Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~~ELOKUISET, vko 21~~~

19.05.2008 |

Linkki viime viikon turinoihin: http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p…

Ite en oo päässyt koko päivänä odotus-puolen sivustolle, joten aloitus vasta nyt :D Täällä ollaan vissiin käännytty istuma-asentoon, koska rakko on saanut tänään kyytiä ja kunnolla, huh huh!

Nyt nattinatti ja huomiseen!

-AJ&Elli-

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin neuvola kuulumiset eilen tulla kertomaan..elikkä lapsi on perätilassa:(sitten todettiin että s.n muotoinen nivel ja selkäranka painaa kohtua eteenpäin joka aiheuttaa napakoita suppareita....eikä tässä vielä kaikki:Distukka on kohdun edessä joten pitää rv 33-34 mennä uudestaan tarkistuttamaan joskos vauva olis kääntyny ja tutkitaan samalla vähän synnytystapaa ja asentoa kipeän selän vuoksi:/elikkä kohtu on selkärangan ja istukan välissä..eli pienokaisella on ahtaat oltavat..ja sanoikin että on hyvä pakata se sairaalakassi jo rv 34 jos toisella tila rupeaa ahistaa niin voi olla että poitsu tulee aikasemmin pois..muuten kaikki oli hyvin sydänäänet 145-155,liikkeet hyvät ja itse olen kiinteä,kiinni:Dniin ja siksi voi olla että vaavi syntyy aikasemmi jo pelkän ison koon kanssa:)sokerirasitukseen ei onneksi tarvitse mennä koska ei oireita jotka viittaisivat kuin iso vauva<3

Oltiin tänään kokopäivä pihalla tai siis kylä juhlissa nauttimassa grillimakkaraa ja limppaa:Dsitten esikoinen jorasi kenguru meiningin mukana:Ditselläni jalat tuusan nuuskana:Dmutta kyllä oli ihanaa lenkkeillä ja nauttia ihanasta ilmasta:Dtänään se ois euroviisut sitten tulossa....

Vierailija
42/46 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästä aikaa kirjottelen, lukemaankaan en oo paljon ehtinyt.

Sairaslomalla olen miekii, selkäkipujen takia teen toimistotyötä tietokoneen ääressä ja 8 tuntia siinä putkeen on liikaa... no tästä huolimatta olin pe töissä ja meen aianankin ma ja ti opastamaan uutta työntekijää... en kyllä aio olla koko täysiä päiviä vaan tuun ja meen niinkun haluan.

Saikku siis ens viikko jälellä ja sit alkaakii kesäloma ja siitä jatkuu äippäloma 3.7 alkaen, että onneksi enää viikko kun tarvii yhtään ajatella töitä!!!

Meille on ostettu Phil&Ted´sin sisarusrattaat, esikoinen täytti maaliskuussa 2-v ja tervitaan tuplat. Löysin onneksi käytettynä ja hyviltä tuntuu...

Sokerit on ollu vähän koholla, olin kättärillä seurannassakin parina päivänä ja ruokavaliolla näyttäsisi pysyvän kohillaan, kun vaan malttais noudattaa sitä ruokavaliota ;) Seurannassa ultrasivat ja tyyppi painaa 1,2kg ja meno tuntuu välillä melkoiselta.

Esikoisellakin alkaa tarhasta kesäloma 1.6., jatkaa elokuun alusta parina-kolmena päivänä viikossa lyhyempää päivää tarhassa, mutta kesä- ja heinäkuun on kotona :)

Eipä tässä kai muuta, koitan ehtiä täällä välillä taas piipahtaa :)

Fiona77 rv 29+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta vain!

Eilen aloitettiin talonmaalaus ja minäkin tietysti olin lähes koko päivän pensselin kanssa sutimassa ja vaikka teinkin vain oman pituuteni korkeudelle niin illalla saunan jälkeen oli liikkuminen ja jopa istuminen yhtä tuskaa...lonkka ja liitoskohta ja oikea reisi kipuili aivan sikana. Nyt olen sitten mieheni asettamassa arestissa...iltapäivällä saan auttaa jossakin vaiheessa hieman kun nyt taas olo ok.

Haluttaisi aivan pöhkönä mennä maalaamaan, mutta on kait tuo siippa oikeassa...

Tikkaille en edes harkinnut enkä kurottelua, silti se näköjään on aika rankkaa tuo maalaaminen keholle jo.

Meillä ihana ilma, mittari kympin paremmalla puolella ja aurinko pilkistelee pilvien lomasta.

Vauva liikkuu paljon, eilen tunsin illalla sängyssä kun teki kuperkeikan...oli aika hurjaa, maha senkun venyy..illalla potki siis alaspäin ja nyt potkut taas sivuilla. Lääkäri meinasi, että mulla taas melko hyvin vettä, joten vielä pääsee hyvin pyörimään ja siinä kait syy tuohon mahani mielettömään kokoon.

Käytiin eilen koe-ajamassa yksi tila-autokin; Kia Carens...mutta ei tuo siippa oikein lämmennyt ----> Toyota ollut heidän perheessä aina ja sellainen meillä nytkin. Aika kallis auto vain ostaa ja vaihdossakin joutuu antamaan paljon väliä, kun meille ei oikein muu kuin tuo Avensis Verso enää meniskään.

Okei, lähden lukemaan kirjaa hetkeksi ja sitten ruuan laittoon. Ipanat ulkona ja rauha maassa.

TarjaMamma rv 29+4

Vierailija
44/46 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kerennyt pariin päivään koneelle, ko ollut hieman kiirusta, että pitää vallan näin sunnuntaina siivotakkin ;) Eilen oltiin ystävien luona kylässä, nii siellä sain kommentteja, että mulla on pieni maha :o ja mie ite aattelen tän olevan jo aika messevän kokoinen, ko esmes lattialle kurottelut ei tee kovin herkkää. Ja kuiten toi sf oli viimeksi ihan passelin kokoinen.

*Vitsu-Inkeri* Ehkä mie kuitenkin ihan periaatteen vuoksi kävisin hakemassa muutosta tohon sun päivärahaan. Ja niinhän se menee, että aina se pitää ite pitää huolta noista asioista, ko harvoin se Kela tulee tyrkyttään asiakkaalle parempaa mallia ;)

*TarjaMamma* Voi sinua, ko et malttanut ottaa iisisti ;) Ja meillä ois kans (tai mulla haaveissa) tila-auton hommaaminen, mutta mies ei oikein innostu, koska Volvolla ei oo tila-autoja ja mies on niin Volvomään, ettei oo tosikaan, huh huh! Tuumas mulle vaan, että hän ajaa vaikka sitten kakkosautolla perässä, joopa joo - sitä miesten logiikkaa ;)

*Snowflake* No jo vain on sulla nyt "ongelmia" kerrakseen. Onko sulla se istukka totaalisesti siinä kohdunsuulla? Mulla oli viimeksi, mutta se onneksi nousi siitä pois, kävin kans suht loppuvaiheessa vielä kontrollissa ja tyär oli muuten mulla kans perätilassa aina viikolla 36 asti - ei mitään niin mukavaa.

Ei maar, lähen jatkaan tota siivoomista.

-AJ&Elli viikolla jotain?!-

Vierailija
45/46 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koko tää viikko ollut olotilaltaan poikkeava kuin aikasemmin, siitä kutinasta mainitisinkin käsissä, no se meni välilä vähän niin kuin ohi, paitsi palasi viikonloppuna, ja kutinaa on nyt sormissa, käsivarsissa, kyljissä ja nilkoissa.koko viikon ollu hieman huono olo, ja päätä jomottanut, janottaa koko ajan sekä väsyttää entistä enemmän, tähän asti ei ole tarvinnut päikkäreitä jos rytmi on pysyny samana, äsken nukuin 3.5 tuntia!!!!Ilman että ois mitään suurempia väsymyksen aiheita...turvotusta en ainakaan silmillä näe, mutta sormia kiristä koko ajan kun niitä liikuttaa.

huomenna kyllä on varmaan parempi ottaa neuvolaan yhteyttä, kun oikea aika ois vasta 1,5 viikon päästä.Rupeaa muuten kohta mielikuvitus laukkaamaan..toiv.nyt ei olis mitään hälyttävää..ei ole kokemusta että kuinka nopeasti voi noi arvot muuttua, kun 1.5 viikkoa sitten olin neuvolassa ja kaikki ok.

eli näin ja taas tuijottelin vain omaan napaan....

voikaa hyvin..ensiviikkoon...

Miijo 28+5

Vierailija
46/46 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viltsu-Inkeri: Onnea Parvotuloksesta!! Ihanaa ettei tartte sunkaan enää huolehtia ja onnittelut myös sokeriarvoista!! Mie tekisin uusinta haun kelalle!! Tarkemmin en osaa kertoa vinkkejä tms, meillä tulot lasketaan vuositulojen=vakuutusmaksujen perusteella.

AJ: Onpa ollu tyhmää että piti jonotella rasitukseen, täällä pääsee nimellä sovittuun aikaan, hyvä systeemi, tuntikin ylimääräistä syömätä, huh huh!! =) Toivotaan että arvot on kohillaan!!

Lylen työpäivät alkavat kyllä käydä vähiin!!!

Snowflake: Voi vitsi miten kurja tilanne, puun ja kuoren välissä =) Piti vähän miettiä että kellä on minkälainen selkä =) (blondi mikä blondi) Otahan nyt tosi rauhallisesti että poitsu pysyttelisi yksiössään vielä mahd kauan!!

TarjaMamma: Pensselit soikoon ja työnjohtotehtäviin!!! Usko vaan ukkokultaasi

Miijo: Soitahan het maanantaina neuvolaan, jos et saa kiinni niin äitipolille!! Kuulosta jos ei muuta niin helkkarin kurjalle olotilalle!!

ON: Perätilassa köllötellään ja potkut sitä myöten vaimeita, oikeasti saa kuunnella ja tunnustella. Suhteellisen ihanan rentouttava viikonloppu takana, ihanaa kun ilma alkaa lämmetä!!!

Sauna kutsuu

-E- 26+