Tiedättekö tyyppejä, jotka lähtevät heti tekemään samaa kuin se, jonka kanssa puhuvat? Esimerkiksi
jos sanot tuollaiselle tyypille, että olette menossa Ruotsin risteilylle, hän kysyy, kummalla laivalla ja paljonko maksoi, ja sanoo sitten, että heidänkin pitää mennä. Ja sitten kun seuraavan kerran puhutte, hänkin on tilannut perheelleen Ruotsin risteilyn. Ja jos hankitte sellaisen automaattipölkkärin, hänkin hankkii. Ja jos teette kylppäriremontin, hän kysyy, kuka sen on tehnyt ja alkaa itsekin suunnitella kylppäriremonttia.
Tiedättekö tällaisia omituisia "matkijoita"? Voiko tuollainen olla onnellinen?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
En tunne. Ehkä sinunkaan ei kannattaisi kaveerata ihmisten kanssa.
Kuinka monta kertaa meinasit vastaavanlaisen aloituksen tänne kirjoittaa?
Oletko siis nähnyt samanlaisen aloituksen palstalla? Minä en. ap
Mä taidan olla vähän tuollainen. Inspiroidun muiden ideoista. En nyt remonttia myöten, mutta joitakin pienempiä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlaisia itsesäälisiä itkuvirsiä on vähän väliä. Noloa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on automaattipölkkäri?
No sellainen, joka kulkee itsekseen lattialla. Olen niin kalkkis, etten nyt muista sen oikeaa nimeä. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohdassa se itsesääli on? ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sellainen, joka kulkee itsekseen lattialla. Olen niin kalkkis, etten nyt muista sen oikeaa nimeä. ap
Häh? Ai robotti-imuri?
Sanoisin, että miksi ihmeessä ap on muiden tekemisistä niin kiinnostunut? Jos muut lähtevät Tukholmaan, niin kiva, jos muut teksti remonttia kylppäriin, niin ok, hieno juttu jne.
Aika moni on käynyt Tukholmassa laivalla ja tehnyt remonttia kotonaan tai hannäkkinut robotti-imurin kotiinsa. Ap:n elämää sen ei välttämättä pitäisi häiritä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Ai robotti-imuri?
Kaipa sitä sellaiseksikin voi sanoa. ap
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että miksi ihmeessä ap on muiden tekemisistä niin kiinnostunut? Jos muut lähtevät Tukholmaan, niin kiva, jos muut teksti remonttia kylppäriin, niin ok, hieno juttu jne.
Aika moni on käynyt Tukholmassa laivalla ja tehnyt remonttia kotonaan tai hannäkkinut robotti-imurin kotiinsa. Ap:n elämää sen ei välttämättä pitäisi häiritä.
Nämä ihmiset siis heti siinä keskustelussa alkavat suunnitella samaaa kuin vastapuoli. ap
Yleensä tuo on pelkkää kohteliasta rupattelua, ei välttämättä ole mitään aietta kylppäriremonttiin, mutta koska se on neutraali keskustelunaihe, niin miksipä ei osoittaisi kiinnostustaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Ai robotti-imuri?
Hei nyt mä tajusin, pölynimuri=pölkkäri! 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohdassa se itsesääli on? ap
"Tiedättekö tällaisia omituisia "matkijoita"? Voiko tuollainen olla onnellinen?" Nyyh nyyh, voi voi, toiset ovat matkijoita, toiset ovat omituisia nyyh nyyh.
Juu, ap on turha vollottaja. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä ihmiset siis heti siinä keskustelussa alkavat suunnitella samaaa kuin vastapuoli. ap
Se on pelkkä tapa jatkaa keskustelua. Toki voisi kylppäriremontista kertovalle selostaa sitä, miten Tilastokeskus tilastoi koronan tms. eli siirtyä puhumaan jostain muusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinä omit itsellesi kylpyhuoneen remontin esimerkiksi? Kuinka kauan omistusoikeutesi kestää? Vuoden? Kaksi vuotta? Olemme suunnitelleet vaihtaa toisesta kylppäristämme silikonit uusiin, mutta emme varmaan saisi tehdä sitä, jos olisimme sinun tuttaviasi. Selvä juttu, ehkä me vaihdamme silikonit salaa! Ähä kutti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitella, että vielä kysymisen jälkeenkään ap ei älynnyt selittää mitä sana "pölkkäri" tarkoittaa 🤦. Tämä on tyypillinen alhaisen älykkyyden ilmentymä; ettei erota yleissanoja ja itse keksimiään (tai äärimmäisen harvinaisia murresanoja) toisistaan. Tulee palstalla vastaan usein. Siksipä tuomioni koko aloitukselle on että vika on apssa.
Jos on mahdollista niin miksi ei tekisi? Vaikka inspiraatio tulisi sun jutuista, jotkut saa sen lehdistä, mainoksista, ig-kuvista.
Siis ap en nyt ymmärrä mitä kitiset. Sehän on vaan mukavaa toimia inspiraationa muille.
Somevaikuttajat tienaa tolla huikeita summia.
Sun pitäis olla imarreltu jos joku haluaa tehdä kuten sä olet tehnyt, ei se ole sulta veks.