Täällä pilkataan aina lyhyitä miehiä,
ja nyt mun poika 16V on vaan 170cm pitkä:(
Kasvaakohan se tozta vielä lisää vai jääkö se lyhyeksi?
Itse olen 160cm ja mies 183cm.
Eikös pojat kasva liki parikymppiseen asti?
Kommentit (65)
Itse olen 180 cm, eikä miehen pituudella ole suurta merkitystä. Minua ovat lähestyneet paljon lyhyemmät ja elämäni rakkaus oli 175 cm. Ikävä totuus on, että monelle lyhyelle naiselle ei kelpaa alle 170-senttinen mies. Olen ihmetellyt, kun moni tuhahtelee kaikille alle 180-senttisille, mutta ehkä siihen on joku lisääntymiseen liittyvä syy. Halutaan omista jälkeläisistä pitkiä. Minulle pituudella ei ole niin väliä, kun olen tiennyt, että lapsista tulee hujoppeja kuitenkin.
Tiesit kai, että 180cm ja yli pituisia naisia kutsutaan hirviksi?
Itse olen 180 cm, eikä miehen pituudella ole suurta merkitystä. Minua ovat lähestyneet paljon lyhyemmät ja elämäni rakkaus oli 175 cm. Ikävä totuus on, että monelle lyhyelle naiselle ei kelpaa alle 170-senttinen mies. Olen ihmetellyt, kun moni tuhahtelee kaikille alle 180-senttisille, mutta ehkä siihen on joku lisääntymiseen liittyvä syy. Halutaan omista jälkeläisistä pitkiä. Minulle pituudella ei ole niin väliä, kun olen tiennyt, että lapsista tulee hujoppeja kuitenkin.
Tiesit kai, että 180cm ja yli pituisia naisia kutsutaan hirviksi?
Silloin kun pojat olivat 20 senttiä lyhyempiä. Siksipä tiedänkin, miltä tuntuu surra asiaa, johon ei voi vaikuttaa. AV:n täydelliset mammat (155-169 cm) niitä pituusfasisteja ovat.
Enkä koskaan ole kuullut että heitä olisi pilkattu sen takia. Enkä myöskään ole itse heitä pitänyt mitenkään lyhkäsinä. Itse olen 156 cm ja en myöskään ole ajatellut että olisin lyhyt. Mutta taidan mä sitten olla.
kyllä sä nyt ihan reippaastikin olet lyhyt :D
Mutta mitä väliä sillä on? Pituushan on ihmisissä se tärkein piirre. Eiku miten se nyt taas menikään?
Että ei se minua koskaan ole häirinnyt. En ole asiaa oikeastaan edes miettinyt. Kerran muistan kun joku tuntematon tokaisi että oletpä lyhyt niin muistan vaan miettineeni, että olenko ? :)
se haittaa koska niillä on isot munat.
Ihanaa miten taas kukkii vanhempien ennakkoluulojen etiäpäin vienti! Mahtaa olla raskasta kun ei voi ajatella itse vaan pelätä mitä naapuri sanoo...ja toisaalta toi kyky tietää etukäteen mitä "kaikki tytöt ajattelee/haluaa" huhhuh sentään!
Mutta tosiaan, voiskohan se lapsi saada vaikka jonkun leikkauksen jossa pidentyis? Kyl se pituus on se miehen paras ominaisuus, ehdottomasti. Ei hyvä itsetuntemus tai huumori tai muut lahjat vaan se pituuuuus. Se se on. Koska muuten nainen ei voi käyttää korkokenkiä tai ylety saamaan omenoita puusta.
mutta kuule, eipä haittaa minua, sillä mies on harteikas ja lihaksikas, eikä mikään pikkupojan näkönen, sekä ite oon 165cm, että hyvin osutaan yhteen ;)
tuo on just kauheeta kun kompensoidaan se lyhyys lihaksilla.
tuo on just kauheeta kun kompensoidaan se lyhyys lihaksilla.
170cm mies voi näyttää miehekkäältä vaikka normaali paino hänelle on se 58kg.
Lihakset eivät tee miehekkyyttä vaan parta ja kalju, joka peitetään sivu "läppällä".
Miksei mies voi näyttää nuorekkaalta, raikkaalta. Sellaiselta, joka kelpaa nuoremmillekin naisille.
Naiset painottavat tuota miehekkyyttä, koska rupsahtavat ensimmäisenä. Miehet itse eivät painota miehekkyyttä. Miehet haluavat näyttää nuorekkailta, raikkailta. Sellaisilta, joilla ei ole vielä parasta ennen päivämäärä mennyt, kuten mammoilla, jotka tahtovat "miehekkyyttä".
Minä ainakin pyrin nuorekkaaseen poikamaiseen lukkiin. Miehekkyys on hieman vanhanaikaista ja junttia. Hieman maalaista ja persua makuuni.
Olkaa miehet rohkeasti poikamaisia ja vapaita. Älköön välittäkö rupsahtaneista av-mammoista ja miehekkyys toiveista!
T: 11cm mies
Miksei mies voi näyttää nuorekkaalta, raikkaalta. Sellaiselta, joka kelpaa nuoremmillekin naisille.
Naiset painottavat tuota miehekkyyttä, koska rupsahtavat ensimmäisenä. Miehet itse eivät painota miehekkyyttä. Miehet haluavat näyttää nuorekkailta, raikkailta. Sellaisilta, joilla ei ole vielä parasta ennen päivämäärä mennyt, kuten mammoilla, jotka tahtovat "miehekkyyttä".
Minä ainakin pyrin nuorekkaaseen poikamaiseen lukkiin. Miehekkyys on hieman vanhanaikaista ja junttia. Hieman maalaista ja persua makuuni.
Olkaa miehet rohkeasti poikamaisia ja vapaita. Älköön välittäkö rupsahtaneista av-mammoista ja miehekkyys toiveista!T: 11cm mies
Sehän se. Miehekkäitä miehiä painottavat naiset ovat itse jötköjä ja jönssiköjä. Oikeita metsän örkkejä ja rotevoituneita. Ja kaunis nuorekas mies koetaan uhkaksi. Sitä toki ihaillaan, kuin kukkaa kämmenellä ja av:lla homotellaan. Myös pelko on kova että mies lähtee nuoren kauniimman perään. Siksi "miehekäs" ja vähän vatsakas mies on turvallinen valinta.
Väitteissäsi on perää. Ja harva meistä miehistä haluaa näyttää miehekkäiltä ja vanhoilta papparaisilta. Nykyajan mies on nuorekas ja uudistuu.
-Joonas-
Olkaa miehet rohkeasti poikamaisia ja vapaita. Älköön välittäkö rupsahtaneista av-mammoista ja miehekkyys toiveista!T: 11cm mies
me laitamme vahingon kiertämään ja pilkataan sitten vuorostamme mamuja, läskejä ja alatiesynnyttäjiä.
What goes around, comes around...
T. 175 cm mies ja tuossakin on sentti liikaa. Näin anonyymisti sen voi tunnustaa.
Muahhahhhaaah sulle (ja tietty alter egollesi Joonakselle) :D
ja hoidamme kauneuttamme.
Ehkä te vanhemmat naiset ette sitä halua ymmärtää, mutta miehetkin haluavat olla nykyään nuorekkaita ja vaalia nuoruuttaan.
Mies on valuuttaa ja nainen vaihtotavaraa. Niin se menee nykyään. Vaihdetaan uuteen...
Muahhahhhaaah sulle (ja tietty alter egollesi Joonakselle) :D
ja hoidamme kauneuttamme.
Ehkä te vanhemmat naiset ette sitä halua ymmärtää, mutta miehetkin haluavat olla nykyään nuorekkaita ja vaalia nuoruuttaan.
Mies on valuuttaa ja nainen vaihtotavaraa. Niin se menee nykyään. Vaihdetaan uuteen...
Piti sitten sun taas kahdesti peräkkäin kommentoida, olisit laittanut ihan vaan samaan viestiin noi ajatuksesi :)
Mitä muuten tarkoitat "vanhemmalla naisella"? Haluaisin kuulla paljonko mulla on aikaa vielä ennen vaihtoa :)
Alatiesynnytystä en ole läpikäynyt mutta täältä olen oppinut että oikeasti sitä venyy jo raskausaikana ja synnytyksessä saa vaan sitä korjaavaa ja tiukentavat arpikudosta, eikö sun miehenä pitäisi osata tämä vahvistaa kuten kaikki väittää?
Miehen vain kuuluu olla pitkä. Tai ainakin yli 180 cm. Mieheni on 186 cm, mutta poikamme on vain 171 cm ja on 18-vuotias. Poika ei ole kasvanut viimeiseen kahteen vuoteen ollenkaan eli todennäköisesti lopullinen pituus on nyt tuossa. Sääli. Lyhyetkin tytöt haluavat pitkän miehen, eivät tuollaista pätkää. Tämä tulee valitettavan hyvin ilmi kun tuon ikäiset etsivät tanssi- tai seurustelukumppania. Lyhyet miehet vain ohitetaan. Näin se vaan menee, tänä päivänä.
Olet sitten kasvattanut oikein hyvällä itsetunnolla varustetun pojan, taivastelemalla hänen pituuttaan.
missä kohtaa sanoin, että olisin taivastellut pojan kuullen hänen pituuttaan?
En ole _koskaan_ sanonut tai mitenkään antanut muutenkaan pojan ymmärtää, että _minun_ mielestäni miehen pitää olla pitkä. Päinvastoin, olen aina sanonut, etten nuorena(kaan) kiinnittänyt huomiota miesten pituuteen. (mikä on ihan totta, sillä kaikki miehet ovat minua pidempiä, myös poikani on minua pidempi)
Ikävä kyllä, tämä maailma on tällä hetkellä sellainen, että poikani saa huonoja kommentteja pituudestaan päivittäin, kodin ulkopuolelta.
Miehen vain kuuluu olla pitkä. Tai ainakin yli 180 cm. Mieheni on 186 cm, mutta poikamme on vain 171 cm ja on 18-vuotias. Poika ei ole kasvanut viimeiseen kahteen vuoteen ollenkaan eli todennäköisesti lopullinen pituus on nyt tuossa. Sääli. Lyhyetkin tytöt haluavat pitkän miehen, eivät tuollaista pätkää. Tämä tulee valitettavan hyvin ilmi kun tuon ikäiset etsivät tanssi- tai seurustelukumppania. Lyhyet miehet vain ohitetaan. Näin se vaan menee, tänä päivänä.
Olet sitten kasvattanut oikein hyvällä itsetunnolla varustetun pojan, taivastelemalla hänen pituuttaan.missä kohtaa sanoin, että olisin taivastellut pojan kuullen hänen pituuttaan?
En ole _koskaan_ sanonut tai mitenkään antanut muutenkaan pojan ymmärtää, että _minun_ mielestäni miehen pitää olla pitkä. Päinvastoin, olen aina sanonut, etten nuorena(kaan) kiinnittänyt huomiota miesten pituuteen. (mikä on ihan totta, sillä kaikki miehet ovat minua pidempiä, myös poikani on minua pidempi)
Ikävä kyllä, tämä maailma on tällä hetkellä sellainen, että poikani saa huonoja kommentteja pituudestaan päivittäin, kodin ulkopuolelta.
Miten ihmeessä tämä maailma menee niin että pojille huomautellaan pituudesta? Eikö nykyään ollakaan niin suvaitsevaisia kuin viime aikoina on joka tuutista tolkutettu vai koskeeko suvaitsevaisuus vain ihonväriä ja seksuaalista suuntautuneisuutta?
En tajua enää mistään mitään.
Itse olen persjalkainen, mieheni liki 2m, en rakasta hätä pituuden vuoksi, vaan siitä miten hän kohtelee ja arvostaa minua. Äidit ei lapsen pituudelle voi mitään, mutta sille voi, miten arvostaa ja kohtelee toisia.... Tyttärestäni povataan isoa... Kamalaa lukea että hirveksi häntä aletaan sanomaan... Tuntuu tosi kamalalle... Minka kukaan omalle pituudelleen voi. Eikö meidän äitien pitäisi opettaa lapsia katselemaan sitä sisusta eikä jotain pintaa tai kuorta.... Omalla esimerkillä me noita kasvatamme...
Baarin jälkeen saattavat vain "käyttää" kerran ja heittävät menemään. Onko se sittenkin siinä että pelätään ulkopuolisten kommentteja, vaikka mies sinällään sytyttääkin?
Lyhyt mies kelpaa tavallaan kertakäyttöiseksi vessaharjaksi, muttei vakituiseen seurusteluun.
Mitä mieltä olette tästä näkökulmasta?
-merklari
Miehen vain kuuluu olla pitkä.
Tai ainakin yli 180 cm.Mieheni on 186 cm, mutta poikamme on vain 171 cm ja on 18-vuotias. Poika ei ole kasvanut viimeiseen kahteen vuoteen ollenkaan eli todennäköisesti lopullinen pituus on nyt tuossa. Sääli.
Lyhyetkin tytöt haluavat pitkän miehen, eivät tuollaista pätkää. Tämä tulee valitettavan hyvin ilmi kun tuon ikäiset etsivät tanssi- tai seurustelukumppania. Lyhyet miehet vain ohitetaan. Näin se vaan menee, tänä päivänä.
Anteeksi kirosanojenn käyttö. Olen 162 cm nainen eli kai aika keskipituinen tai lyhyt, ja minua ärsyttää suuresti, jos olen miestä vain hartioihin saakka. Että ei varmaan kannata yleistää, että "lyhyetkin tytöt haluavat pitkän miehen". Ei todellakaan. Mieluummin alle 180 cm kuin yli, todella paljon mieluummin.
Että te mammat, joilla on "vain" 170 cm poika, älkää huoliko...
ei siinä mitään, jos mammat tahtovat työntää miestään eläkepäivillä pyörätuolissa.
Oma kohta täysi-ikäinen poikani on just 170 cm.
Surkea syömään ) :
Mutta ei voi mtn.