Täällä pilkataan aina lyhyitä miehiä,
ja nyt mun poika 16V on vaan 170cm pitkä:(
Kasvaakohan se tozta vielä lisää vai jääkö se lyhyeksi?
Itse olen 160cm ja mies 183cm.
Eikös pojat kasva liki parikymppiseen asti?
Kommentit (65)
170 cm ja ihastunut miehiin valilta 160 cm - 185 cm...ainakaan mun kohdalla pituus ei ratkaise vaan muut asiat :) nykyinen miesystavani on vain hieman minua pidempi joten korkokengat jalassa olen hanta huomattavasti pidempi, mutta tama ei ole mikaan ongelma...
joten lyhyet miehet, ei normaalille naiselle miehen pituus ole mikaan a ja o, muut asiat kuten miehen persoona ja miten hyvin teilla synkkaa jutut yksiin on huomattavasti tarkemapaa kuin sentit !!
Mun serkkupoikani kun lähti vaihtarivuodeksi amerikkaa joskus 17-18 vuotiaana ni oli just joku 170-175 senttinen.
Vuotta myöhemmin palasi joku 190 senttisenä
ja nyt 22 vuotiaana sammanen serkku on jonku sentin vajaa kaksimetrinen.
sil on siis pitkä isä ja äiti ja siskonsaki joku 185senttinen...
mut pojat kasvaa helposti viel 20 vuotiaanaki.
naurettavampaa on ne naiset jotka näkevät lyhyen miehen ja luulevat kas kas onko tuollakin joku napoleon kompleksit ? kannattaa sylkeä ja kiertää nämä ns idiootti naiset kaukaa
ja nyt mun poika 16V on vaan 170cm pitkä:(
Kasvaakohan se tozta vielä lisää vai jääkö se lyhyeksi?
Itse olen 160cm ja mies 183cm.
Eikös pojat kasva liki parikymppiseen asti?
Olen tavannut 160-senttisiä miehiä, joilla ei ole mitään ongelmia naisrintamalla, päin vastoin. Se on itseluottamuksesta kiinni, eikä pituudesta ja itseluottamusta voi olla lyhyelläkin.
Ei kukaan haukkumiseltä säästy ;)
Poikasi pituuteen et voi vaikuttaa, saattaa kasvaa tai olla kasvamatta. Älä stressaa, mitätön juttu. Jos pojalla on hyvä itsetunto ja luonne, ei pituus maailmaa kaada. Eipä nuo suurmiehetkään mitään pitkiä ole olleet, eikä se menoa ole haitannut ;)
Täällä av:llä vain pyörii ihmisiä, joille miehen pituus on kaikki kaikessa. Sellaista naista et varmaan miniäksesi haluaisikaan, suomalaista wt-meininkiä moinen.
Baarin jälkeen saattavat vain "käyttää" kerran ja heittävät menemään. Onko se sittenkin siinä että pelätään ulkopuolisten kommentteja, vaikka mies sinällään sytyttääkin?
Lyhyt mies kelpaa tavallaan kertakäyttöiseksi vessaharjaksi, muttei vakituiseen seurusteluun.
Mitä mieltä olette tästä näkökulmasta?
-merklari
Kyllä sellaisen pienen sulopupun voi taskussaan kotiin kuljettaa, mutta ei sitä vanhemmille voi viedä näytille. Ei lilliputeilla ja jättiläisillä ole yhteistä tulevaisuutta tässä maailmassa.
Olen semmoinen "taskuvenus" ja hukkapätkä, ja onhan sitä elämän varrella tullut treffailtua niin pitkiä kuin lyhyitäkin miehiä, mutta on se kuitenkin kivempi olla, halailla, pussailla ja tanssia hitaita semmoisen maximissaan 170 cm miehen kanssa, sopii nää vartalot ja kemiat paremmin yhteen kuin kaksmetrisen kanssa...Yksi poikaystäväni oli tosiaan yli 200 cm ja kieltämättä se oli haasteellista tanssia hitaita discossa. Muusta puhumattakaan. Minä en pilkkaa pitkiä enkä pätkiä, en laihoja enkä lihavia, mutta ihan omasta näkövinkkelistä subjektiivisesti ajatellen semmoinen 170 cm on tosi passeli mulle, eikä haittaa, vaikka olis sen allekin..;)) Yletänpä antamaan sit pusun eikä mun tartte hypätä kuin kenguru !!
Mun mies on 174 eli 12 senttiä minua pidempi. Ainut ongelma on lampun vaihto ja verhojen ripustus. Sitä varten hankittiin porrastikkaat, ei toista miestä.
Miestäni en vaihtaisi pois vaikka olisi minkäpituinen tahansa.
Kyllä 170 cm mies saattaa hyvällä tuurilla naisen löytää. Itse 165 cm ja tämä on jo aivan liian vähän naisen löytämiseen.
Tiedän pari ikätoveriani, joilla tuli kasvunpyrähdys vielä yläasteen jälkeen.
jos jää lyhyeks nii älä huoli, on semmosiaki naisia jotka tykkää lyhyistä miehistä tai ei muutenvain välitä minkä pitune on. mullaki on oman ukon kans pituuseroa huima sentti (mie oon 168cm ja ukko 169cm). ja se on vaa kiva ku en tarvi jakkaraa ku pussaan sitä :D
Mun mies on 165 cm, saman pituinen kuin minä. Sitä on kovasti aikanaan kiusattu asiasta. Ei ole antanut vaikuttaa itsetuntoon, vaan on hauska ja sosiaalinen ja kovin pidetty kaveripiirissä. On ollut pari pidempiaikaista tyttöystävää, ei ollenkaan yhdenillanjuttuja.
Pisin poikaystäväni on ollut 190-senttinen, ja pakko kyllä sanoa, että ei se miehen pituus suhteen laatua paranna mitenkään. Kyllä se on ihan muista asioista kiinni. Ennemminkin oli vähän ikävää, kun joutui niska vinossa tuijottamaan ylöspäin. Nykyinen on mukavasti siinä silmien tasolla. Kivampi halia ja pussailla. En oikein tajua tuota ainaista pituuden hehkutusta, mutta ei kai kaikkia voi samat asiat miellyttää. Ja minullehan tämä on vain hyvä, kun naiset eivät jonota ryöstämään miestäni :)
Täällä pilkataan aina työttömiä.
Lyhyenä miehenä ei kannata haukkua työttömiä, ei edes silloin kun olet upseeri tai toimitusjohtaja.
Tupakan polttaminen teini-iässä vaikuttaa pituuskasvuun. Jää lyhyemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä pilkataan aina työttömiä.
Lyhyenä miehenä ei kannata haukkua työttömiä, ei edes silloin kun olet upseeri tai toimitusjohtaja.
Työtön palkkatuella voi alkaa puhumaan työpaikan kahvitauolla lyhyistä miehistä. Ei siis kannata myöskään omaisuudella ja matkoilla leuhkia, muuten otan puheeksi lyhyet miehet.
Kyllä se on persoonallisuus ja seksuaalisesta taidot, jotka etupäässä ratkaisee parisuhdemarkkinoilla.
Sitten on tietysti joitakin tapauksia joille merkitsee raha, asema ja ulkonäkö eniten.
viesti 21,oletko ihan varma että naiset syrjivät poikaasi just pituuden takia ??? kuten sanoit alle 180cm vaan ohitetaan baareissa ja poikasi on kuullut kodin ulkopuolella negatiivista lausetta pituudestaan,asiastahan voi olla montaa mieltä
esim jos hänen luonteensa ei miellytä sanotaan tekosyyksi olet lyhyt tai sitten joku on maininnu et harmi ku olet lyhyt jätkä hän vetää omia johtopäätöksiä että hän ei kelpaa,tai voihan asia olla että jotkut tytöt ovat sanoneet en tykkää pätkistä sori mutta ei se ole mikään maailman totuus jos jotkut sanoo, ei se ole todellakaan niin yleistä naisten suhteen jotkut tykkäävät lyhyemmistä miehistä joillekkin riittää et on sentin pari pitkä joillekkin riittää et on samanmittainen ja joillekkin sillä ei ole mitään merkitystä ! minäkin tiedän joka ikisen lyhyen miehen joka seurustelee tai on seurustellu tai joilla on perhe ei se pituus ole mikään yleinen kammon paikka miehessä! silloin voisi olla huolissaan jos ei ole penistä tai on rikollinen tautsa tai istunut linnassa sillon voi miettiä kelpaanko kellekkään,ja tämä nykymaailma on vaan sellasta paskaa rumpaa et joka ikistä asiaa haukutaan !haukutaan laihoja läskejä tummaihoisia kaikkea ! ja minä sanon että olen 168cm nuorimies ja pituus ei häiritse minua juurikaan jos sattuisin olemaan 156-162 cm silloin olisin suoraan sanottuna silmäänpistävän lyhyt! sanompahan suoraan että on mukava olla lyhyt tuntee itsensä jotenkin ainutlaatuiseksi ja ehkä sekin vaikuttaa että kaikki pitämäni näyttelijät eiivät ole mitään pitkiä,ja lopuksi mieluummin olen tämän mittainen ku joku yli 190 cm se olisi inhottavaa jos juttelisi joutuisi aina kyykkimään. =)