Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nostalgisia disco-biisejä 80- ja 90-luvuilta? Kaikki 30+ vastaamaan!!

Vierailija
06.07.2007 |

Troll: Jimmy Dean

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Falco-rock me amadeus

Irene Cara-flashdance

Toto-africa

Sam Fox-touch me

Europe-the final countdown

Pet shop boys-domino dancing

Opus-live is life

Paradisio-bailando

Culture beat-mr. vain

Captain hollywood-more and more

Alice Deejay-better of alone





Tuossa muutama joista itse olen tykännyt...

Vierailija
22/26 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä " Kikkeli" Technoo oli paljon siihen aikaan ja kuuntelen niitä vanhoja cd:itä edelleen autossa siitä tietää että on tulossa vanhukseksi:)Muistetaan myös aina kovat MC Nikke T ja Raptori....Ai niin ja tukkapojat Neon2:):):)En luullut ikinä kirjoittavani noita nimiä enää:()

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snap - I' ve got the power (tai jotain sinne päin). Ihan hitti! :-)

Vierailija
24/26 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Close your eyes, give me your hand...darling - Bangles: Eternal flame

Madonna: Like a prayer + kaikki muut

Brian Adams: everything I do I do it' s for you

Roxette: Fading like flower

Ressu: Älä Meeeee tai viet multa kaiiiikeeeen!

Raptori: Ou Beibi (osaan vieläkin koko homman ulkoa!)

Aintstswaipolizai draifiebreikködie fynfseks salttakeks siibenaht guttenaht!



Vierailija
25/26 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bon Jovi: RUNAWAY!!!!

Vierailija
26/26 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Glenn Medeiroksen Nothing´s gonna change my love for you

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi