Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
miksi digiboxin tekstit vilkkuvat?
01.07.2007 |
ei saa mitään selvää, ei ole toiminut moneen päivään.
myöskään teksti-tv ei toimi boxin kautta, eikä epg... oisko neuvoja kellään kun mieskään ei tule vielä moneen päivään kotiin...?
Kommentit (2)
Joskushan ne vaan hajookin. On kuulema ollut joitain vikaeriä markkinoilla jotka alkanut oikkuilla jo parin viikon jälkeen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Irrota kaikki digiboxin johdot ja anna olla pois joitain minuutteja, sit laitat takaisin.
Toimi mulla kun oikkuili, joku oikosulku..mene ja tiedä...