Älkää hyvät ihmiset vuokratko yksityiseltä asuntoa!
Tehän maksatte siinä jollekin hänen asuntonsa. Ostakaa mieluummin oma.
Kommentit (9)
Vierailija:
Rauhallisempia kun ei kaiken maailman rupusakkia ole naapurissa.
Omaa ei haluta ostaa kun ei haluta velkavankeuteen vielä kun toisella opinnot kesken.
Ja tällä alueella jolla asumme on aika kovat hinnat joten määrä jonka maksamme vuokraa ei riittäisi vastikkeeseen ja lyhennykseen.
Eikä minua ainakaan haittaa vaikka maksavat asunnon meidän maksamilla vuokrilla.
Esim. Lauttasaaressa kaupungin vuokratalossa tuskin asuu yhtäkään ns. rupusakkiin luettavissa olevaa, lisäksi Jollaksessa ja Marjaniemessä, Herttoniemenrannassa jne. on taloja, jotka ovat hyvin rauhallisia ja niissä asuu ihan tavallista porukkaa, esim. opettajia, yliopiston väkeä, poliiseja, sairaanhoitajia, kaupungin työntekijöitä jne.
älkääkä vaan ostako jauhelihaa kaupasta, kauppias rikastuu. kasvattakaa omat lehmänne!
Meidän vuokran maksaa kaupunki ja valtio. Vuokra menee kaupungille. Siinä mielessä olen samaa mieltä, että ei kannata vuokrata yksityiseltä. Meidän normaali perhe-elämä aiheuttaa niin hirveät vauriot, että pelkkä korjaus maksaa jo tuhansia.
että me lyhennetään heidän lainansa joka kuukausi.
Ostettiin sitten omistajilta tämä asunto, ja lyhennettiin sitä heidän lainaansa siten melkein loppuun asti=)
No se menee vaikka isojen herrojen palkkoihin...
Eikö ole vaan hyvä että vuokramarkkinoilla on asuntoja tarjolla muualtakin kuin kaupunkien vuokrataloista?
Vierailija:
älkääkä vaan ostako jauhelihaa kaupasta, kauppias rikastuu. kasvattakaa omat lehmänne!
Jatkoa: älkää käykö kampaajalla, jotta kampaaja vaan ei saisi rahaa.
... kuin sijoittaa esimerkiksi osakkeisiin ja hyötyä vain itse? Jos kukaan ei hankkisi asuntoa ja vuokraisi sitä eteenpäin, voisi olla aika pienet vuokra-asuntomarkkinat.
Joissakin maissa, esim. Saksassa, tällaista " sijoittamista" jopa tuetaan verokevennyksillä. Suomessahan vuokranantajalla ei ole oikein mitään oikeuksia, kaikki remontitkin joutuu tekemään omalla kustanuksella, jos vaikka asunto on parin vuoden asumisen jälkeen ihan nuhjaantunut.
Aika vähän siitä oikeasti jää vuokranantajalle, kun vähentää kulujen jälkeen 29 % veron ja mahdolliset remonttikulut.
Rauhallisempia kun ei kaiken maailman rupusakkia ole naapurissa.
Omaa ei haluta ostaa kun ei haluta velkavankeuteen vielä kun toisella opinnot kesken.
Ja tällä alueella jolla asumme on aika kovat hinnat joten määrä jonka maksamme vuokraa ei riittäisi vastikkeeseen ja lyhennykseen.
Eikä minua ainakaan haittaa vaikka maksavat asunnon meidän maksamilla vuokrilla.