Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä järkytyn samalla tavalla kuin tuo Jumbossa kävijä, kun tulen Suomeen.

Vierailija
01.07.2007 |

Joka paikka on täynnä lihavia, huonosti pukeutuvia, rasistisia ja ahdasmielisiä impivaaralaisia.

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperheessä kone pyörii joka päivä ja itse ainakin huomaan käyttäväni aina niitä muutamia samoja vaatteita, otan suoraan narulta käyttöön ja vaatehuoneessa olevat seisovat käyttämättä.

Vierailija
82/89 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asuin ennen muualla kuin Suomessa, yhdessä näistä maista, jota tässäkin ketjussa ihaillaan. Kun tulin raskaaksi, tulin heti takaisin Suomeen. Kyllä täällä on hyvä kasvaa ja elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö, että Saksassa synnyttämään mennessä pitää olla yöpukua ja siteitä myöten kaikki mukana!

Vierailija
84/89 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. hyvinvointipalveluista ei ole enää - jos nyt koskaan ovat olleetkaan - millään huipputasolla. Monessa maassa palvelut tuotetaan paremmin (esim. sairas saa lääkärin kotiin, ah miten toivoisin sitä Suomeen!) tai niihin satsataan enemmän.

Silti Suomessa maksetaan tosi korkeita veroja. Minustakin verot ovat OK ja olen ihan tyytyväinen Suomeen ja sen menstystarinaan yhdestä Euroopan köyhimmistä maista tällaiseksi suht. varakkaaksi valtioksi.

Mutta jotta haluaa Suomen pysyvän hyvänä maana, täytyy olla valmis avaamaan silmät ja katsoa, onko jotkut asiat esim. terveydenhuollossa järjestetty veronmaksajan kannalta paremmin kuin mitä Suomessa tällä hetkellä on.

Vierailija
85/89 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

palvelumaksuja halutaan korottaa ja palveluja huononnetaan. Yritän päästä politiikkaan mukaan, jotta voisin vähän hidastaa tätä kehitystä ja yrittää saada palveluja paremmalle tasolle.

Vierailija
86/89 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä keskustelussa menee puurot ja vellit sekaisin. Minä en todellakaan hauku Suomea. Suomessa on moni asia erittäin hyvin. Mutta fakta on silti se, että terveydenhuoltojärjestelmä on peestä.

Vierailija
87/89 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä muilla on päällä tai millaisia heidän asenteensa on. Jokainen tyylillään ja jos ei kiinnosta tämä maa niin pysyköön poissa. En jää ikävöimään.

T.läski verkkareissa viihtyvä äitiyslomalainen

Vierailija
88/89 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kevyt poskisuukko joka oli kyseessä eikö vain, ei mikään suulle suuteleminen.

Vierailija:

Enemmänkin minusta sellainen vanhempi on sairas, joka avoimesti ihailee sitä kuinka ventovieraat suutelevat lapsia.

Vierailija
89/89 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapseni eivät todellakaan pitäneet siitä, että heitä TUIJOTETTIIN, AHDISTELTIIN, LÄÄPITTIIN! Lastenko pitäisi NAUTTIA tuollaisesta???

Käsittääkseni lapset haluavat elää tavallista elämää eikä kokea olevansa jotain sirkuspellejä, jotka eivät voi leluhyllyllä olla rauhassa.

Vierailija:

Se on kevyt poskisuukko joka oli kyseessä eikö vain, ei mikään suulle suuteleminen.

Vierailija:

Enemmänkin minusta sellainen vanhempi on sairas, joka avoimesti ihailee sitä kuinka ventovieraat suutelevat lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi