Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hahaa, sain sitten työpaikan jota haki lisäkseni mm. muutama kauppatieteiden maisteri.

Vierailija
03.07.2007 |

Kaikki muut hakijat oli minusta koulutetumpia (olen pelkkä merkonomi eikä edes työkokemusta vielä) ja olin varma että en ikinä pääse ja pistin haastattelussa sitten vähän lekkeriksi.... No, minähän sen paikan sitten sain, olen kuulemma ainoa joka ei ole ylikoulutettu tehtävään.

Palkkatoiveenikin meni läpi heittämällä, oli vissiin muilla vähän isommat toiveet.... Hah hah, siinä teille jotka täällä morkkaatte kouluttamattomia ja brassailette hienoilla tutkinnoillanne!

Tradenomejakin oli hakijoina lähemmäs kymmenen!

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakijoista suurin osa maistereita, FM tai KTM. Valitsivat rupuisen yo-merkonomin, joka vuoden kuluttua tradenomi.

Vierailija
2/42 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylikoulutettu. Monet ekonomit hakevat leppoisampiin työpaikkoihin, mutta eivät tule valituksi, koska kuulemma kyllästyvät äkkiä ja haluavat enemmän haasteita. No, kaikki ekonomit eivät ole tällaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä pyysit 1600 ja muut 2500 niin pelihän oli sillä selvä.

Vierailija
4/42 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kärsinyt siitä että koulutetummat naiset katsovat minua vähän alaspäin, enpä enää välitä kun itse saavat homehtua perse homeessa työttöminä kotona.

Suomessa on ihan liikaa pilipali-tutkintoja...

Ap

Vierailija
5/42 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle maksetaaan kuitenkin vähintään työehtosopimuksen mukaisesti!

Vierailija
6/42 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen kärsinyt siitä että koulutetummat naiset katsovat minua vähän alaspäin, enpä enää välitä kun itse saavat homehtua perse homeessa työttöminä kotona.

Ap

Vierailija
7/42 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on todella vastuussa paljosta. Kun tulosta alkaa syntyä, palkka nousee sitä mukaa.

Eli kyseessä hyvin haastava paikka, ihan epäilin edes hakea kun en ole ihan varma pystynkö ko. tehtävään mutta kokeillaanpas nyt sitten kuitenkin:)

Ap

Vierailija
8/42 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo haastattelussa että eivät todellakaan maksa 2-alkuista palkkaa ja miten joku edes kehtaa ehdottaa yli 2000 tällaisesta paikasta näin aluksi.

Huokaisin helpotuksesta sillä itse laitoin toiveeksi 1-alkuisen palkan.... Olin ilmeisesti ainoa?

Työtehtäväni muuttuu siis ajan myötä: kun työni alkaa tuottaa tulosta, saan itse palkata lisää työntekijöitä avukseni: varokaa vaan ylpeät koulutetut naiset, en takuulla tule palkkaamaan teitä vaan otan jonkun rupuisen merkonomin avukseni ;)

Ap

Vierailija
9/42 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa hakijoiden nimet ja koulutukset. Lopussa mainittiin nimeltä henkilö, joka valittu tehtävään. Pöytäkirja löytyy haulla myös netistä t. 2

Vierailija
10/42 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tämä haastettelija nainen soitti ja pyysi minut töihin niin se sanoi että olen ainoa näin huonosti koulutettu joka haki paikkaa. Ja sitten se jaaritteli kauan näistä tutkinnoista yms.

Itse on kuulemma käynyt vaan kansakoulun (on nyt menestyvän yrityksen tj) ja tykkää " kunnon työntekijöistä eikä paskanjauhajista" .

Ap

Vierailija
11/42 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onneksi ei tarvitsekaan :)

Vierailija:

jo haastattelussa että eivät todellakaan maksa 2-alkuista palkkaa ja miten joku edes kehtaa ehdottaa yli 2000 tällaisesta paikasta näin aluksi.

Huokaisin helpotuksesta sillä itse laitoin toiveeksi 1-alkuisen palkan.... Olin ilmeisesti ainoa?

Työtehtäväni muuttuu siis ajan myötä: kun työni alkaa tuottaa tulosta, saan itse palkata lisää työntekijöitä avukseni: varokaa vaan ylpeät koulutetut naiset, en takuulla tule palkkaamaan teitä vaan otan jonkun rupuisen merkonomin avukseni ;)

Ap

Vierailija
12/42 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, ripustan sen kyllä sitten vessan seinälle ja nauran paskaisia aina istuessani pöntöllä piereskelemässä.

Mitäs nyt sanoo hienot tohtorirouvat?

Ap

Vierailija
13/42 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun et alle tonnia pyytänyt.

Taidat olla tyhmää ja hyväksikäytettävää tyyppiä, jos se on sulle ok niin mikäs siinä.

Raada nälkäpalkalla ja ole onnellinen.

Vierailija
14/42 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyytää yli 2000e/kk palkkaa jos olen todellakin vain merkonomi, ei työkokemusta ja ainoa saavutukseni 3 lasta ja kotiäitiys.

Miehelläni on niin iso palkka (duunari myös) että elämme sillä leikiten, hain vain huvikseni töitä. Ihan kiva päästä kokeilemaan, varsinkin näin hyvämaineiseen paikkaan.

Ap

Vierailija
15/42 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ap:lle työpaikasta, en ymmärrä mitä lisäarvoa työpaikasta iloitsemiseen tuo tuollainen muiden mollaaminen.

Vierailija
16/42 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pyytää yli 2000e/kk palkkaa jos olen todellakin vain merkonomi, ei työkokemusta ja ainoa saavutukseni 3 lasta ja kotiäitiys.

Miehelläni on niin iso palkka (duunari myös) että elämme sillä leikiten, hain vain huvikseni töitä. Ihan kiva päästä kokeilemaan, varsinkin näin hyvämaineiseen paikkaan.

Ap

Vierailija
17/42 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lällättelet täällä, toivotaan että se työnantajasikin lukee tätä palstaa ja huomaa miten alamittainen olet.

Vierailija
18/42 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ap

Eikä ole tradenomikaan, mutta heistä on vain ylitarjontaa. Työnantaja valitsee hommaan kaikin puolin sopivimman henkilön. Hakemasi tehtävä ei edellyttänyt korkeampaa koulutusta ja palkkapyyntösi oli sopivan alhainen.

Vierailija
19/42 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap poistuu nyt palstalta. Tulkaahan sitten parin vuoden päästä rukoilemaan minulta työtä ;)

Ap

Vierailija
20/42 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ap poistuu nyt palstalta. Tulkaahan sitten parin vuoden päästä rukoilemaan minulta työtä ;)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi