Sinäkin voisit olla yhtä upea kuin Martina Aitolehti, jos kävisit salilla treenaamassa!
Kommentit (16)
kroppa on aivan eri muotoinen ja lihaksia saan kohtuullisen pienellä vaivalla. Pitkää ja siroa minusta ei saa.
Olishan se hienoa jos roikkuis niin komeesti...
jos... En mä voi jatkaa, naurattaa liikaa. XDDD
Joo ja silikonit siihen ja mitähän muuta. Kiitos, mutta mieluummin olen ihan itseni näköinen. Martina on varmasti jonkun mielestä upea, mutta minun makuuni hän ei ole.
Mun mielestä se on aika tavis, tosin tietysti laitettu ja hyvin meikattu, muttei todellakaan mikään suuri kaunotar. Ihan tavis naama ainakin.
Tässä yhtenä päivänä näimme sen telkkarissa ja kysyin mieheltäni, onko se sen mielestä hyvännäköinen. Mies mietti hetken ja sanoi: "Ei varsinaisesti hyvännäköinen, mutta jotenkin syntisen näköinen".
Kyllä mä olisin mieluummin esim. uimari Hanna-Mari Seppälän näköinen, kuin Aitolehden. Hanna-Mari on niin upean näköinen, että ihan sykähdyttää. Ei tosin klassinen kaunotar hänkään. Ja älykkyydessäkin taitaa pärjätä Martinalle mennen tullen :-)
Maailmanluokan julkkiksista voisin olla Charlize Theron.
jonkun hemaisevan blondin näköinen kuin tollainen kolkko kirveellä veistetty naama, sillä on miehekkäät kasvonpiirteet.
mutta silti on mun mielestä ihan hyvännäköinen
Ei mun mielestä. Käyn kyllä salilla mutta en tullakseni "martinaaitolehdeksi".
näyttäisin Martina Aitolehdeltä... :-D Salilla kun ei rintavarustus suurene, vaan pienenee / kiinteytyy.
saa kenen näköisen vaan kunhan tarpeeksi leikataan, imetään ja täytetään...
Mutta valitettavasti sinä tai Martina ette minkään harjoittelun tuloksena voisi olla yhtä fiksuja kuin esim. minä.
Ja mistä tollasen Ridge Forrester-leuan saa?=)
Pään sisällön laatu ei salilla käymisestä parane. Olisin vain pahimmassa painajaisessani joku aitolehto.
Kannattaisikohan harkita?