Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoitteko raitoja rakkaudessa? Mulla meni jo yli hilseen!!!! Hyvaa draamaa ollut mutta nyt mentiin liikaa kaunareitten ja paivien viemaa puolelle etta hurahti...

Vierailija
02.07.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jäänyt kaksi edellistä jaksoa katsomatta, ja tuntui että olisin jotain kaunareita katsellut kun telkun avasin.

Ja mikä ihmeen yhteissynnytys siinä lopussa oli. Ettäkö ei edes ambulanssia soiteta kun lapsi kotona rupee syntyy, ja toinen rientää sairaalasta kotiin vartti synnytyksensä jälkeen! Huh huh sanon minä. toivottavasti olis viikon päästä realistisemman jutut.

Kukua on Rubyn lapsen isä? Toivottavasti Gavin.

Vierailija
2/5 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona synnytettään eikä ampulanssia kutsuta tosi elämässä ei tuollainen synnytys onnistuisi kyllä jonku ammatti ihmisen olisi pitänyt käydä katsomassa ja juuri se kanssa että Ruby tulee omansa kanssa sinne kämppään vaikka oli juuri synnyttänyt. Varmasti ohjaaja ei tiedä hölkäsenpöläystä synnyttämisestä kun on tällaisen tehnyt halusi vain draamaa mutta ei kyllä toiminut tällä kertaa. Muutenkin tuossa sarjassa nuo ihmissuhde kuviot on olleet mutkikkaita ja niissä on ollut ihan tarpeeksi niin sit nytten piti lyösä överiksi. Toivottavasti ovat silloin virheensä huomaanneet ja parantaneet asiaa.. saas nähdä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa meni hitaammin ja oli jotenkin realistisempi. Näyttelijöillä on oudot ilmeetkin aina.

Vierailija
4/5 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan soopaa koko ohjelma nykyään! :(

Vierailija
5/5 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kaudella Allie ja Gavin ovat takaisin yhdessä. Monenlaista käännettä luvassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän