Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesän laihduttajat! Avoin painonpudotusryhmä!

02.07.2007 |

Heissan taasen! Keräsin tietoja aikaisemmista ketjuista (jos virheitä, niin huutakaa hep :). Kaikki jotka ilmoittautui on nyt listattu ja lisää laihduttajia otetaan mukaan, joten kaikki ovat tervetulleita. Aloittaa voi milloin vaan...punnituspäivä on maanantai (tai mikä nyt itselle parhaiten sopii :) ja höpistä saa kaikesta maan ja taivaan väliltä :)

ANGELINAKO

Alkupaino 4.6 80.6kg

13.6 78.8kg

17.6 79.2kg

25.6 79kg

Eka tavoite 70kg

Toinen 60kg

HAMPSTERI

Alkupaino 4.6 88,7kg

12.6 89.7kg

19.6 88,4kg

Eka tavoite 80kg

Toinen 70kg

HYPPYPOMPPU

Alkupaino 5.6 78kg

11.6 +-0

26.6 77.5kg

Tavoite 70kg

HENNIINA-

Aloituspaino 20.3.07: 83,3kg

Paino 5.6: 77,6kg

Välitavoite: 65kg (vuoden loppuun mennessä- ei kyllä taida onnistua)

Lopullinen tavoite: 60kg

BMI:27,5

Kokonaispudotus: -5,6kg

MATMILLI

Alkupaino 6.6 78kg

11.6 77.6kg

18.6 77.1kg

Eka tavote 4 kk päästä 71-72kg

Toinen tavoite 68-69kg

ROTMEE

Alkupaino 6.6 noin 70kg

11.6 69.5kg

Eka tavoite -5kg

Toinen tavoite lisää -5kg (yhteensä kymmenen)

PIPSA72

Alkupaino (huhtikuun puolivälissä) 75,2kg

10.6 paino 69,5kg

12.6 68.8kg

19.6 67.8kg

26.6 68.4kg

Tavoitepaino on n. 62kg

NOJANDA

Alkupaino 12.6 85.2kg

Tavoite alle 80kg

JUPELIUS

Alkupaino 17.6 64kg

25.6 64kg

Tavoite: heinäkuun loppuun 62 kg ja syyskuun loppuun mennessä 60 kg. Tämän jälkeen olisin sopivissa mitoissa painoindeksi noin 22

MINAMI

Alkupaino 18.6 71.9kg BMI 28,8

Tavoite 62kg eli normaalipaino

MIUH

Alkupaino 19.6 79.6kg

23.6 78kg

30.6 77.4kg

Tavoite -10kg lokakuun loppuun mennessä

SYYSTAMMI07

Alkupaino 24.6 73kg

Tavoite -10kg lokakuun loppuun mennessä

SUSSUNA

Alkupaino 24.6 90kg

Tavoite alle 70kg

NIKO02

Alkupaino 26.6 83kg

FLIBU

Ikä 26-v

Ammatti: kotiäiti

Pituus: 173cm

Alkupaino 26.6 90kg

Tavoite 75kg

MAHTIMAHA

Alkupaino 28.6 65,4kg

Ensimmäinen tavoite 60kg (lokakuun alkuun mennessä)

Toinen tavoite 57 -55kg (jouluun mennessä)

MEXX

Alkupaino 2.7 66.3 kg

Pituus 165cm

Tavoite 62kg

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikosta kilon pudotus. Paino tänään 78kg. Jos vauhti pysyy samana, niin lokakuun lopussa olisi olo kymmenen kiloa kevyempi ja siitä olisi enää kymmenen kiloa matkaa kivaan painoon :) Nyt pakkaamaan ipanoita mökille! Aurinkoinen sää, joten ihanaa liikkua ulkona :)

Vierailija
2/21 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

76.5. Aamutreenit ja GI-ruoat vähän jo vaikuttaneet. En ole GI-ruokia aikaisemmin harrastanut, mutta nyt on tullut syötyä enemmänkin, kun tuli hankittua keittokirja, jossa GI-reseptejä. Kyllä on pysynyt nälkä poissa. Menee vaan aikaa ruoanlaittoon enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli viime viiikko jäi väliin punnituksessa, eilen en päässy koneelle, mut punnitsin sentään. Nyt paino 88,4kg eli samana on pysyny, onneks edes siinä. Pudotusta vaivaiset 300g vaik viikkoja on jo monta takana. On lomailtu miehen ja lasten kanssa ja täytyy sanoa et on vaikeampaa kun luulin, siis laihduttaa siinä samalla kun grillataan, käydään jätskillä, mummoloissa yms.... Taas alkaa viikko uusi ja kovempaa yritystä vaan!

Vierailija
4/21 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Kesän keventäminen on niiiiiin nihkeää, että tulenpa joukkoonne mukaan! Olen toisen lapseni (07/06) jälkeen palaillut jo ihan hyvin lähtöpainoon, ja haluaisin vielä viitisen kiloa pois, mutta sitten tuli kesä....

Eilinen lähtöpainoni oli 69,8kg

Tavoite 65kg

Liikunta on kesänaikana ollut aika vähäistä. Keväällä kävin varsin ahkerastikin jumpassa ja lenkillä kävellen / hölkäten, mutta " kesäkiireet" ovat vaatineet veronsa. Pitää ryhdistäytyä. Paljon ei ole enää tiputettavaa, enkä missään tapauksessa halua tuosta 65 kg:sta alaspäin, joten kyllä tämä tästä taas lähtee!

Vierailija
5/21 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppypomppu: Meillä on sama pudotus viikossa, joten ihan kivasti ;) Hyvä/oikea ruoka on ihan ehdoton painonpudotuksessa ja sanoisinko elämäntapamuutoksessa. Kun sen massan saa tippumaan oikealla ruualla, eikä nälkäkuurilla, niin sitä on helppo jatkaa sitten kun saa kilot kohdalleen! Täytyy varmaan itsekkin perehtyä alan kirjallisuuteen.

Hampsteri: Ei kai nuo punnitukset joka viikko niin pakollisia ole :) Kaikki ajallaan ja näin kesällä on niin paljon muutakin kuin punnita itseään kotona ja kirjoitella nettiin :) Meillä on vähän sama ongelma tämän kesän suhteen...vieraita, reissuja, grillausta, herkkuja...itse olen antanut itselleni luvan syödä sitä oikeaa ruokaa kaksin käsin, mutta yrittänyt kieltäytyä jälkiruuista ja rasvasista/sokerisista naposteluista.

Omasta navasta sen verran, että minä olen alkanut lahjomaan itseäni. Päivitin juuri ihonhoitotuotteeni. Ihanaa hemmottelua aloittaa aamu uusilla naamioilla ja tuotteilla :) Samoiten päättää ilta hemmotellen itseä muulla kuin ruualla! Olen myös tehnyt etappeja, että niin ja niin monen kilon jälkeen saa sitä ja tätä ostaa itselle :) Lopullinen tulos kun on saavutettu (mieheni pudottaa " kesämahaa" myös) siis meidän molempien osalta, niin lähdemme reissuun. Sukellusreissu Malediiveille tai jotain ihanaa! Lapset toki lähtee mukaan ja ajattelin houkutella ystäväperheenkin, niin saa välillä lapset jonkun muun silmien alle. No juu mutta tuohon on vielä pitkä matka. Haaveilla saa kuitenkin ;)

Vierailija
6/21 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla vaaka näytti 67.6 kg eli -800g pudotusta viime viikosta. Ostin itselleni Hanna Partasen kirjan Olet Mitä Syöt ja se on musta todella hyvä, kannattaa lukea. Olen koittanut noudattaa säännöllisiä ruoka-aikoja ja syödä terveellisesti. Näin ei pääse tulemaan mielitekoja läheskään niin paljon kuin et koittaa syödä mahdollisimman vähän ja kärsiä näläntunteesta.

Vierailija
7/21 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen kesä täällä raahen kupeessa.Mittari näytti 33 astetta. Vaihdoin puntaria joka eilen aamulla näytti 83,5 eli plussalla aloitellaan :( nyt kova tsemppi päälle ja eka tavoite olis päästä seiskalla alkavaan painoon ja lopullinen 55kg (153cm pitkä)

Vierailija
8/21 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsiskös vielä mukaan?

olen synnyttänyt tyttäreni 10/06 ja nyt olen jo raskautta edeltäneessä painossa mutta olis vielä vähän tiputettavaa. paino on nyt 62 kg mutta ajattelin että jos alle 60 pääsis. aikatavotetta ei sen kummemmin oo kunhan ennen uutta raskautta menis toi 60 rikki. ja uus raskaus on suunnitelmissa aikasintaan vuoden päästä.

Vierailija
9/21 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukaan vaan. Itselläni ainakin laihdutuksen tavoitepaino on aikasintaan saavutettu ensi kesänä, joten mietinkin jos kesän 2007 jälkeen ryhmän otsikko saisi nimekseen Rantakunto 2008 tai jotain :) Porukkaa tulee ja menee, mutta toivottavasti muutamia edes jatkaa enemmän tai vähemmän säännöllisesti kuulumisiaan kirjoitellen :) Toivottavasti moni myös saavuttaa tavoitteensa tämän ryhmän aikana :)

Vierailija
10/21 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusivuosi kokoa pienempänä tai jotain :)

Vierailija
11/21 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo Uusi Vuosi Kokoa Pienempänä. Siinä olen mukana!

Aamulla tuntui olo tosi hyvältä hyvin nukutun yön jälkeen, mutta nyt alkaa kyllä turvotus tuntua! Käsittämätön kuumuus tuola ulkona! Onneksi toimistossa on vähän viileämpää.

Onneksi edes mansikkakausi vähän helpottaa oloa. Ovat vain niin pahan hintaisia vielä. Mutta kotimaiset tomaatit ovat nyt edullisia! Fetajuustoa (3%), kurkkua, uutta sipulia ja tomaattia kuluukin meidän perheessä aikalailla - itseasiassa läpi vuoden!

Vierailija
12/21 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille, mukana ollaan vielä, vaikka takapakkia tulikin...!! Juhannuksen jälkeen järkky 78,6 eli plussa reilussa viikossa 1,5 kiloa!! Tiistaina oli onneks " enää" 77,5 että plussalla kuitenkin vielä:(

Mutta eihän tässä voi muuta kuin yrittää, viimestään sitten kun palaa taas normaaliin päiväjärjestykseen. Kuumia kesäpäiviä kaikille!

Vierailija
13/21 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino oli tänä aamuna 88.5 kg eli alaspäin ollaan menossa. Edelleen herkut maittaa, ja liikkua pitäisi enemmän. Kertokaahan hyviä laihdutusvinkkejänne! Kiitos ja tsemppiä kaikille.

Vierailija
14/21 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitanpa muutaman sanan minäkin. Täytyy tunnustaa, että iltaisin laihdutusmotivaatio on ollut hukassa ja toisinaan aivan unohduksissa!! Tänään päätin TAAS ryhdistäytyä, kun maanantaihin on vielä matkaa!

Onko joku muu huomannut itsessään äitiyden myötä, että jotkut tietyt syömiset jääneet pois ja kenties jotain muita tullut tilalle??

Minun ei tee enää nykyisin mieli mitään kahvileipää esim. keksejä tai kakkua, jos vain tarjolla on niin kotitekoinen pulla kyllä maistuu, mutta muuten otan mielummin leipää.. Tämä on ihan hyvä, mutta se paha/huonompi tapa joka palaillut takaisin on sipsit, KÄÄK! Illalla kun lapset jo nukkumassa, on ihanaa ottaa rapiseva sipsipussi käteen ja juoda kenties kylmä siideri. Tiedän, kaloreita tulee miljoona!!!! Joo, ehkä mun on vaan ja en ymmärrä - miksi en niin tekisi - alettava kiertää sipsihylly kaukaa ja pilkottava kukkakaalia, porkkanaa ja kurkkua tilalle ja ne ovat hyviä dipattuna.. Eikä niiden kanssa oikein siideri sovi;o)

Tsemppiä kaikille!!!

Vierailija
15/21 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, nämä ihanat hellesäät on saaneet mut niiiiiiiin turvoksiin että! Mitään osuuttahan ei ole herkuilla;) joiden määrää olen kyllä onneksi onnistunut vähentämään. Liikuntaakin on lisätty, mutta, mutta... paino heittelee kolmen kilon verran suuntaan ja toiseenkin. Tällä hetkellä ollaan plussan puolella 1.1kilon verran lähtöpainosta. Viime viikolla oli paremmin. Onneksi vaatteista huomaa (ale-ostokset..) että JOTAIN on tapahtunut.

Että näissä merkeissä.

PS. Mun tavoite taitaa siirtyä tuonne " rantakuntoon 2008" -aikoihin. Mut kunhan vaan tippuis =)

16/21 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoinen kahden lapsen herkkusuu -äiti ilmoittautuu mukaan kesälaihikseen! Olen aina ollut hoikka, joten nykyinen plösömasu ei tunnu kuuluvan minulle. Tuntuu, etten oikein ymmärrä olevani ihan eri näköinen kuin ennen. Kaupoissa kasaan s-kokoisia vaatteita koriini, kunnes sovituskopissa haukun ensin peilit ja sitten vasta tajuan, että minähän se siinä tursuan vanhasta koostani ulos... Näillä mietteillä aloin eilen tositoimiin.

Laihdutusta olen tosin kokeillut sen sata kertaa aiemminkin. Mikään ei tunnu tepsivän niin pitkää aikaa, että oikeasti laihtuisin. Laihdun aina aluksi kilon pari, olen sitten tosi polleana puntarilla, ja päivän ruokaostosten yhetydessä palkitsen itseni juustoilla, karkeilla ja siiderillä yms. Siihenpä se hieno tulos sitten kopsahtaakin:(

Nyt haluaisin toden teolla ostaa syksyllä jonkun s-kokoisen vaatteen. Olen aika lyhyt, joten jokainen kilo jumittuu tiivisti kuin pakastimen ovi vyötärölleni. Se ei ole kaunista, ehei. Pakkaskahvoista haluankin eroon!

Ostin eilen Allevo -juomapusseja ensiavuksi. Eilinen meni kituen. En pysynyt pelkissä juomissa, mutta muuten söin terveellisesti, kaloreita noin 1400. Yritän nyt ensin saada mahalaukkua kutistettua sen verran, että järkyttävä nälkä katoaisi. Sitten vähennän vielä hieman syömistäni. Ajattelin, että 1200-1500 kaloria on varmaan hyvä ja terveellinen laihtusmistahti.

Itse ruoka ei ole minulle ongelma. Kaikenlaiset herkut sen sijaan ovat. Voin kevyesti syödä 500g karkkeja ja suklaata, pakastepitsan, limsaa/siideriä, suolapähkinäpussin ja vielä pullaa samana herkkuiltana. Tai kymmenen juustoilla päällystettyä voileipäkeksiä yöpalana. Ihan kammottavaa, sillä ennen en olisi moiseen pystynyt. olen kehittynyt salaa vuosien varrella...

Painoni eilen aamulla, kun aloitin 63kg.

Pituus 160cm.

Tavoitepaino 57kg. (Joskus painoin 50kg, mutta sinne en haikaile.)

Pääsenkö joukkoon? Saanko apua teiltä arvon leidit?

T: Tohvee

Vierailija
17/21 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna en taida ehtiä koneelle. Tänään paino oli 75! Eli - 3 kg! Miehen paino myös laskenut, kun on saanut myös osansa terveellisimmistä ruoista ja liikunnasta.

Vierailija
18/21 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohveelle tervetuloa vaan taistelemaan kanssamme :) Onko mahdollista, että sinäkin söisit liian vähän sitä kunnon ruokaa? Siksi tekisi mieli kokoajan jotain hyvää? Naisilla kun on kumma tapa joko syödä ihan överisti ja sitten kun laidutetaan, niin ei saisi syödä mitään? Sehän on luonnollisesti aika mahdotonta ja ne jotka siihen pystyy löytää itsensä syömishäiriöisten klinikalta, kun ei enää jaksa edes kannatella päätään. :( Terveellisen painonpudotuksen tahti kun ei ole kovin nopea, niin se on jokseenkin vaikeampaa. Pitää sitoutua pitkäksi aikaa syömään terveellisesti...

Hyppypompulle iso wow huuto. Aika hyvä pudotus! Perässä tullaan (tosin eilen oli herkkupäivä, joka voi vähän vaikuttaa taas tahtiin :) No kuhan nyt ensi kesänä olisi tämä iki-ihana vauvamahasta jäänyt muisto poissa. Kutsumme sitä RÖLLYKÄKSI :) Tyttärenikin kauniisti puhuu äidin röllykkä mahasta ja puristelee sitä ;)

Vierailija
19/21 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummon eväillä taas mennään ja täällä tuo mässääminen on vähän niikuin elinehto :( No joka tapauksessa tänään olen päättänyt usuttaa itseni lenkille mummon kera ja huomenna olisi ohjelmassa jumppa täkäläisessä kuntokeskuksessa. Jumpassa en ole käynyt vuoteen, joten saa nähdä kuinka mamman käy :) Tuolla samoisessa kuntokeskuksessakaan en ole käynyt kahteen vuoteen, joten osaankohan enää edes mennä sinne?!? No mutta ensi kerralla on helpompi mennä kun saa edes kerran käytyä :)

Neljä vuotta sitten olin mummoa kymmenen kiloa hoikempi ja tällä hetkellä mummoa kaksikymmentä kiloa lihavampi...mistä vompatista noi kolmytkiloa on mun kehooni tullut? Ja vielä jämähtäneet siihen?!? Vanhat housut mahtuu juuri ja juuri käsivarsiin, joten sillon on varmaan aika tehdä jotain ;)

20/21 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat hyvinkin olla oikeassa viiltävässä syväanalyysissäsi; olen mitä suurimmalla todennäköisyydellä juuri kuvaamaasi tyyppiä, kaikki tai ei mitään. Herkuttelen kuin hullu, jolloin ajattelen, että syön nyt, kun kohta alkaa laihis. Sitten, kun se alkaa, en syö mitään. Kun olen nyt tämän tiedostanut, ajattelin yrittää olla vähän järkevämpi. Esim. eilen söin iltapalaa, vaikka yleensä laihiksella en syö illalla mitään, vaan kärvistelen nälässä...

Yleensäkin koko laihis -termi pitäisi nyt unohtaa. En voi laihtua viittä kiloa pelkällä kuurilla, minun on muutettava elämäntapojani aika radikaalisti. Tuo kaikki tai ei mitään -juttu ei ainakaan ole toiminut halutulla tavalla, painanhan nyt enemmän kuin viimeisen lapseni syntymän jälkeen. Vauvakiloista en voi nyt puhua. Ne kilot saavat jäädä. Painoin ennen lapsia 50kg, vauvojen jälkeen 57kg. Ja se on nykyinen tavoitteeni, grrrrr.

Angelina, tuo mummoon vertaaminen kolahti. Sehän on aikamoinen herätys. Koita nyt pitää kiinni suunnitelmistasi, tsempataan täällä, jotta voisimme onnistua! Meillä on eri määrä pudotettavaa, mutta usein sanotaan, että ne viimeiset viisi ovat ne vaikeimmat, joten minä olen nyt niissä vaikeissa:)

Kaikki elämäntavanmuuttajat! Tsemppiä! Pysykää lujina, pienin askelin kohti suurta tavoitetta tytöt!

Ps. Olen päättänyt palkita itseni, kun saavutan 60 kg rajan. Käyn ostamassa jonkun vaatteen. S-kokoa en silloin vielä saa (housuissa), mutta jos vaikka paidoissa onnistuisi. Lopputavoitteessa 57 kilossa minun pitäisi mahtua pienempiin farkkuihin. Silloin menen ostamaan Lee-farkut. suosikkimallini siellä hyllyllä jo odottelee:)

Tohvee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi