Sanna Marin lupasi vaali-iltana, ettei hän lähde kansainvälisiin tehtäviin, jos SDP häviää vaalit
Sannan sanoihin ei voi luottaa. Hän on pesunkestävä narsisti.
Kommentit (49)
En kyllä yhtään ihmettele miksi kukaan fiksu jäisi tähän sirkukseen nimeltä Suomi
Kylläpäs ottaa persuille koville kun nuori suomalainen naispoliitikko menestyy 😊😊
Vierailija kirjoitti:
Valehtelet typerä paviaani. SDP muuten kuului vaalien voittajiin.
Vaaleissa on vain yksi voittaja. Ei olympiavoittajakaan ole jokainen, joka on parantanut olympialaisissa tulostaan edellisiin kisoihin nähden.
En muista tuollaista, mutta eihän SDP myöskään hävinnyt, vaan sai kolme kansanedustajaa lisää. Lisäksi Marinin hallituksen puolueet saivat vaaleissa annetuista äänistä 51%, eli enemmistön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaleissa on vain yksi voittaja. Ei olympiavoittajakaan ole jokainen, joka on parantanut olympialaisissa tulostaan edellisiin kisoihin nähden.
Eipä vaaleissa myöskään häviä se, joka nostaa paikkalukuaan.
Eihän luvannut, mitä ap sekoilee? No, näitä Sanna-hulluja riittää eikä tauti ota talttuakseen, vaikka Marin ei ole kohta puoleen vuoteen ollut pääministeri. En yhtään ihmettele, että Marin haluaa pois Suomen politiikasta.
Miltä tuntuu, ap, kun tiedät ettei yhtäkään persua tulla ikinä kutsumaan mihinkään globaaliin valtionjohtajia konsultoivaan tehtävään ketään.
Katkeraltapa tietenkin, etenkin kun teidän hallituksenne kannatus on kiikun kaakun 25% ja laskussa. Teille nauretaan.
Purra lupasi ettei sosiaaliturvasta leikata. Miten kävikään?
Riikka lupasi halpaa bensaa, mutta saatiinkin vain puoli-ilmaista kaljaa. :(
Sanna-kultti täällä kehittelee olkiukkoja.
Vierailija kirjoitti:
Purra lupasi ettei sosiaaliturvasta leikata. Miten kävikään?
Tämä! Ja tällä asialla on oikeasti väliä!
Ehtisikö Sanna Marin, ennenkuin hän lähtee brittihoviin kaataa nykyhallituksen?
Lindeman voi tarvittaessa jatkaa jos Marinin aika ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
- Nukahditko vaalivalvojaisissa? Riikka oli äänikuningatar, ja puolueensa toiseksi parhaiten menestynyt.
Vierailija kirjoitti:
En muista tuollaista, mutta eihän SDP myöskään hävinnyt, vaan sai kolme kansanedustajaa lisää. Lisäksi Marinin hallituksen puolueet saivat vaaleissa annetuista äänistä 51%, eli enemmistön.
Niinpä. Hirveet bileet oli demareilla vaali-iltana kolmossijasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei luvannut.
IS:n toimittaja: Ette ole karkaamassa kansainvälisiin tehtäviin?Tällaiset spekulaatiot ovat minun mielestäni ennenaikaisia. Olen hieman vähän ihmetellyt näitä uutisjuttuja, joita tämän aiheen tiimoilta on tehty. Ei minua ole lähestytty esimerkiksi tuolta Euroopan sosiaalidemokraattien ryhmästä millään kärkiehdokkuuspaikoilla tai muilla, vaikka tällaisiakin spekulaatioita on mediassa"
Jätit sitten osan pois... "Pyrin kansanedustajaksi ja olen täysin sitoutunut kansanedustajan työhön"
Mikset laittanut sitä?
Ei luvannut.
IS:n toimittaja: Ette ole karkaamassa kansainvälisiin tehtäviin?
Tällaiset spekulaatiot ovat minun mielestäni ennenaikaisia. Olen hieman vähän ihmetellyt näitä uutisjuttuja, joita tämän aiheen tiimoilta on tehty. Ei minua ole lähestytty esimerkiksi tuolta Euroopan sosiaalidemokraattien ryhmästä millään kärkiehdokkuuspaikoilla tai muilla, vaikka tällaisiakin spekulaatioita on mediassa"