G: Paras suklaa?
Mussutan tässä Tobleronea :o) Mutta ei se mielestäni parasta ole. Tällä hetkellä ykkössuosikki on Fazerin salmiakkisuklaa, kestosuosikkeja ovat Fazerin violetti ja Maraboun appelsiinikrokantti (tai jotain sinne päin).
Kommentit (23)
Fazerin pähkinäsuklaat, aaahh...
Tuossa mitä tuli ekana mieleen suklaa-addiktilla ;).
Fazerin Geisha ja violetti levy, sekä Kalevin mustikkavalkosuklaa.
samoin lindtin 70-prosenttinen. Myös lindtin creme brulee-täytesuklaa on taivaallista ja fazerin marjsuklaa. Myös dacapo maistuu tälle daamille enkä ihan fazerin sinistäkään suustani sylje :)
En muista sille tarkempaa nimee... olisko crisp. Kuitenkin se nurkka on valkonen.
Ja JIM ehdottomasti. Sit vielä Pigail ja Mars.
Levyistä Fazerin ns . punainen
Valitettavasti Suomessa vain patukoina.
Kiitti vaan muuten ap, iski hillitön suklaan HIMO ja en saa sitä tähän hätään mistään!
Mun mielestä monissa Fazerin ja Maraboun suklaissa ei maistu juuri suklaa ollenkaan. Tykkään siis sellaisesta missä on paljon kaakaota.
myös fazerin se suklaa, jossa on keksi crispejä on hyvää, samoin maraboun digestive suklaa
että lidlistä sininen animation- suklaapatukka paketti (levyn näköinen pakkaus) on ihan loistava. ihan kuin kindersuklaata!
jouluna syön aina wienernougata =)
- fazerin sininen
- taloussuklaa
- salmiakkisuklaa
- toblerone (tavallinen)
- minttutäytesuklaa (pandan)
Sen sijaan inhoan:
- kaikkea valkoista suklaata (maistuu sokeriselta rasvalta)
- maraboun suklaata (maistuu vahamaiselta ja liian makealta)
Patukoista chilisuklaa, pätkis, dacapo ja jim.
Mun molemmat lempisuklaat on lopetettu :-(
Maraboun kookossuklaa oli ihan ykkönen ja Lidlin valkosuklaa niillä smartiesien tapaisilla kakkonen. Jos nyt pitää päättää, niin sitten ehkä jotkut laadukkaat belgialaiset suklaat, mutta niissä se ongelma, et hirmu monissa on pähkinää. Fazerin suklaissa ei tykkää jälkimausta.
Tänä kesänä olen syönyt myös tavallista Marabouta ja pitkän tauon jäkeen maistuu ihan hyvälle sekin! (Se Dajm-Maraboukin on muistaakseni hyvää, söin sitä silloin kun se tuli myyntiin.)
Fazerin sinivalkoista on harmi kyllä kaupan vain tosi harvassa paikassa.
Merkistä riippumatta :) Sopii liiankin hyvin punkun kanssa...