Kirkkonummen Neidonkallio, minkälaista seutua?!
Ollaan muuttamassa syksyllä sinne, olis kiva kuulla kokemuksia paikasta tai yleensä Kirkkonummesta.
Kommentit (5)
minä olen myös muuttamassa sinne syksyllä, olisi kiva kuulla kokemuksia ko. paikasta!
Juuri ja juuri kävelymatka junalle ja " keskustaan" (=kirkolle). Upouusi päiväkoti avataan loppusyksystä. Turvallinen ja lyhyt matka (alikulku) Gesterbyn isoon kouluun. Kielikylpyä tarjolla kotinurkilla. Pyöräiltävä matka (vajaa 5 km) Meikon luonnonsuojelualueelle. Ei kauppoja tai muutakaan palvelua ihan vieressä.
Mitä haluat tietää?
t. naapuri
Miten olet viihtynyt siellä? Minkälaista väkeä asuu, ilmeisesti paljon lapsiperheitä? Rauhallista? Voitko suositella kyseistä asuinaluetta?
Olen ihmetellyt kun siellä on jatkuvasti myytävänä uudehkoja asuntoja, ikäänkuin ei siellä kauan viihdyttäisi?
Toivottavasti on kuitenkin mukava paikka :)
Vierailija:
Miten olet viihtynyt siellä? Minkälaista väkeä asuu, ilmeisesti paljon lapsiperheitä? Rauhallista? Voitko suositella kyseistä asuinaluetta?
Olen ihmetellyt kun siellä on jatkuvasti myytävänä uudehkoja asuntoja, ikäänkuin ei siellä kauan viihdyttäisi?
Toivottavasti on kuitenkin mukava paikka :)
Ihan kivasti on viihdytty, tosin toinen auto piti ostaa työmatkoja varten.
Lapsiperheitä enimmäkseen, mutta ei pelkästään.
On rauhallista juu.
En tiedä suosittelusta, kukin pitää mistä pitää. Ihan hyvä aluehan tämä on.
Tänne rakennetaan hulluna uutta koko ajan, ja asuntoja on paljon, ehkä siksi tuntuu että niitä on koko ajan myynnissä?
Tervetuloa!
t. naapuri
on lähellä. Päiväkodit ja koulut ovat täynnä. Ruokapaikkoja ei ole (paitsi Rosso, Mäkkäri ja Kotipizza). Mutta kait se on parasta, että itse viihtyy (omassa kodissa) ja ettei naapurit paljoa häiritse ;)