Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrittäjät - mistä YEL?

Vierailija
09.10.2008 |

Mistä vakuutusyhtiöstä olette yrittäjät ottaneet YEL-vakuutuksen ja miksi juuri sieltä? Onko vakuutusyhtiöissä eroja?

Pitäisi tänä vuonna hankkia vakuutus, viime vuonna aloitin ja tulos jäi vielä alle rajan, mutta tänä vuonna menee jo reilusti yli. Minimimäärälle olisi tarkoitus ottaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Olen sivutoiminen yrittäjä ja varsinaisesta työstäni kertyy yllin kyllin eläkettä.

- Sijoitan ylimääräiset varani mieluummin itse esimerkiksi sijoitusasuntoon, osakkeisiin, rahastoihin, tms. jolloin pystyn itse kontrolloimaan sijoitustani eikä lainsäätäjä pysty niin helposti keksimään kepposia, joilla alentaa sijoitukseni arvoa tai "kohtuullistaa" eläkettäni kun ne jossain vaiheessa yhteensovitetaan. En luota valtioon tässä mielessä yhtään, epäilen että 40 vuoden päästä niillä on ihan uudet metkut mielessä. Maksan siis ainoastaan pakollisen minimin.

Vierailija
2/4 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ja kolmas syy on se, että jos kuolen ennen kuin pääsen nauttimaan eläkkeestäni niin varat jäävät lapsilleni sen sijaan että ne menisivät kankkulan kaivoon muiden hyväksi.

- ja neljäs: pystyn itse päättämään milloin, miksi ja millä tavoin sijoitukseni hyödynnän.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi millään ruveta itse selvittämään kun joku on varmaan jo selvittänyt tämän...

ap

Vierailija
4/4 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ovat maksaneet sitten parhaimmat hyvityksetkin varmaan?