G: anna kouluarvosana avioliittosi nykyselle tilalle!
Meillä tällä viikolla 8 + kun ensi viikolla alkaa loma. Talvella oli enimmäkseen seiskaa ja kutosta kun lapset sairasti ja oli raskasta, eikä tullut tarpeeksi tukea.
Kommentit (34)
Pari vuotta sitten hädin tuskin viitosta olisin antanut, mutta onneksi uskoimme molemmat, että pohjalta ei pääse kuin ylös!
ja plus tulee niistä harvoista hetkistä jotka mies on kotona ja suostuu olemaan lasten kanssa. Meidän pelkkä parisuhde saisi hylätyn.
mutta olen onnellinen kolmannen lapsen odotuksesta ja mies myös. Toki välillä hermot kireenä kahden vahemman lapsen kans kotona kun olen ollut 1,5kk 7pv ja 24tuntia niiden kans!
lasten takia ollaan yksissä ja yritetään sietää vaikka mitään muuta yhteistä ei ole :(
Lomaa ollut kohta viikon ja ollaan saatu viettää aikaa perheenä ja kaksin enemmän.
Suru on myös lähentänyt meitä.
En kestäisi elää kuutosen arvoista elämää.
Onni täällä vaihtelee niin ihmisillä itseilläänkin kuin liitossakin. Ei aina ole kymppiä vaikka tekisi mitä.
Avioliittoa takana kohta 12v ja lapsia 4. Yhteinen 4pv kahden keskinen kuherrusloma edessä huomenna ja parisuhde toimii kiitettävästi, niinkuin kuluneet 12 vuotta pääasiassa toiminut.
ja olen samaa mieltä, että olis varmaan parempi olla sinkku, ku alle seiskan liitossa...
Tänä aikana on kuollut sukulaisia, faija sairastanut syöpää, äiti leikattu jne. Ei tässä koko ajan jaksa ihan kympillä vedellä. Toki on ihanaa, kun on oma onni, eikä ole riippuvainen toisesta.
Avioeron partaalla ollan roikuttu jo toista vuotta.
mies jäi juuri eilen (jälleen kerran) valehtelusta kiinni, raha-asioissa. Viimeiset kaksi vuotta ollut luottamuspula, harkitsen ihan vakavasti avioeroa.
on munkin äidilläni syöpä.
Mulla on kuitenkin hyvä suhde äitiini ja jokainen päivä on lahja. Onnen tunne lähtee sisältä, ei siihen vaikuta esim. vähäiset rahavarat tms. asiat. Elämässä tapahtuu aina toisinaan nurjiakin asioita, mutta nekin voi kokea positiivisesti. Avioliitossa en jaksanut kokea mitään hyvänä, koska mies kohteli minua niin surkeasti.
Elossa kuitenkin ollaan ja täällä porskutetaan!
18
ja ei mun elämä todellakaan oo kymppiä, yleensä varmaan joku 7 tai 8
Sellasta hailakkaa yhdessä oloa. Mikään ei ole erityisen huonosti mutta ei ilotulitteetkaan räisky. Ihan tyytyväinen olen kuitenkin
Ollut kiireistä, niin kahdenkeskeinen aika jäänyt vähille ja on väsyttänyt.
rakastaa ja kiukuttelee lähes yhtä paljon. ;)
Sen sanoan että yli 35v. ei kannata mennä avioon jollei ennen ole ollut pitkässä suhteessa, vapaudenkaipuu kalvaa aina vaan.. siis minua.
Mies pitänee liittoa about ysin arvoisena... veikkaan.
Liian kaverillista, harvoin seksiä (5-8krt vuodessa). + tulee siitä että edes reissaamme yhdessä. Olen tyytymätön ulkomuotooni, lihonut +20kg. Miestä ei kiinnosta läheisyyteni.
...
Yleensä 8, mutta joskus tipahdetaan neloseen.