Loukkaantuisitteko? kummiasiaa
Kommentit (15)
jos minua PYYDETTÄISIIN. Mutta olenkin miehen siskon kanssa viileissä väleissä.
Itse en voisi kuvitellakaan, ettenkö pyytäisi tällaisessa tapauksessa molempia. Onko sinulla käsitystä miksi he tekivät tällaisen ratkaisun?
Mutta ehkä tilanteeseen vaikuttaisi myös se kuinka monta kummia lapselle kaikenkaikkiaan tulee. Esim, jos miehelläsi on 5 sisarusta ja kaikki heidät pyydetään kummeiksi (eikä kenenkään puolisoita) niin sitten taas en loukkaantuisi. Joten riippuu tilanteesta.
ihmettelisin kyllä asiaa itsekseni,ehkä mä kuitenkin loukkaantuisin :(
Hänen silloista miestään emme pyytäneet koska arvioimme eron olevan lähellä heillä. Oikeassa olimme: muutaman kuukauden kuluttua ristiäisistä erosivat.
Minusta avioparit kuuluu pyytää yhdessä kummiksi muutenkin
ja eron tullen niinhän se exäni kummius sitten jäi kun seinään.
Mutta teidän tapauksessahan tuo voi johtua ihan vaan siitä, että teitte itse samoin, pyysitte vain kälyäsi kummiksi. Ehkä kälysi veikkaa että eroatte kuitenkin kohta? ;)
Mies ei esim tullut katsomaan lastamme, näki tämän ekan kerran vasta ristiäisissä (miehen sisko nähnyt tuolloin jo monta kertaa). Ei muutenkaan käynyt meillä ikinä kylässä kun sisko kävi, jne. Siksi olisi tuntunut turhalta pyytää tätä kummiksi. t. ap
Varsinkin jos tuttuja ollaan oltu jo useita vuosia joiden kanssa ollaan oltu paljon tekemisissä ja jos vielä oltaisiin hyviä ystäviäkin. Kyllä todella kummastelisin tilannetta ja ihmettelelisin syytä miksei sitä puolisoakin voi pyytää..
On varmaan arvioinut teidän liittoanne kuten sinä hänen.
Kummivalinnat eivät ole kannanotto kenenkään parisuhteeseen.
Ja kuten sanottu, kyseistä miestä ei kiinnostanut pätkääkään olla kanssamme tekemisissä. Minä taas olen monesti leiponut ja laittanut kun sisko lapsineen on tullut kylään ja ostanut monia lahjoja heille jne (esim tyttöjen lahjoista monesti huomaa että ne ovat minun ostamiani, ei miehen :)) t. ap
Ihmettelisin kyllä, koska minusta aviopuolisot pyydetään kummeiksi yhdessä, mutta kaikki eivät näe asiaa näin. Jokaisella on oikeus valita lapselleen ne kummit jotka haluaa.
En näe tuossa mitään eroa. Jos sinulle ei kelpaa kälyn puoliso, ei kälylle tarvitse kelvata veljen puoliso.
Jos miehesi (yhdessä 12 vuotta) sisko pyytäisi vain miestäsi kummiksi, ei sinua eli kälyään?