosti velkansa, kiitos!:)



t:10

Vierailija
2/28 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että löytyi noin luottavainen ihminen!



t . ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voisimme ehkä tosissaan ostaa sen. Koulu alkaa taas syksyllä ja tulostin aika ehdoton.

Voisitko vielä tänne kertoa hieman tulostimesta, juuri nyt en saa huutista toimimaan...

Vierailija
4/28 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija - 06.07. 17:36 vastaa tähän viestiin (34/35)

Asumme suht lähellä mellunmäkeä

ja voisimme ehkä tosissaan ostaa sen. Koulu alkaa taas syksyllä ja tulostin aika ehdoton.

Voisitko vielä tänne kertoa hieman tulostimesta, juuri nyt en saa huutista toimimaan...



Ja voitte tulla kyllä katsomaankin. ilmoittele josefina75 @ luukku . com



Vierailija
5/28 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

218535 - 1349

Vierailija
6/28 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:10



(terkkuja aplle) :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/28 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa kun sinun huuto listaasi katsoo, tuli väkisinkin olo, että olet sellainen joka ostaa uutta ja kallista, turhuutta ja sitten onkin pulassa?

Vierailija
8/28 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin auttaa muutamalla kympillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/28 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yleensä elän tuossa vaiheessa päivä kerrallaan. En suunnittele mitään. Olemme kotona ja syömme, mitä kaapista löytyy. Välillä mielikuvitus on tiukilla, mutta yleensä pääsemme kuitenkin kohtuullisen mukavasti seuraavaan kertaan, kun on rahaa.

Vierailija
10/28 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on huutonetissä myytävänä kaikkea. tunnus bluesoleil00

ja noi on sitten osa lahjoja, osan oon itse ostanut aikoinaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/28 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan niitä silloin ainakaan osta! ja tarvin tosiaan vain kympin selvitäkseni tiistaihin.

Vierailija
12/28 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: joku aikaisempi tiliä kysellyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/28 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se raha sit näkyis ajoissa, eikä mee pankkipäiviä...

Vierailija
14/28 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/28 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että on hätä, mutta kun on myös sossu ja kirkko olemassa. Sekä naapurit ja ystävät.



Netin kautta rahan kerjuu haiskahtaa musta tosi pahasti....



Ikävää jos olet oikeasti tuossa jamassa :(

Vierailija
16/28 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ymmärrän että on hätä, mutta kun on myös sossu ja kirkko olemassa. Sekä naapurit ja ystävät.

Netin kautta rahan kerjuu haiskahtaa musta tosi pahasti....

Ikävää jos olet oikeasti tuossa jamassa :(

meilläkin tällä hetkellä tosi tiukkaa (siis että parin euron saldolla...) joten ymmärrän hyvin.

onneksi oma tilanne korjaantuu. palkkapäivä.

Vierailija
17/28 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:10

Vierailija
18/28 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ymmärrän että on hätä, mutta kun on myös sossu ja kirkko olemassa. Sekä naapurit ja ystävät.

Netin kautta rahan kerjuu haiskahtaa musta tosi pahasti....

Ikävää jos olet oikeasti tuossa jamassa :(

Suomessa on paljonkin tilanteita, missä nämä systeemit eivät auta. Eikä varsinkaan tällaisessa akuutissa tilanteessa.

Itse auttaisin alkuperäistä, mutta kun minullakin on tilillä vain euro. Mies antoi aamulla 20 euroa rahaa käteen, joten siitä en voi puolikasta tilisiirtona lähettää.

Tsemppiä!

Vierailija
19/28 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilla ei ole niitä ystäviä ja sukulaisia joilta pyytää apua. Näin se vaan on.

T. vastaavassa tilanteessa joskus ollut

Vierailija
20/28 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:10

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän