Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotus-puolella jopa Maalismasut 2008! Luulin, että itsekin olen jo aikaisessa, kun la tammikuussa.... =O

Vierailija
06.07.2007 |

Siis tuolla on jo oma ketju maaliskuussa 2008 vauvan saaville!! En voi käsittää, miksi jotkut haluaa hehkuttaa jo noin aikaisin... eihän tuossa ole viikkoja vielä paljon mitään kasassa... =O Itse odotan vauvaa tammikuulle, eikä tämäkään raskaus ole vielä ylittänyt " kriittistä pistettä" .

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista vertaistukea. Toki jollekulle voi tulla km, mutta ryhmä tukee häntä viimeisessä viestissä. Ja varmasti on monia, jotka eivät vielä oikeassa elämässä uskalla kelleen kertoa, näin ollen suuri salaisuus on hiukan pienempi, kun jonkun kanssa siitä voi puhua.

Vierailija
2/10 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäinen kolmannes? täällä vauvanetissähän on hyvä odottaa ja jännittää muiden kanssa, jos/kun ei omille kavereille vielä uskalla asiaa puhua...vertaistukea pelossa ym, you know?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen ajatellut, että mitä järkeä on siinä, että joku raskaustestin näytettyä plussaa menee heti ostelemaan vauvan vaatteita, vaunut, pinnasänky ja tuevakaukalo on ostettuna vaikka viikkoja on alle 10.

Vierailija
4/10 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä saada tukea. IRL sitä tukea tuskin on olemassa kun kukaan ei vielä mahdollisesti tiedä kyseisten naisten raskauksista. Annetaan heidän iloita omista raskauksistaan, olla onnellisia. Pakkoko sitä on verta nenästään kaivaa.

Vierailija
5/10 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti kaikkia outoja ihmisiä löytyy, yksikin potilaan äiti ei kertonut kellekään että on raskaana. Vasta sitten kun vauva oli syntynyt. Todella outona tapauksena pidettiin kyllä tätä mammaa...

Ja harvempi pystyy rv 20+ pitää salassa, kyllä suurimmalla osalla se maha jo näkyy ja kauas...

Vierailija
6/10 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikalla. Oikeessa elämässä tuskin kukaan hehkuttaa että oikoo ehkä joskus yrittää lasta ja toiveessa olisi.......

Vierailija
7/10 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkei hakisikaan vertaistukea keskenmenon pelkoon tms, voi joku olla aidosti onnellinen ja iloinen alkaneesta raskaudesta, sitä on voitu yrittää ja toivoa kauan, ja kun se vihdoin on totta " minusta tulee äiti/saan vauvan" , saa kyllä ihan hyvin ja oikeutetusti olla täpinöissään ja hehkuttaa onneaan...

Ja miksi niitä tarvikkeita/pieniä vaatteita ei voisi alkaa haalia jo rv10? :) Minä ostelin pikkuisia asuja jo 6v ennen kun edes alettiin yrittämään raskautta =D Käyttöön niistä ei päätynyt lopulta varmaan kun yksi asu kun lopulta vauvan sain, muut hävitin välillä kun löysin kivempia tai viimeistään raskausaikana hukkasin kummat valinnat vuosien varsilta ;) ja ostin lisää ja söpömpiä ;)

Vierailija
8/10 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti hyvää vertaistukea esim. esikoistaan odottavalle. Ja jos joku on vuosikausia yrittänyt ja kuumeillut niin on varmasti innoissaan heti kirjoittamassa.

Vierailija
9/10 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, sitä raskautta kesti sen jälkeen vielä 4 viikkoa ja tuloksena yhdet hautajaiset. Ei ole olemassa sellaista rajaa, jonka jälkeen voi 100 varmana sanoa, että kaikki päättyy hyvin. Iloitkaa raskaudesta ja vauva palstalla voi saada hyvää tukea ja juttuseuraa samassa tilanteessa olevilta ihmisiltä.

Vierailija
10/10 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen 11. viikolla, ja vatsa melko iso jo (toinen raskaus). Eipä sitä pysty kauaa enää peittelemään, kun olen muuten melko hoikka ja pienivatsainen. Muuten varmaan kertoisin vasta joskus puolivälissä rv 20 tienoilla. Minusta olisi kamalaa, jos km tulisi, ja läheiseni ensin innostuisivat ja sitten pettyisivät. Varsinkin kun lähipiirissä on ollut vaikeita asioita muutenkin käsiteltävänä ihan liikaa. Täytyy vaan toivoa että kriittisimmän ajan jälkeen ei enää takaiskuja tule. Jos tulee, niin sitten pettymyksestä pitää toipua meidän perheen lisäksi vielä lähiomaisetkin.

Vierailija:

no, sitä raskautta kesti sen jälkeen vielä 4 viikkoa ja tuloksena yhdet hautajaiset. Ei ole olemassa sellaista rajaa, jonka jälkeen voi 100 varmana sanoa, että kaikki päättyy hyvin. Iloitkaa raskaudesta ja vauva palstalla voi saada hyvää tukea ja juttuseuraa samassa tilanteessa olevilta ihmisiltä.