Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on täydellinen vartalo!!!

Vierailija
04.07.2007 |

Ihan oikeasti on pakko hehkuttaa täällä läskien av-mammojen tai vaihtoehtoisesti luuvielujen hörhöäitien joukossa anonyymina : MULLA ON IHANA KROPPA! Pitkät sääret, isot rinnat, pieni perä!

sori, anteeksi pinnallisuuteeni, sain varmaan auringonpistoksen tai jotain !

t. 175cm/58kg

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen omasta mielestäni kaunis ja vartalooni olen tyytyväinen. En vaihtaisi.

Vierailija
22/33 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää kunnon pepusta. Eli ainakin vartalon mittasuhteiden suhteen AP olet epäonnistunut, vaikka painoindeksit jne. vaikuttavat hyviltä. Mittasuhteet " ad proportione" ovat sulla päin persettä...

Se on tärkeintä naisvartalossa, mittasuhteet...Yksittäiset mitat eivät niinkään.

t. been there, studied that :-)

eli ammattilainen estetiikan, kauneuden puolella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

172cm ja 53kg. Mitat: 90/60/90

Vierailija
24/33 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

172cm ja 53kg. Mitat: 90/60/90

Missi- ja mallipuolella toki olet ihanteellinen, mutta puhun nyt mittasuhteista ja miesten kauneusihanteista

Vierailija
25/33 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin minulla on täydellinen vartalo, omasta m ielestäni tietenkin.

Rinnat kokoa b, painan 48 kg ja olen 152 cm lyhyt. Takapuoli on pieni ja pyöreä ja mahasta ja rinnoista löytyy raskausarpia, alavatsalla vieläpä sektioarpi. Mä olen omasta mielestäni nyt täydellinen, kaksi ihanaa lasta olen saanut ja pysynyt hyvännäköisenä, eli olen tyytyväinen itseeni. Jokaisen pitäisi olla, kuten ap:nkin...

Vierailija
26/33 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oma makunsa; toiset tykkäävät laihoista, toiset pyöreistä, jollekin on tärkeää isot tissit, toiselle taas mehevä peppu jne...

Pääasiahan se on, että itse on tyytyväinen itseensä. Siitä pointsit ap:lle :)

Vierailija
27/33 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut vuosien mittaan huomaamaan, että lopulta se sisäinen hehku tekee naisesta todella kauniin, jos jokin.

Itse 36-vuotias 176 cm, 69 kg, rinnat d-kuppi, vyötärö kapea, ahteri aika pullea, eli itse en ole mikään ideaali, mutta tosi tyytyväinen itseeni. Minä tutkin kauneutta tieteen näkökulmasta...

Vierailija
28/33 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikutteita ihan 1400-1500-luvun mittasuhdeteorioista ja jos tarkkaan miettii, oikeastaan jo ihan Kreikan ensimmäisten kauneuden ja eri elementtien välisen harmonian selittäjien teorioita joutuu laahaamaan mukanaan.

Vierailija
29/33 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidempikään - mielestäni pienikokoiset naiset ovat kauneimpia. Mittani ovat 164/49 ja rintani B. En haluaisi myöskään isompia rintoja - ovat mielestäni rumat.

Vierailija
30/33 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 169 cm pitkä ja painan 71 kg, mutta kyse onkin mittasuhteista! Olen todella upean muotoinen joka paikasta. Tiedättehän, joidenkin vartaloissa vallitseva muoto on suora, toisilla on pelkästään kaartuvia muotoja. Tämän eron näkee katsomalla vaikka naisten käsiä. Joillain on kynnetkin kuin laatat, minulla ne kaartuvat kauniisti sivuilta. Ja sama pätee kaikkiin muihin kehoni osiin.

Tämä ei ole muuttunut yhtään, vaikka olen vuosien mittaan saanut lisää painoa (nyt ikäni on 47). Ja painon kasvaessa on olennaista ostaa oikean kokoisia vaatteita. Liian piukoissa ei mikään vartalo näytä hyvältä.

Vierailija
31/33 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 172 senttisen lantio on vain 90cm ympärysmitaltaan, se lantio on silloin todella poikamainen. =/

Vierailija
32/33 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko muuten!

Vierailija
33/33 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tajua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan