Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anteeksi tyhmä(?) kysymys, mutta mistä niitä sellaisia taskubiljardipelejä voi ostaa?

Vierailija
03.07.2007 |

en ole koskaan missään nähnyt sellaisia myynnissä ja kuitenkin monella niitä kuulemma on. Myydäänkö esim. Kärkkäisellä? Halpahallissa? Paljonko maksaa? Osaako 14-v pelata? kiitos

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeen odotin että kuinka moni tähänkin halpaan menee.

Vierailija
2/7 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä kuitenkin on jovarmasti kaikki tarvittavat varusteet. Mitäs jos kysäisisit, että tarvitaanko lisäosia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sit mitä ne vastasivat.

Vierailija
4/7 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä pyysin jo anteeksi tyhmää ksysymystä kai mä sitten olen tyhmä kun en edes tajau mille nauratte. voisko joku sanoa mistä niitä saa ostaa!

Vierailija
5/7 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuit itsesi (biljardi-)pussiin. Eihän täällä kukaan naura, kunhan hymistellään, etkä olisi sitä tajunnut, ellet tietäisi asiassa olevan jotain hauskaa.

Vierailija
6/7 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikani 14 v tykkää biljardista, meillä on takkahuoneessa iso pöytä mutta jos kerran tullainen taskuversiokin on niin ajattelin ostaa pojalle kun lähdemme autolla lomamatkalle. viosko joku kertoa mitä hauskaa tässä asiassa on ku minä en edelleen ymmärrä. Onko tuossa taskubiljardissa siis joku pieni keppi ja vain kaksi palloa? onko siinä ideana siis sokkona pelata , kun eihän sinne taskuun näe? Onko siinä pöytäkin?

Vierailija
7/7 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

poikani 14 v tykkää biljardista, meillä on takkahuoneessa iso pöytä mutta jos kerran tullainen taskuversiokin on niin ajattelin ostaa pojalle kun lähdemme autolla lomamatkalle. viosko joku kertoa mitä hauskaa tässä asiassa on ku minä en edelleen ymmärrä. Onko tuossa taskubiljardissa siis joku pieni keppi ja vain kaksi palloa? onko siinä ideana siis sokkona pelata , kun eihän sinne taskuun näe? Onko siinä pöytäkin?