Nostalgisia disco-biisejä 80- ja 90-luvuilta? Kaikki 30+ vastaamaan!!
Kommentit (26)
mun mielestä " Kikkeli" Technoo oli paljon siihen aikaan ja kuuntelen niitä vanhoja cd:itä edelleen autossa siitä tietää että on tulossa vanhukseksi:)Muistetaan myös aina kovat MC Nikke T ja Raptori....Ai niin ja tukkapojat Neon2:):):)En luullut ikinä kirjoittavani noita nimiä enää:()
Snap - I' ve got the power (tai jotain sinne päin). Ihan hitti! :-)
Close your eyes, give me your hand...darling - Bangles: Eternal flame
Madonna: Like a prayer + kaikki muut
Brian Adams: everything I do I do it' s for you
Roxette: Fading like flower
Ressu: Älä Meeeee tai viet multa kaiiiikeeeen!
Raptori: Ou Beibi (osaan vieläkin koko homman ulkoa!)
Aintstswaipolizai draifiebreikködie fynfseks salttakeks siibenaht guttenaht!
ja Glenn Medeiroksen Nothing´s gonna change my love for you
Falco-rock me amadeus
Irene Cara-flashdance
Toto-africa
Sam Fox-touch me
Europe-the final countdown
Pet shop boys-domino dancing
Opus-live is life
Paradisio-bailando
Culture beat-mr. vain
Captain hollywood-more and more
Alice Deejay-better of alone
Tuossa muutama joista itse olen tykännyt...