Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BB: Minä haluaisin kiusaaja Andreaksen pois talosta kenet sinä?

Vierailija
09.10.2008 |

.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemalla vastapainona muille. Ihan oikein analysoitu, että se ei ole antanut itsestään mitään.

Vierailija
2/19 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen koulukiusaaja, puhuu toisista paskaa selän takana ja kerää ympärilleen oman pienen piirin joka sitten hyökkää aina yhtä ihmistä vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ade ja Niko parhaita. En väitä että olis niin ihania ja aina hyvin käyttäytyviä mutta en jaksais kattoo noitten muitten tylsyreiden typeriä pohdintoja. Talossa on edes jotain mielenkiintoa kun Niko ja Ade on siellä!

Vierailija
4/19 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan äänestänyt, mutta nyt tuntuu ekan kerran olevan niin tärkeä äänestys, että taidan laittaa miinuksen menemään.

Olen ihan varma, että ihmiset vapautuu ja peli muuttu paljon iloisemmaksi kun se käärme saadaan siitä pihalle.

Jokainen voi varmaan miettiä paljon huvittaa jutella jos joku hyökkää aina päälle kätyreineen kun avaat suusi. Tästä syystä uskon monen olevan aika tapettia juuri tuon takia mitä vähemmän herätät huomiota sitä vähemmän ne sua rökittää.

Vierailija
5/19 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan äänestänyt BB:ssä, mutta nyt olen harkinnut, että laittaisin Adelle miinusta!

Vierailija
6/19 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä miten ne voi ne viestit laskea niin nopsaan ennen häätöä. Kun samaan numeroon pitää lähettä joo tai ei. Onko siinä jotain erikoistekniikkaa käytössä?

Kerkeekö oikeesti siis ihan oikeesti kaikki annetut äänet laskentaan asti.

Oikeesti siis ihan oikeesti haluasin sen Mertsin hemmettiin talosta ja tää siis ihan oikeesti hei.

Vierailija
7/19 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kiusaaja.

Vierailija
8/19 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se Cheryllkään mikään järjen jättiläinen ole, mutta se käy mua sääliksi. Se on ihan selvästi kiusattu muuallakin kuin BB-talossa ja siksi itsetunto niin matalalla ja sitä pitää koko ajan pönkittää ties miten. Jotenkin tekis mieli auttaa sitä äänestämällä kiusaaja pois. Itsetuntoa vois myös kohentaa se, että sais olla talossa pitkään ja kiusaajat heitettäis yksi kerrallaan ulos.

Vierailija
9/19 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko talon ilmapiiri on sen takia ihan perseestä.

Vierailija
10/19 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marianne ei ole äänestyksessä, vaan Ade, Tero, Cheryll ja Johan.

Vierailija
11/19 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli seuraan tv:stä ja 24/7 ja tiedän ketä on äänestyksessä mutta silti haluan Mariannen ulos heti. Oikeestaan kukaan muu ei mua ärsytä.

Vierailija
12/19 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloin Ade pisti silmään pirteydellän ja herttaisuudellaan. Ihmettelen miten ja missä vaiheessa siitä on tullut tuollainen kiusaaja ja toisten arvostelija.

Vierailija
13/19 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloin Ade pisti silmään pirteydellän ja herttaisuudellaan. Ihmettelen miten ja missä vaiheessa siitä on tullut tuollainen kiusaaja ja toisten arvostelija.

On jo käväissyt mielessä että voisiko Ade olla yksi niistä kuuluisista narskuista. Tai ainakin vähän sinnepäin. Eka reaktioni häneen oli että en tykkää, sitten yhtäkkiä Ade tuntuikin kauhean herttaiselta ja kivalta ja varsinaiselta talon sydämeltä, ja hänestä tuli suosikkini. Kunnes yhtäkkiä havahduin tuohon mitä se nyt puuhaa. Koko talo on ihan sekaisin ja jumissa sen touhuista. Tuollaista ei ole vielä ollut yhtenäkään vuonna. Multa loppui koosteidenkin katsominen kun en kestänyt sitä mitä Cherylille tehtiin. Olen vaan netistä seurannut ja joskus 24/7:lta.

Vierailija
14/19 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei jaksa näyetllä loputtomii n vaan todellinen luonto paljastuu!

Vierailija
15/19 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketähän sinne tänään menee uusina? Hitto,kun ei ole 24/7!

Vierailija
16/19 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa jumakeuta mitä se antaa tuolle ohjelmalle? Ei mitään. Sen jutut on todella omituisia, vai onko sillä edes mitään juttuja? Sit joku jauhaminen Mariannen ja Teron väleistä... anna mun kaikki kestää!

Ade tuo ohjelmaan kiinnostavuutta vaikken henk koht haluaisikaan moista tuntea. Joka vuosi kuitenkin ohjelma menee samoin. Seinäruusut jää eikä viimeisiä viikkoja jaksa katsoa.

Vierailija
17/19 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tero ja chipa ulos!!!!

Vierailija
18/19 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aden "Mää rakasta sua!", "En haluu sua muuttaa, oot just arvokas tollasena, mut mut", "Jätän omaan arvoonsa" yms ylimieliset kommentit on jo kaikki kultu moneen kertaan.

Myös Tuuli ja Anniina uskaltaisi tulla varmasti enemmän esille Aden lähdön jälkeen.

ADE ULOS!

Vierailija
19/19 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlaisia tuntemuksia kuin Johan hänessä.

Chipa on sosiaalisesti lahjakas. Ei siellä älykköjä olekaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan