Lue keskustelun säännöt.
Hitto, kun on haikea mieli. Hyvästelin just yhden ihmisen :(
27.05.2007 |
Eli hyvästelin tänään miehen, jota olen pitänyt isä figuurina. Olen harrastanut 17 vuotta kansantanssia, aloitin jo ala-asteikäisenä ja tuo mies oli meidän toisena ohjaajana. Oma isäni kuoli 5 vuotta sitten.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla