Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko naisia, jotka lähteneet miehen kelkkaan, jolla raskaana oleva nainen kotona?

Vierailija
01.07.2007 |

Minä tunnen kaksi tapausta. Toisessa raskaana oleva teki lopulta itsarin ja toisessa raskaana oleva sairastui ja elämä meni päin p-tä.

Itse en lähtisi sellaisen miehen kelkkaan. Pyytäisin hoitamaan asiansa raskaana olevan naisensa kanssa ja jos vielä sitten kuukausia myöhemmin kiinnostaa niin voisi palata asiaa...

Miten sinä menettelisit?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutulle kävi niin, että perheeseen odotettiin toista muksua, ja isäntä vehtasi vaimon selän takana muualla. jätti vaimon vähän sen jälkeen kun vauva oli syntynyt.

nyt se ex-vaimo elää kahden lapsensa kanssa ihan tasapainosta elämää, on sen verran aikaa kulunut.

mies puolestaan on ryssinyt suunnilleen kaiken sittemmin elämässään...

Vierailija
2/9 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista rakkautta ei kävele vastaan että tekisin raskaana olevalle naiselle killerit. Sotii moraaliani vastaan täysin. En kyllä kehtäisi edes julkisesti sellaista myöntää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin ovat naiset lopulta selvinneet, vaikka kovaahan se on.

Onneksi yleensä suku yms. ympäristö on sen raskaana olevan puolella.

Vierailija
4/9 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän muutaman tapauksen. Aika härskii touhuu kyllä voisin sanoo. Sekä ukolta että niilt toisilta naisilta...

Vierailija
5/9 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus 10 vuotta sitten. Enää en tekisi sellaista. Vaimo ei saanut tietää.

Vierailija
6/9 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen vieläkin katkera, vaikka kummitätini on antanut anteeksi (asiasta yli 10vuotta ja kummitädilläni uusi mies)

Olin itsekin nuori kun tuo tapahtui ja hyvin järkyttynyt.

Vierailija
7/9 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nimittäin olen raskaana (la muutaman viikon päässä) ja meille tuli ero noin 5kk sitten. Mies ei ole koskaan myöntänyt, että lähti toisen naisen takia. On selitellyt lähtöään mm. masennuksella, perhe-elämä ei ollutkaan häntä varten yms... Meillä on ennestään 3-vuotias ja yhdessä haluttiin toinen lapsi. Vaikeaa on ollut ja vaikeaa tulee varmasti vielä olemaankin. Mutta minä aion selvitä!

Vierailija
8/9 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin naisen parisuhde lapsen isään oli jo loppu ja tuttunikin oli sinkku.

Vierailija
9/9 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan sitä, että en itse voisi kuvitellakaan, että lähtisin sellaisen miehen matkaan joka on perhettään kasvattamassa, mutta toisaalta en ole koskaan ollut sellaisen tilanteen edessä, että olisi pitänyt valitakaan tuollaisista vaihtoehdoista.

Ei eron tarvitse tarkoittaa, että isä hylkää lapsensa tms., joten saattaa olla, että ero voisi olla ihan perusteltukin teko mieheltä vaikka vaimo raskaana olisikin. Voihan olla, että vaimo on tahallaan hankkiutunut raskaaksi tms.

Mistä sitä ikinä tietää... Mitä vaan voi tapahtua!

Vierailija:

Minä tunnen kaksi tapausta. Toisessa raskaana oleva teki lopulta itsarin ja toisessa raskaana oleva sairastui ja elämä meni päin p-tä.

Itse en lähtisi sellaisen miehen kelkkaan. Pyytäisin hoitamaan asiansa raskaana olevan naisensa kanssa ja jos vielä sitten kuukausia myöhemmin kiinnostaa niin voisi palata asiaa...

Miten sinä menettelisit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi