Miksi mun pitäisi olla kaunis?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
No eihän meidän tarvitse. Ei sinun eikä minun. Ilkeäkin saa olla.
Ei niin. Kyllä! Arvostelu on ilkeää.
Ap
Olen kuulemma meikattunakin ruma.
Ap
Hienoa! Ei tarvi miellyttää ketään. Kannattaa kuitenkin huolehtia itsestä, ettei tarvi mennä terveyskeskukseen nöyryytettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! Ei tarvi miellyttää ketään. Kannattaa kuitenkin huolehtia itsestä, ettei tarvi mennä terveyskeskukseen nöyryytettäväksi.
Miten sua on nöyryytetty?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eipä huvita laihduttaakaan, jos kerta olen ruma.
Ap
No olisihan tuolla ihmisten ilmoilla mukavampi kulkea, jos ihmiset olisivat kauniimpia. Suomessa on todella rumia ihmisiä. Ja se on kamalaa. Kyllä minua ainakin häiritsee. Esim. Tukholman tai Pariisin kaduilla on paljon ilahduttavampaa tallata, kun ihmiset ovat yleisesti ottaen kauniita.
n46
Kauneus on naisen tärkein ominaisuus miehille.
Vierailija kirjoitti:
Jotta lapset ei pelästyisi.
Lapset on aina tykännyt musta.
Ap
Ei tarvitse. Saat olla vaikka ruma kuin lumikola.
Eikö se ole kivempaa? Ainakin tosi fresh olo suolistotulehduksessa, poskiontelotulehduksessa, kosketusihottumassa ja ruusufinnissä itselläni tällä hetkellä.
Ainakin haluan olla kaunis itse, eli suomeksi terve...Mitä se kenellekään kuuluu kuin itselle toki...
Mua ei ainakaan kiinnosta pätkääkään minkä näköinen pommikoneen rahastaja olet.
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on naisen tärkein ominaisuus miehille.
Minua on haukkunut naiset. Miehet tykkää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole kivempaa? Ainakin tosi fresh olo suolistotulehduksessa, poskiontelotulehduksessa, kosketusihottumassa ja ruusufinnissä itselläni tällä hetkellä.
Ainakin haluan olla kaunis itse, eli suomeksi terve...Mitä se kenellekään kuuluu kuin itselle toki...
Käyrä ylöspäin ja bulge pullottaa...
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sua on nöyryytetty?
Ap
Eri, mutta olisin voinut sanoa tämän saman. Ja vastaus tähän: tylyä, kylmäkiskoista ja halventavaa kohtelua. Väännetään, että ei mulla niitä oireita ole joiden takia olen tullut. Väännetään, että mikään mitä sanon ei ole totta ja toisaalta valehdellaan samalla päin naamaa ihan kriittisesti hoitoon vaikuttavista asioista. En enää mene terveydenhuoltoon ellei ole hengenhätä, enkä ole varma menenkö silloinkaan. Terveydenhuollossa on selkeä hierarkia ja tietyt potilaat ei merkkaa mitään.
Vanha sanonta. Vakka kantensa valitsee. Eli olet kyllä kaunis kun se ei tarkoita pelkästään ulkonäköä vaan paljon muuta. Lopeta moiset ajattelut ja huomaat kyllä kun se oikea osuu kohdalle. Ei niitä lpsia muuten synny. Huumeidenkäyttäjät ja väkivaltaiset kyllä kiertäisin.
Anteeksi unohtui: Naismaiset miehetkin on arvostellut.
Ap
No eihän meidän tarvitse. Ei sinun eikä minun. Ilkeäkin saa olla.