Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvät odottavat äidit ja synnyttämään lähtevät älkää missään nimessä menkö kätilöopistolle....

Vierailija
02.07.2007 |

Olen kaksi lasta siellä synnyttänyt ja ongelmia on ollut molempien kanssa.. Nyt odotan korjaus leikkaukseen aikaa jonot ovat 6kk. Ja vielä vitsailevat roisisti siellä. mies oli kuullut kun oli faksia käynyt kysymässä. Itsellä pahamieli ja olen itkenyt silmät päästä että miten ne voi olla niin julmia. naisten klinikalle.... pari läheistä ystävää on meinannut heittää henkensä siellä.. palvelu on erittäin huonoa!!!!!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

na. Mutta olinkin kyllä kättärin " erikoisyksikössä" eli haikaranpesässä. Ihana paikka, ihana henkilökunta, hyvä kokemus.

Vierailija
2/12 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen kaksi lasta siellä synnyttänyt ja ongelmia on ollut molempien kanssa.. Nyt odotan korjaus leikkaukseen aikaa jonot ovat 6kk. Ja vielä vitsailevat roisisti siellä. mies oli kuullut kun oli faksia käynyt kysymässä. Itsellä pahamieli ja olen itkenyt silmät päästä että miten ne voi olla niin julmia. naisten klinikalle.... pari läheistä ystävää on meinannut heittää henkensä siellä.. palvelu on erittäin huonoa!!!!!!

Miehes kävi siis sairaalan faksia kysymässä ? Meinasitteko ostaa sen vai varastaa ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitihän se arvata että täällä on taas näitä kurppia... Ystävilläni ja minulla on huonoja kokemuksia sieltä. kuulemma naistenklinikka parempi. ja ei ole sairaalan vika jos joku menee vika vain henkilökunnan ja jos vielä siitä roisisti vitsaillaan. Mies tarvi faksia että voi faksata töihin yhden paperin.

t. ap

Vierailija
4/12 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

faksaillaan mitään.

Se huumori ei kuulu potilaiden korviin, mutta eipä sitä miehesi naamaan sanottukaan. On sen verran rankkaa tuo lääketiede, että ilman tuota huumoria, hurttiakin, heillä olisi suuria vaikeuksia tehdä työtään.

Vauvoja ja äitejä välillä menehtyy, päivät ovat pitkiä ja synnyttävät äidit varmasti joskus kenkkuja. Joten huumorin sallin heille täysin.

Vierailija
5/12 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pitihän se arvata että täällä on taas näitä kurppia... Ystävilläni ja minulla on huonoja kokemuksia sieltä. kuulemma naistenklinikka parempi. ja ei ole sairaalan vika jos joku menee vika vain henkilökunnan ja jos vielä siitä roisisti vitsaillaan. Mies tarvi faksia että voi faksata töihin yhden paperin.

t. ap

Mikä helvatin tosikko sä oot ? Ai kauheeta jos vitsaillaan....

MUUTEN.... pisteen jälkeen tulee ISOkirjain.

Vierailija
6/12 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä asia voi edes olla niin kiireellinen ...

Oletko ap kuullut että raskas työ ja niin raskaat huvit. Esim poliisella ja palomiehillä on myös rankkaan huumoria, mutta ilman sitä ne tuskin pysyisivät selväpäisinä. Poliisit ja palomiehet ja myös sairaanhoitajat joutuvat näkemään ja kokemaan päivän aikana niin rankkoja asioita henkisesti että huumori auttaa.

Vierailija
7/12 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sulla oli naama jo valmiiksi rutussa ja mielipiteet ystäviesi kautta negatiiviset.

Tai sitten ei?

Vierailija
8/12 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjausleikkaukseen joudut, koska sun kudostyyppi on jauheliha eli herkästi repeävä. Sille ei voi kukaan yhtään mitään. Sellaista lihaa on todella vaikea korjata heti synnytyksen jälkeen. Ole onnellinen, että voidaan ylipäätään korjata. Ennen ei ommeltu yhtään mitään.

Vierailija
9/12 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kudos tyypissä ei ole mitään vikaa tapahtui ns. hoitovirhe mutta ei siitä sen enempää.. Ehkä unohtui pilkut ja isot kirjaimet yms. Ehkä olen tosikko mutta pahalta tuntui minkäs teet mutta ei siitä sen enempää, kun viesti sai näin vihamielisiä ihmisiä liikkeelle.

Vierailija
10/12 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisen naistenklinikalla.

Naistenklinikka on mielestäni mukavampi ja parempi.

Vierailija
11/12 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenklinikasta oon kuullut kaikenlaista, ja yleensä kättäri saa paremmat arvosanat. Mutta sehän riippuu ihan ihmisistä ja tilanteista, huonoihin kokemuksiin vaikuttaa niin moni asia.

Vierailija
12/12 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevani liukuhihnasynnyttäjä. Vaikka olinkin synnyttänyt jo muutaman kerran ennen sitä, olisi kätilöt voineet käydä ihan soittamattakin huoneessa katsomassa miten synnytys edistyy. Vauva suntyi 2 tunnissa ja kätilö kävi 2 kertaa katsomassa (kun soitin) ennen ponnistamista. Vaikka mies oli mukana, ei siitä ollut niin apua. Minuun suhtauduttiin myös väheksyvästi. Enkä muuten ehtinyt saada mitään kipulääkettäkään.

Osastolla kai ajateltiin etten tarvi apua, koska hoitaja kävi pari kertaa päivässä kysymässä miten menee. Muitten luona kyllä rampattiin. Esim imetysneuvontaa en saanut ollenkaan (tosin imetin omin avuin).

Kättärillä synnytin viimeisen lapseni ja siellä oli todella hyvä hoito kaikin puolin.