G: anna kouluarvosana avioliittosi nykyselle tilalle!
Meillä tällä viikolla 8 + kun ensi viikolla alkaa loma. Talvella oli enimmäkseen seiskaa ja kutosta kun lapset sairasti ja oli raskasta, eikä tullut tarpeeksi tukea.
Kommentit (34)
Tyypillinen tarina: luotettava ja rakastettava mies, hyvä isä, mutta 10 vuoden yhdessäolon jälkeen paras potku suhteesta on hiipunut. Nyt pitäisi alkaa tehdä työtä suhteen eteen, mutta mies on laiskanpuoleinen.
Nyt menee todella huonosti ja erokin on käynyt mielessä. :´(
parempaa miestä tai avioliittoan en voisi edes kuvitella
Henkinen puoli 10-
Fyysinen puoli 8 (mies pihtaa)
Joten yleisarvosana 9
-Seksi voisi olla innostavampaa
-Mieheni voisi hymyillä useammin
Ollaan oltu 8 vuotta naimisissa ja neljä lastakin saatu.
Olen huomannut että mitä kauemmin ollaan oltu yhdessä sen paremmin meillä on alkanut mennä:)
Tottakai lasten kanssa on välillä ressaavaa mutta parisuhde kukoista...
Yhteistä elämää yli 10 vuotta, pari lasta.
Onnellinen olo :)
oon miehelle vähän pahalla päällä... sais joskus siivota täällä. Mutta välillä on niitä 10 päiviä. Se on niin jännä miten tunteet vaihtelee, välillä tekis mieli erota kun toinen potuttaa NIIIIN paljon ja kohta tuumaa että ompa mulla niin ihana mies ja kaikki hyvin...
Jos käsketään antaa avioliitolle arvosana, niin miten voi yksinhuoltajat tulla hehkuttamaan, että kasia pukkaa. Kyllä mullakin itseni kanssa menee aika kivasti, mutta en silti laske olevani itseni kanssa naimisissa. Avioliitolle annoinkin arvosanaksi nelosen.
Jos itselläkin on joskus vaikeaa olla edes olemassa, miten siinä sitten jaksaa koko ajan kympin liittoa...
Vaan jospa sitä olisi helpompaa olla itse olemassa, jos olisi se kympin liitto?
42
Sitten kun tavataan on niin kiva olla taas yhdessä tiettyyn pisteeseen asti.
Nelonen täälläkin...
mies jäi juuri eilen (jälleen kerran) valehtelusta kiinni, raha-asioissa. Viimeiset kaksi vuotta ollut luottamuspula, harkitsen ihan vakavasti avioeroa.
Meillä menee hyvin, mut tötäkin ollaan sen eteen tehty ja nyt ollaan onnellisia, viikon päästä 20v yhteiseloa:)