Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita POKERIleskejä? Paljonko miehenne pelaa?

Vierailija
06.07.2007 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mieheni ei pelaa vielä tarpeeksi (~15h/viikko), koska joutuu käymään töissä sen lisäksi. Suunnittelee/haaveilee kyllä jäävänsä pelkästään pokerinvaraan, minua ajatus vähän pelottaa vaikka hyvin onkin tähän saakka pärjännyt.

Vierailija
2/21 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa iltaisin kun lapset nukkumassa, muutama tunti päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on pokerileski... Nyt en ole pelannut juurikaan, mutta syksyllä ehkä sitten taas.

Vierailija
4/21 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mun mies joutuu myös käymään päivätyössä eli omasta mielestään tekee kahta työtä josta pokeri on se mieluinen.

Mieheni ei pärjää hyvin, en ole ainakaan mitään rahoja missään nähnyt ja kästtääkseni pelaa ihan vaan dollaripanoksella tai ilmaispelejä.

Aikaa vaan menee hirveesti tuohon pelaamiseen. Pelaa iltaisin, tulee töistä klo 17-18 välillä, peuhaa hetken lasten kaa, hoitaa iltatoimet (jos on hänen vuoronsa) ja aloittaa pelaamisen klo 19-21 välisenä aikana. Pelaa sitten vähintään puolen yöhön asti yleensä tietokoneen valo näkyy jopa klo 2 aikaan yöllä!

t. ap

jatkan kohta, lapsi heräsi

Vierailija
5/21 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

elättää 50 % itsensä pokerilla. Ihan hyville tienesteille se on päässyt.

Vierailija
6/21 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämiseen asti??

Vierailija
7/21 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tosin ihan huvin vuoksi, mies vakavammin. Toistaiseksi käy töissä, mutta ollaan mietitty, että kyllä ne sen pokeritulotkin riittäisi.

Vierailija
8/21 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ostettu pokeri voitolla kaikkea kivaa ja ylimääräistä tarpeellista tavaraa... mies pelas alkuun tosi paljon ja siis tarkotan näitä 5-7h turnauksia ja tietty yöllä. Hommansa hoitaa eli töissä käy, eikä siitä aijo luopua. Työajat on aika erikoiset ja paljon vapaata joten jää aikaa pelata. Nyt on menny vähän huonommin ja on pitäny taukoa pelaamisesta, mutta välillä koettaa taas...

Alkuun olin tosi ahdistunut koko aikaisesta pelaamisesta, mutta nyt on selkeesti helpottanut ja onhan tästä ollu hyötyä mullekin kun olen reissuun päässyt voittorahoilla.

Vierailija
9/21 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei halunnut mennä kesätöihin vaan pelaa kotona netissä pokeria " työkseen" . 1500 ¿/kk on keskipalkka.

Vierailija
10/21 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On voittanut aika isojakin turnauksia ja kerran tuli toiseksi sellaisessa, jossa olisi päässyt Saksaan isompaan turnaukseen (siellä olisi ollut jo ISOT rahat), yleensä näistä voittaa n. 600-800e.

Silloin kun pelasi enemmän, tuli muutamia satasia aina silloin tällöin ylimääräistä.

Vierailija
11/21 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä mies on tuonut jonkin verran lisätuloja pelaamisella (pokeri+vedonlyönti). Ei kyllä varmaan mitään erikoista tuntipalkkaa nauti jos laskee paljonko menee aikaa pelaamiseen, mutta en valita kun harrastus on kotona ja se vielä tuottaa hiukan taloudellistakin hyvää koko perheelle. Ollaan käyty sitten perheen voimin lomamatkoilla voittorahoilla ja autorahoistakin puolet tuli " pelitililtä" .

Vierailija
12/21 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun peliriippuvainen voittaa, hän julistaa suureen ääneen kuinka kannattavaa pelaaminen on. Entäs kun häviö koittaa? Vain yksi voi voittaa turnauksen. Sitten nämä pelien sankarit ovat kusi sukassa, eivät varmasti kerro hävityä rahamäärää vaan vähättelevät häviöitään.

Moni on pelannut omaisuutensa. Vuokrarahat on helposti pelattu, sitten lainataan isolla korolla " tutulta mukavalta" tyypiltä ja kierre on valmis.

Ainoa voittaja on pelien ylläpitäjä. Miksi luulette, että on olemassa pelihimoisille oikein tukijärjestöjä?

Vierailija
13/21 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun niitä isompia on. Kuuluu myös johonkin toiseen juttuun missä omat nettisivut. Pääsee arubaan tai jonnekkin pelaamaan jossain vaiheessa. Päivätyöstään tienaa 1900 ja pelaamisella 3000e suunnilleen kuukaudessa. En valita vaikka siihen meneekin aikaa aina kun yömyöhään asti kestää turnaukset

Vierailija
14/21 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitoista puhutaan. Tappioista ei, tai sitten niitä vähätellään, otetaan yksi nolla perästä pois...

Jokainen peliriippuvainen väittää että pystyy olemaan pelaamattakin, jos vain haluaa. Pokeri ei sitäpaitsi ole uhkapeli vaan taitolaji ;)

Mieheni tajusi oman riippuvuutensa vuosien jälkeen, minä tajusin sen jo paljon aikaisemmin. Kävi terapiassa ja anonymous gamblers-ryhmässä, söi mielialalääkettä ja riippuvuuksien hoidossa käytettävää lääkettä maksimiajan. Tuloksia syntyi, mutta valitettavasti ne eivät olleet pysyviä. Erosimme 6 vuoden pelikierteen jälkeen.

Vierailija
15/21 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

prosentti, jotka on oikeasti hyviä voittaa. Mäkin olisin aika varovainen näistä " voittorahoista" puhuessani.

Ja mitä iloa on äijästä, joka istuu illat pitkät koneen äärellä?

Vierailija
16/21 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun luulin että ilmaisia lounaita ei ole..

Vierailija
17/21 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverikin hehkutti, miten hienoa se on, kun hänen miehensä on voittanut niiiiin paljon pokerissa, ollaan matkustettu jne. No, heille tuli ero, mies muutti pois, ja vanhaan kotiin alkoi tulvia pikavippien ja Ellos-luottojen yms laskuja yli 40 000 euron edestä. Ei ne olleetkaan voittorahoja jolla elettiin ja matkustettiin................

Vierailija
18/21 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mensan testien mukaan äö 158. Mä uskon, että pokeri on oikeasti matemaatikkojen laji, ei opportunistien. Ja ei varsinkaan addiktoituneiden laji...

Vierailija
19/21 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mensan testien mukaan äö 158. Mä uskon, että pokeri on oikeasti matemaatikkojen laji, ei opportunistien. Ja ei varsinkaan addiktoituneiden laji...

Mun äo:n on Mensan testeissä todettu olevan 171. Pokeri on hauskaa ajanvietettä, mutta en ole niin tyhmä että kuvittelisin tekeväni siitä ammatin. Kavereiden rahat on kyllä kiva viedä.

Vierailija
20/21 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pelaa ehkä kolme ½h-1h peliä arkisiä, yleensä näitä ilmaisia pelejä jotka ovat aina tasatunnein. Yhdeksän - kymmenen aikaan pelaa viimeisen pelin ja sen jälkeen katselee telkkaria kunnes on aika mennä nukkumaan. Viikonloppuisin ottaa toisinaan osaa näihin pidempiin turnauksiin ja on voittanutkin jonkin verran rahaa. Miehellä on sellainen taktiikka, että aloittaa aina ilmaispeleillä ja kun niistä saa " credittejä" , pääsee voiton vuoksi " pummilla" eteenpäin rahapeleihin. Käsittääkseni hän ei ole koskaan itse maksanut peleistä, mutta voittanut kyllä joitain satoja euroja.

Pitkävetoa mies pelaa myös ja siihen menee kymmenisen euroa viikossa.

Mutta kuten sanoin, ihan terveen rajoissa eikä haittaa meidän arkielämää, koska pelit eivät ole mitään maratooneja, joten en ole vetänyt hernettä nenuun. ;o)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi