Hiukset kuin voilla sivellyt?!!!!! Apua!!!
Eikä mitään vittuiluviestejä nyt, kiitoooos!
Eli hiukset ovat tosiaan aivan järkyttävässä kunnossa tuolta päälaelta - ja tänään olen pessyt ne jo 5 kertaa, eilen 2 kertaa! Mikään ei näytä auttavan, olen kokeillut kahta eri shampootakin, mutta ei! Onko kellään kokemusta, mistä voisi johtua, hormoneista tm.? Eli siis hiuksissa on ja pysyy tuollainen rasvalöllö vaikka kuinka pesen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Murrrrr!!!!
Kommentit (15)
Myös kampaajalla haudehoito poistaa tehokkaasti paskaa,maksaa jotain 12¿.
että pesen normaalisti hiukset n. kerran päivässä, nyt vaan tosiaan ollut pakko niitä hinkata kun eilisen pesun jälkeen meni siis paskaisemmaksi kuin mitä ennen pesua oli! ;) Tällasta ei siis ole ikinä ennen ollut, eikä siis voi likaa olla kun ei eilenkään ennen ekaa pesua olleet mitenkään erityisen rasvaiset... Hmmm, ihan sairasta, ja karseen näköistä! Niin ja samalla shampoolla pesin kuin mitä aina ennenkin...
Kiitos muuten jo vastanneille!!!
Maksimissaan kerran päivässä jos on pakko. Tarkista tosiaan että onko silikonia käyttämässäsi shampoossa.
Yksi hyvä keino on ottaa permanentti. Hiukset ei rasvoitu niin helposti ja on helppo laittaa.
ja rasvaisiksi. Mutta noin muuten olen tyytyväinen siihen, että nyt kolmekymppisenä ei tarvitse enää pestä tukkaa joka päivä. Hormonit ovat siis tasoittuneet.
ja käytä rasvoittuvan päänahan shampoota. Jos kyseessä taliköhnä eli seborrea siihen saa lääkeshampoota. Tsemppiä-ja jos se auttaa niin hattu päähän kun menet ihmisten ilmoille niin ei tartte stressata :o)
Tosin tuota on tapahtunut vaun silloin kun olen käyttänyt tiettyjä shampoo merkkejä. Esim. Lorealin shampoot ei sovi mulle ollenkaan, hiukset menevät just tuollaiseksi ap:n kuvaileman tuntuisiksi.
Tällä hetkellä käytän niitä perinteisiä suomalaisia " mökki shampoita- hieno suomalainen shampoo, vai mikäs se nyt olikaan. Niillä saan oikeasti parhaan pesutuloksen, eikä maksa paljon.
marketista XZ-öljyhoitoshampoota. Auttoi mulla rasvoittumiseen, vaikka hullulta kuullostaa. Niissä ei ole silikoonia!
jos niin mene apteekkiin shamppoo-ostoksille (just toi talijuttu)
Eli ap täällä taas... En siis aina pese hiuksiani niin usein, mutta nyt on vähän pakko kun tuo talma ei lähde pois!!! Olivat siis eilen ennen pesua aivan normaalit, pesun jälkeen aivan karmeat, ns. rasvaisen oloiset siis mutta siitä ei voi olla kyse, kun puhtaat, vastapestyt hiukset olivat. Nyt siis tapahtunut jotain ??? mikä aiheutti tämän ja ajattelin josko jollain ois kokemusta tai auttavaa neuvoa tarjota... Eikä hiukseni ole normaalisti mitenkään erityisen rasvoittuvat - ääh, en jaksa selittää mutta siis jotain kummaa tää on. Uusi shampoopullo tosin (vaikkakin sitä mitä yleensä aina käytän), joten mietin että onkohan siinä jotain mätää?
Taalasmaan akka laittaas oliiviöljyä sun shampoopulloon? :D
Kylläpäs vitsin murjaisit! Vittu että tällä av:lla ei sitten vaan oo mahdollista että yksikään ketju ois loppuun asti asiallinen - sääliks käy teitä joiden pitää väkisin vääntää kaikesta jotain noin mautonta!!!
Luulen että päähäsi on pesiytynyt sellainen pöpö joka tarttee järeämpää häätäjää kuin tavallinen shampoosi on.
Tyttärelleni tuli tuollainen " tauti" hiukset ihan rasvaiset ja haisivatkin pahalle ja tuolla shampoolla vaiva talttui lisäksi sai lääkäriltä antibiootin.
minä veikkaan sitä silikonia. siskollani oli juurikin samanlainen ongelma, ja kampaajalla joutuivat ensin lämmittämään hiuksia ja sitten pesemään useita kertoja, että saivat puhtaaksi. Fructis shampoo oli tehnyt hiukset niiiin silikonisiksi että vesi käyttäytyi kuin ei olisi kastellut hiuksia ollenkaan. kampaamossa sanottii että kerran viikossa pitää pestä syväpuhdistavalla jos haluaa noita tuollaisia tuotteita käyttää.
Ja muuten VAIN joka toinen päivä miedommalla shampoolla. Aluksi rasvoittuu kovasti mutta ole kärsivällinen!!!!!