Joskus mullakin hermo pettää!
Nyt on kaikki karvat pystyssä! Täällä aina huudetaan, ettei yksi lapsi riitä mihinkään, ei se ole kokonainen perhe, lapsi kärsii kun ei ole sisarusta jne, MUTTA miksi helvetissä täällä sitten kahden ja useamman lapsen äidit huutavat etteivät enää jaksa?!?
Samaan aikaan paasataan silti, että monta lasta pitää olla.
Tässäpä kysymys teille: onko se tosiaan niin, että vaikka voimat ei riittäisi, on tehtävä lapselle sisarus. Vaikkakin tiedät, ettet jaksa kahta tai useampaa samaan aikaan?
Onko se lapsille parempi, että äiti tekee kaveriksi monta sisarusta, huutaa päivät ja on äkäinen kuin ampiainen VAI jos omat voimat ei riitä ja jättää luvun yhteen?
Jolloin elämä on helpompaa yhden lapsen kanssa ja tietää jaksavansa.
Ymmärtääkö kukaan mitä meinaan?
Kommentit (3)
Ja olisin kovasti halunnut toisen seuraksi. Ei menisi nyt kaikki aika leikkiessä ja viihdyttäessä. Olin kuitenkin niin väsynyt ekat 2 vuotta, että en olisi varmaan jaksanutkaan. Nyt kun lapsi on 4 voimat riittäisivät hyvinkin...
Mä olen se joka kirjoitti hermoromahdus-ostikolla. Tähän asti olen siis jaksanut lasten kanssa hyvin ja nauttinut täysillä. Nyt ollut pidmepään ongelmia parisuhteessa ja se tietty vaikuttaa omaan jaksamiseeni. Ei tietenkään saisi purkaa pahaa oloaan lapsiin, mutta niin vaan pääsi tänään käymään :(
Toinen oli ns. vahinko, aborttia en halunnut tehdä. Nyt tässä odotellaan että päästään takaisin töihin.