Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hahaa, sain sitten työpaikan jota haki lisäkseni mm. muutama kauppatieteiden maisteri.

Vierailija
03.07.2007 |

Kaikki muut hakijat oli minusta koulutetumpia (olen pelkkä merkonomi eikä edes työkokemusta vielä) ja olin varma että en ikinä pääse ja pistin haastattelussa sitten vähän lekkeriksi.... No, minähän sen paikan sitten sain, olen kuulemma ainoa joka ei ole ylikoulutettu tehtävään.

Palkkatoiveenikin meni läpi heittämällä, oli vissiin muilla vähän isommat toiveet.... Hah hah, siinä teille jotka täällä morkkaatte kouluttamattomia ja brassailette hienoilla tutkinnoillanne!

Tradenomejakin oli hakijoina lähemmäs kymmenen!

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

telijasi ja sovit totisesti siihen sakkiin mainiosti. Mieluummin työttömänä olisin kun paskafirman pienipalkkainen työmyyrä.

haastattelijat nauroivat

jo haastattelussa että eivät todellakaan maksa 2-alkuista palkkaa ja miten joku edes kehtaa ehdottaa yli 2000 tällaisesta paikasta näin aluksi.

Huokaisin helpotuksesta sillä itse laitoin toiveeksi 1-alkuisen palkan.... Olin ilmeisesti ainoa?

Työtehtäväni muuttuu siis ajan myötä: kun työni alkaa tuottaa tulosta, saan itse palkata lisää työntekijöitä avukseni: varokaa vaan ylpeät koulutetut naiset, en takuulla tule palkkaamaan teitä vaan otan jonkun rupuisen merkonomin avukseni ;)

Ap

Ilmoita asiaton viesti

Vierailija - 03.07. 10:37 vastaa tähän viestiin (14/50)

Öm. niin

kun tämä haastettelija nainen soitti ja pyysi minut töihin niin se sanoi että olen ainoa näin huonosti koulutettu joka haki paikkaa. Ja sitten se jaaritteli kauan näistä tutkinnoista yms.

Itse on kuulemma käynyt vaan kansakoulun (on nyt menestyvän yrityksen tj) ja tykkää " kunnon työntekijöistä eikä paskanjauhajista" .

Ap

Vierailija
42/42 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka aika meteliä pidätkin itsestäsi, niin toivon vilpittömästi ettei käy kuten minulle. Pääsin koulutukseeni nähden tosi hyvään paikkaan, ja vaikka tasoni toin haastattelussa esiin ja perehtymisaikaa luvattiin, huomaan nyt ettei tulosta synny toivotussa vauhdissa. Olen siis päässyt liian vaativaan paikkaan, enkä jaksa enää ponnistella, koska huomaan oman rajallisuuteni. Palkka on hyvä, porukka mukava, työ kiinnostava, mutta huomaan olevani liian kovassa seurassa, joten kerron piakoin etten halua sopimusta koeajan jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä