Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussanneet Hoidokit heinä-elokuulle!

01.07.2007 |

Plussanneet Hoidokit ja lasketut ajat:

Lupus 7/07

EmmaEmilia 10/07

Manco 11/07

Tuittu 11/07

Tirppa 11/07

Miliko 11/07

Huiskuttaja 2/08 ?

Nonna 2/08?

Vauvansa saaneet Hoidokit:

Viivi 3/07 (poika)

Varjokas 4/07 (tyttö)

Mooli 5/07 (tyttö)

Tuupalainen 6/07 (poika)

Joalin 6/07 (tyttö)

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos taas kannustuksesta ihan hirmuisesti! Taisi kroppa tehdä päätä ennen tenät, nimittäin maanantaina illalla sairastuin tuosta noin vaan flunssaan. Nyt oon saikulla loppuviikon ja taidan hakea lisää lepolomaa huomenna lääkäriltä. Katsotaan mitä se asiaan sanoo. Eilinen sf-mitta oli jo noussut 25cm eli kaksi senttiä kasvua viikossa. Edelleen ollaan tuolla keskikäyrän ja alakäyrän välimaastossa, mutta pääasia, että käyrä on noussut.

Mancon tavoin täälläkin vatsanahka venyy suuntaan jos toiseen Voiton jumpatessa. Ovat jo isänsä kanssa puskeneet kilpaa toisiaan..:) Onnittelut myös itsellesi viikkojen vaihtumisesta. uskomatonta että ollaan jo 30+ viikoilla ja alle 10 viikkoa laskettuun aikaan!!!

Nonna: Minulla oli juuri noilla viikoilla sellainen alakulovaihe. Luulen sen johtuneen siitä, että ensimmäiset 12 viikkoa pelkäsin keskenmenoa ja kun päästiin riskirajan paremmalle puolelle, niin sitten stressi purkautui alakuloisuutena. Se meni sitten ohi muutaman viikon päästä. Mutta käy ihmeessä kuuntelemassa sydänäänet jos mieityttää, sillä se olokin sitten paranee!

Huiskuttajalle huiskutuksia! hienoa että kaikki oli np-ultrassa hyvin ja viikkojakin sinulla on jo mukavasti! Voitto ryppyili aikoinaan rakenneultrassa, eikä meinannut näyttäytyä ollenkaan..:)

EE se juoksee ultrassa..:) Onneksi kuitenkin kaikki on vauvalla hyvin ja ihan samaa mieltä olen, että kiva kun seurataan sitten kunnolla eikä vain arvailla! Voi vitsit, sinulla enää viikko töitä.. Minulla neljä.. huoh..

Ja Miliko se jo tekee vauvahankintoja kovaa vauhtia! Joko uskaltauduitte tilaamaan vaunutkin nettikaupasta?

Kiva kuulla myös Tirpan ja Lupuksen kuulumisia! Taisi muuten se Varjokas pistää pinon pystyyn jo vauvan saaneille, mutta en tiedä onko se ottanut tulta alleen.. Sitten kun me marraskuiset jakaudutaan, niin tehdäänkö yhteinen pino?

Mutta nyt lopettelen ja toivon etten unohtanut ketään..:)

-Tuittu 30+1-

Vierailija
62/63 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti tulin kirjoittelemaan, että tulkaahan ihmeessä sitten kurkkimaan tuonne vauvapuolelle, kun alkaa taas hoidokkivauvoja syntymään lisää. =)

Sinnehän tuo Varjokas tosiaan perusti meille oman pinon nimellä HT -vauvat ja sinne tosiaan kaikki hoidokit tervetulleita.

Välillä vähän harvakseltaankin sinne porukat kirjuuttelee, mutta mitä enemmän saadaan näitä vauvoja hoidokeihin, niin kyllä varmaan sitä vilkkaampaa on sitten keskustelukin, joten sinne vain. =)

Niin se vain on, että kun tuo pikku nyytti saapuu taloon, niin ei enää niin vain tässä koneen äärellä enää istuskellakaan.

Toki riippuu ihan siitä millainen vauva tulee.

Meillä kun tuo poika on vähän vähemmän oppikirja vauva eli ei nukukkunut vain koko aikaa ja oli tuollainen kannettava tapaus, niin sitä ei hirveästi ole päivisin ehtinyt edes kotihommia välttämättä tekemään. Onneksi nyt pikku hiljaa iän myötä on ruvenneet tavat muuttumaan ja nyttenkin tällä hetkellä vetelee ensimmäisiä päikkäreitään. =)

Ja ihan kiltisti meni nukkumaan, kun ennen se oli sellaista taistelua kyllä että huh... vaikka siis toinen olisi kuin väsynyt, niin ei nukkuisi sitten millään.

Poika on ruvennut nyt myös viihtymään rattaissa!

Ennen kun huudettiin aina ja piti ottaa syliin, niin nyt viihtyy vallan mainiosti maisemia ja ihmisiä tiiraillen ja nukahtaa kiltisti, kun rupeaa väsyttämään. Uskomatonta.

Niin ne taitaa lapset muuttua tässä kuukausien mittaan.

Tietysti kun ikääkin tulee pojalle koko ajan lisää, niin tuo muu ympäristö kiinnostaa jo niin paljon enemmän että viihtyy sitä ihmetellessä hyvin.

Käytiin parisen viikkoa sitten katsomassa kaverin silloin kolme viikkoista poikaa ja voi että se oli pieni!!

Miten ihmeessä sen voi unohtaakin niin pian, että meidän pikkuinenkin on ollut joskus niin pieni. Voih.. tuli oikein ikävä niitä aikoja, vaikka toisaalta on kyllä NIIN ihanaa, kun poika ei huuda koko aikaa ja seurustelee niin ihanasti jo. Meillä nuo ekat kuukaudet olivat siis aika raskaita.

Nauttikaahan siis mahdollisimman paljon nyt vielä kaikesta luppo ajasta sun muusta ja nauttikaa siitä ihanasta pienestä nyytistä, kun se sitten viimein päättää syntyä.

Se aika kun tuppaa menemään aivan liian nopeasti, vaikkei sitä uskoisikaan. Sen huomaa sitten vasta jälkikäteen, että noinko iso tuo pikkuinen jo on.

Mukavaa ja kirpsakkaa syksyä kaikille!! =)

-viivi ja ukko pian 6kk-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kiva kuulla Viivinkin kuulumisia pitkästä aikaa! Kiitos kutsusta, minä ainakin lupaan ilmoittautua heti vauvapuolelle, kunhan tuo Voitto sieltä ensin putkahtaa ulos..:) Olisi muutenkin kiva jatkaa juttuja samalla porukalla!

ON: nyt olen sitten ollut saikulla keskiviikosta alkaen ja on kyllä tehnyt niin hyvää! Keskiviikko meni nukkuessa, mutta nyt olen jopa jaksanut kotona touhuta kaikenlaista kevyttä. Ja tietysti välillä katsoa urheiluakin. Olen vielä ensi viikon saikulla ja sitten ajattelin mennä takaisin töihin kokeilemaan, että josko jaksaisin olla ne loput jäljellä olevat 3vkoa. Kyllä ainakin luulen niin että jaksaisin.

Huomenna kootaan hoitopöytä ja sitten ensi viikolla ajattelin alkaa pesemään vauvanvaatteita. Ihanaa!

Palaan vielä viikonloppuna päivittämään pinoa. Hyvää viikonloppua kaikille!

-Tuittu-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan