Lue keskustelun säännöt.
miksi jotkut haluavat eugenismin perusteella, vammaisen
03.07.2007 |
lapsen hylätä, siis harjoittaa Adolf Hitlerin jälan jälkiä ja jalostaa ihmisrotua, deletoida ihmisalkion , jos se on epäkelpo, heidän mittapuunsa mukaan
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Se on syy, miksen vammaista lasta synnyttäisi