Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joskus tekisi niin mieli perua äitiys....

Vierailija
03.07.2007 |

Saisi tehdä mitä haluaa, olla miten haluaa, syödä ja juoda mitä haluaa, nukkua milloin haluaa...

Ei tarvitsis viidettäsadattakertaa kieltää samaa asiaa, yrittää rauhoitella kiukkuista lasta, nukuttaa toista keskellä yötä...

Oispa 20 v mennyt jo!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaiken kukkuraksi minulla on vain yksi aivan ihana, kiltti ja helppo lapsi, josta ei ole juuri mitään " vaivaa" minulle.

Silti olen kiittämätön apska, ja toivoisin voivani palata aikaan ennen lasta ja jättää sen tekemättä. Harmikseni olen huomannut, että en olekaan " äiti-ihminen" , vaan kaipaan 100% itsenäistä elämää, jotta voisin keskittyä vain itseeni.

Lapsi on äärettömän rakas tietenkin, enkä häntä pois antaisi, mutta... hyvinäkin päivinä ajatukset on mitä on. Se mitä haluan elämältäni, en voi saada.

Vierailija
2/3 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja kaiken kukkuraksi minulla on vain yksi aivan ihana, kiltti ja helppo lapsi, josta ei ole juuri mitään " vaivaa" minulle.

Silti olen kiittämätön apska, ja toivoisin voivani palata aikaan ennen lasta ja jättää sen tekemättä. Harmikseni olen huomannut, että en olekaan " äiti-ihminen" , vaan kaipaan 100% itsenäistä elämää, jotta voisin keskittyä vain itseeni.

Lapsi on äärettömän rakas tietenkin, enkä häntä pois antaisi, mutta... hyvinäkin päivinä ajatukset on mitä on. Se mitä haluan elämältäni, en voi saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kyllä lapsiani, enkä saanut heitä liian nuorena, mutta mutta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi