Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

%&%¤#¤%% (voiko joku olla niiin pihi kun mun mies

Vierailija
02.07.2007 |

Ärsyttää niin suunnattomasti tuo ukon ketale. Miehellä on rahaa tilillä tällä hetkellä noin 12000 ja mulla 8000¿. säästössä noin 25 000. Ja mitään ei saa ostaa. Tänään oltiin kaupassa ja huomasin kengät jotka maksoi 100¿. Ajattelin ostaa ne niin mies aloitti tenttaamisen, Tarvitko niitä? sanoin että joo, etkö pärjää ilman niitä? Sanoin että periaatteessa joo mutta tarvin uudet kengät. Eikö halvemmat kelpaa? siinä vaiheessa lompsin ulos kaupasta, haukuin miehen autossa ja mies oli tyytyväinen. Näitä esimerkkejä olisi vaikka kuinka. Joka kerta melkeinpä mies tonkii kauppakassit että mitäs se akka nyt hussutteli. Siis ruokakassitkin. Onhan meillä talolainaa vielä ihan kviasti mutta mitä siitä kun saadaan se maksettua helposti vielä aika lyhyellä maksuajalla. En sano sitä että säästää ei voi mutta että miksei mitään saa ostaa!!!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertaakaan ei ole sanonut että saan ostaa ne kengät.

Vierailija
22/28 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan se alotti sen tenttaamisen kun ilmoitin että ostan ne. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi normaaliolosuhteissa mieleenikään - yhdet niin arvokkaat olen tainnut elämäni aikana ostaa.

...taidan näköjään olla nuuka...

Vierailija
24/28 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

halvemmalla saa vain sandaalit laadukkaina. Hyvät nahkakengät ovat lähes poikkeuksetta tuon 100 tai enemmän.

Vierailija
25/28 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aivan hävyttömän pienet tulot (minä saan kotihoidontuen, miehen tuntipalkka alle 10e) , eikä ikinä saada riitaa aikaan rahasta!

Jos on vähän ylimääräistä rahaa, niin kumpikin meistä ehdottaa kivoja juttuja toiselle. :)

Eilen kyllä molemmat sai uusia vaatteita, kun pistäydyttiin katsomassa uusi ihme Idea Park. Miehelle ostettiin pari t-paitaa ja minä sain KOLMET kengät outlet-myymälästä yhteishintaan 70e! :)

Kannattaa hoitaa niin parisuhdettaan kuin talouttaankin ;)

Vierailija
26/28 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahaa ettei tarvitse tippua tyhjän päälle. Tieto siitä tekisi ainakin minut onnelliseksi.

Vierailija
27/28 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat kengät jos haluat. Mulle 100e on kyllä liikaa kengistä, mutta lastenvaatteisiin saan enemmänkin kulumaan kevyesti.

Vierailija
28/28 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hm.. itse en osta kuin 100¿ lähenteleviä, koska sen

halvemmalla saa vain sandaalit laadukkaina. Hyvät nahkakengät ovat lähes poikkeuksetta tuon 100 tai enemmän.