Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on täydellinen vartalo!!!

Vierailija
04.07.2007 |

Ihan oikeasti on pakko hehkuttaa täällä läskien av-mammojen tai vaihtoehtoisesti luuvielujen hörhöäitien joukossa anonyymina : MULLA ON IHANA KROPPA! Pitkät sääret, isot rinnat, pieni perä!

sori, anteeksi pinnallisuuteeni, sain varmaan auringonpistoksen tai jotain !

t. 175cm/58kg

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen terve ja voin hyvin. Olen saanut synnyttää kolme tervettä lasta ja voinut silti loistavasti. Vartaloni on siis täydellinen kun se hoitaa tehtävänsä.

Vierailija
2/33 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta naama on tuiki tavallinen ja jopa ruma.

Itselläni on kauniit kasvot ja minulla se on ainakin se ruumiinosa mikä eniten näkyy.

en ole tyytyväinen täysin vartalooni mutta en vaihtaisi huippuvartaloon ja rumiin kasvoihin omaani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Outoa, jos jonkun mielestä pään täytyy olla tyhjä jos on tyytyväinen ulkonäköönsä. Päin vastoin, epäterveempäähän sellainen itseinho on, mihin suurin osa meistä syyllistyy.

Eli onnea vain ap:lle.

No tuo vaikutelma tyhjästä päästä tulee kyllä tuosta mainostamisesta. Tietysti on hyvä jos on tyytyväinen ulkonäköönsä. Että onnea vain AP:lle, aivoja sentään sen verran, että oot huomannut ulkonäkös.

Vierailija
4/33 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timmi, lähes täydellinen x-mallinen kroppa, pikajuoksijan perä.

Eikä siinä vielä kaikki 75DD rinnat, kauniit kasvot ja paksut,pitkät hiukset. Hyvä iho ja kaunis luusto.

Huh, taidanpa tulla kateelliseksi itselleni.

Vierailija
5/33 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

www. petiteteenagergalleries. com/galleries/Next_Door_Nikki/index. html

Vierailija
6/33 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulla rinnanympärys 88cm, kuppikoko 70-75A.

Vierailija
7/33 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kehuja kauneudesta eilen rannalla, kun olin siellä lasten kanssa. Yksi vieras nainenKIN sanoi, että miten voi olla noin hyvä kroppa 2 lapsen jälkeen! Miehet sanoivat, että kaunis nainen, kaunis äiti, ym.

Mulla ei ole silikoneja, olen 75D. Peppuni on pieni ja pyöreä, eikä semmoinen tavallinen leveä lätty kuin useimmilla naisilla! Olen niin iloinen! Mitä pahaa siinä on? HEHE!

Vierailija
8/33 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivasti takapuolta, muuten timmi 173/55 :P

Vierailija
9/33 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noussu päähän. mee ny ihmees huutaa kaupungille suureen ääneen tota! nauravat sut suolle..

Vierailija
10/33 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vastaisi evvk, jos olisit itse hyvässä kuosissa, heh.

Vierailija
11/33 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on täydellinen vartalostaan mut pää taitaa olla tyhjä!

Vierailija
12/33 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ole, joten olkaa te onnellisia omiinne ja saa sitä mun mielestä tuoda myös julki.

Vierailija
13/33 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

luojaa vartalostas.. sinulla itsellä ei ole asian kanssa paljon tekemistä. sekin märänee kun kuolet!

Vierailija
14/33 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin minäkin ylpeä, jos sellaisen vielä uudestaan saisin :)

Ei se mahdotonta ole minullekaan, mutta just nyt multa puuttuu kyllä saavillisen verran itsekuria moiseen hommaan.

Vierailija
15/33 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhjä jos on tyytyväinen ulkonäköönsä. Päin vastoin, epäterveempäähän sellainen itseinho on, mihin suurin osa meistä syyllistyy.

Eli onnea vain ap:lle.

Vierailija
16/33 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä en halua isoja tissejä (tiellä urheillessa ja näyttävät hoikassa vartalossa hullunkurisilta) Eli olen tyytyväinen omiini 70c.

Enkä missään nimessä haluaisi pientä pyllyä. Olen nähnyt paljon vaivaa pyöreän peppuni eteen.... tai no paljon ja paljon...mutta jonkinverran. Pyllyn pitää olla sporttinen ja taaksepäin pyöreä. Lättäpyllyt on karmeita.

Että kateutta et ole kauheasti täällä herättänyt! Taitaa moni muukin tykätä itsestään sellaisena kuin on :)

Vierailija
17/33 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitat 170/58

91/66/96

Vierailija
18/33 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutan kyllä ihan tosissani ja tarkoitus olisi vielä ihannepainoon päästä, mutta tuskin sittenkään olen tosi tyytyväinen kroppaani. joten nauti sinä täydellisestä kropastasi! Olen iloinen puolestasi!

Vierailija
19/33 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sulla on täydellinen ulkonäkö. Pidä myös huolta siitä.

Itsekin olen ihan tyytyväinen mittoihinim vaikka 4 lasta olen jo synnyttänyt ja ikääkin on ihan reilusti.

Vierailija
20/33 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla apllä huono itsetunto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän