Mikä naisissa ällöttää tai ärsyttää kaikkein eniten.
Minua ainakin riippurinnat tai siis ns tyhjät rinnat. Saa naisen näyttämään alasti mummolta. Ärsyttää se että nainen voi mennä koska vaan mihin vaan jos kiellät niin yrität rajottaa sen elämää. Mies saa anoa menemiset vähintään kolmenakappaleena ja miel 5kk ennen ja silloinkin menet pettämään.
Kommentit (214)
moneen kertaan jo sanottukin mutta kyllä se on ylipaino ja " löysyys" joka inhottaa.
Ja tuosta selittelystä olen vähän samaa mieltä. Viikonloppuna istuskeltiin nuotiolla, ja kuuntelin kolmen tytön painonhallintakeskustelua. Onko tullut kesäkiloja jne. Lähinnä juteltiin kahdesta asiasta: " jotkut ei vaan niinku lihoo" ja " en mä stressaa kun painoindeksi on ihan normaali" . Sillä joka eniten perusteli läskejä painoindeksillä, oli kyllä sellaset vatsamakkarat että huh!
Tosi luotettava mittari tuo painoindeksi. 165cm ja 68kg on " normaali" .. joopa joo.
Olen 29-vuotias, neljä lasta maailmaan kantanut ja synnyttänyt nainen.
En ymmärrä, miksi minun pitäisi näyttää 15-vuotiaalta teiniltä.
Minulla on kunnon rinnat ja pyöreä pylly, pikkuisen pehmeyttä mahassa ja tyytyväisempi en voisi ulkonäkööni olla.
Jopa miehet on tykänneet, vientiä riittäs haitaksi asti. Onneksi on jo mies, joka rakastaa ja arvostaa minua, äitiyttäni ja kroppaani.
naisena tullut koettua pettymyksiä kun mieheltä löytynyt ainoastaan prinssinakki housusta. Pitäisi tarkastaa tuokin asia ennenkuin kotiinsa vie.
Ketjun aiheenahan oli nimenomaan mikä naisessa ällöttää ja sitten tässä on listattu rehellisesti että hoitamaton ja rupsahtanut ulkonäkö ällöttää.
Ei nainen voi vaan vetäytyä sen äidin roolin taakse ja puolustella sillä vetelää olomuotoaan. Ainakaan jos haluaa miellyttää miestään. Onko joskus joku mies vedonnut siihen että " olen tämmöinen plösö mutta koska olen kahden pienen lapsen isä se on ihan OK..." . Tai että " lapsen mukana tuli 30 kiloa lisää mutta se on pieni hinta meidän pikku vekkulista."
Ehkä eniten naisessa ällöttää se asenne että lapsia saatuaan voi unohtaa sen fyysisen naisellisuuden, kelvatkoon miehelle tai ei.
Mielestäni en ole rupsahtanut plösö, vaikka en kenties ihannemitoissa olekaan.
Minusta (ja usko pois, monen miehenki mielestä) aikuisella naisella saa ja jopa PITÄÄ olla pikkaisen muotoja. On ihan eri asia olla 30kg ylipainoinen tai olla normaalipainon ylärajoilla.
Ja en nyt varsinaisesti verhoudu äitiyden taakse, mutta kyllä raskaudet ovat kroppaani jälkensä jättänyt enkä koe sitä mitenkään negatiiviseksi.
Miehenikin oli silloin joskus tavatessamme 65-kiloinen pojankloppi, nyt hän on 90-kiloinen aikuinen mies. Minusta se on luonnollista.
1. Tämä on edelleen " Mikä naisissa ällöttää" -keskustelu. EI naisten " Seli seli" -palsta. Osoittakaa nyt edes jonkinlaista selkärankaa näissä asioissa!
2. Onko ihme että yli puolet suomalaisista on nykyään ylipainoisia? Onko ihme että asia ei muutu, kun lapset saavat mallin ylipainoisista vanhemmistaan? Ylipaino on merkittävin ' sairaus' kansantalouden ja kansanterveyden kannalta.
Tässä on hyvä esimerkki. 165cm 68kg nainen on normaali. Yksikin kilo lisää, niin jo painoindeksi näyttää ylipainoa! Mies lihoaa 65kg -> 90kg. Jos kyseessä ei ole kehonrakentaja, tuo 25 kiloa on pelkkää rasvaa ja nestettä! Onko lihavuuden/kehonrasvan merkitys terveydelle unohtunut?
Ihan turha selittää ylipainoa äitiydellä tai isyydellä. Tai ' aikuistumisella' . Hyvät vanhemmat pitävät itsestään huolta, sillä vain siten voi pitää huolta myös lapsistaan!
Vierailija:
Olen 29-vuotias, neljä lasta maailmaan kantanut ja synnyttänyt nainen.
En ymmärrä, miksi minun pitäisi näyttää 15-vuotiaalta teiniltä.
Ei taas näitä. Vedotaan, että olen niin ja niin monta lasta kantanut ja synnyttänyt.
Kerrataanpa: raskauden aikainen painonnousu koostuu lapsen painosta, istukasta ja lapsivedestä. Jos nainen on laihanlainen, kuten useimmat suomalaisäidit eivät ole, tulisi hänen kerätä hieman vararavintoa imetystä varten. Jos tämä vararavinto on äidin kropassa ennestään, on ylimääräinen painonnousu silkkaa ihraa, varsinkin jos ei aio edes imettää.
Jos lapset ovat olleet useamman vuoden sen vatsanahkan ulkopuolella, on turha käyttää heitä verukkeina painonnousulle. Miksi ei myönnä suoraan, että istun mielummin sohvalla ja mässäilen jotain hyvää kuin lähden salille?
miehet ovat lojaaleja realisteja? Kukaan järkevä mies ei ala hehkuttamaan 17-vuotiaiden neitosten kiinteyttä ja fyysistä haluttavuutta omalle muijalleen. On vain sopeuduttava tilanteeseen ja toivottava, että nainen ottaisi itseään niskasta kiinni. Luulisi, että naisilla on itsekriittisyyttä sen verran, ettei tarvitse valehdella itselleen ja sinisilmäisesti ottaa vastaan miehen kehuja. Luuletko, että miehesi pahastuisi valtavasti, jos laihduttaisit vaikkapa 5 kg ja ottaisit kumpaankin reiteesi kilon verran kiinteyttävää lihasmassaa salilla?
Aloittelija lisäksi kehittyy helposti ja nopeasti. Tietenkään tulosta ei saa viikossa, mutta ei saa lastakaan viikossa. Jos lääkäri sanoisi, että lapsen terveyden takia on käytävä salilla väh. kerran viikossa, niin naiset tekisivät sen. Sama juttu kuin tupakoinnin lopettamisessa.
ps. itse käyn viikoittain salilla. Käynyt jo yli 10 vuotta. En pitäisi itsestäni, jos olisi tikkukädet/jalat ja lättänä rintakehä. En halua olla kukkakeppi.
Naisissa ällöttää:
-huono ryhti
-laiskuus
-äiti-look(ei tarvi laittautua enää, ei pukeutua naisellisesti)
-lihavuus
-junttius, juoruaminen
-toisten arvosteleminen, toisista jauhaminen(omakin elämä pitäis kiinnostaa)
-keskustelukyvyn/taidon puute
-mielipiteettömyys oikeista, suurista asioista(politiikka/maailma)
-pinnallisuus
M29
Vierailija:
Minusta (ja usko pois, monen miehenki mielestä) aikuisella naisella saa ja jopa PITÄÄ olla pikkaisen muotoja.
naisissa ällöttää
-hutsumainen ulkonäkö
-liika pakkeli (meikki)
-huuli- yms lävistykset
-mauton pukeutuminen
ärsyttää
-kanamaisuus
-pikkumaisuus
-feminismi
-tyhmyys
Ja tuohon painoasiaan, niin täällä kyllä on yks, joka voi rehellisesti sanoa tykkäävänsä enemmän bmi 25-28 naisista kuin vaikkapa bmi 18-21 naisista. Ja kunnon rinnat pitää olla ja pylly, jota puristella!
M 33
Väännetään tämä oma mielipiteeni nyt rautalangasta.
15-vuotias on lapsi, teini-ikäinen, joka vasta on kasvamassa naiseksi / mieheksi.
29-vuotias, 4 raskautta läpikäynyt nainen on siis eri asia.
Totta on, että he (kai?) voivat näyttää samalta. En vaan ymmärrä miksi siihen pitäisi väkisin pyrkiä?
Minäkin harrastan liikuntaa; käyn koiran kanssa lenkillä joka ikinen ilta ainakin 8km, jaksan sen jopa hölkätä. Salille minua ei saa kirveelläkään, ei ole minun juttu. Vatsa ja selkälihaksia kyllä teen ihan kotosalla. Talvella hiihdän ja luistelen.
Minulla on raskausarpia ja kyllä, lantio on levennyt synnytysten myötä. Maha ei ole kuin silloin teininä.
Kiinteät pyöreät pakarat ovat paremmat kuin läskiperse. Hyvästä pyllystä esimerkkinä Johanna Halkoaho, yleisurheilija. Riittää puristeltavaa. Itse en ole lollotissimiehiä, mutta totean vain, että BMI 21-naisella voi olla isohkot, kiinteät tissit(isot rauhaset)
Vierailija:
Ja tuohon painoasiaan, niin täällä kyllä on yks, joka voi rehellisesti sanoa tykkäävänsä enemmän bmi 25-28 naisista kuin vaikkapa bmi 18-21 naisista. Ja kunnon rinnat pitää olla ja pylly, jota puristella!
M 33
Miten se pääsi levenemään? Vai tuliko siihen läskiä?
Vierailija:
kyllä, lantio on levennyt synnytysten myötä.
se on todellinen seksintappaja! Jos nainen/mies kyöhnää kumppaninsa kimpussa halukkaana seksiin lähes joka päivä, niin joku ektrasentti pyllyssä/vyötärössä, who cares!!
Pahinta on kait, kun viikosta toiseen kumppani kääntää vain kylkeänsä milloin mihinkin tekosyyhyn vedoten (väsyttää, aikainen herätys, ei vaan kiinnosta, yms.). Onneksi ei ole meidän parisuhteen todellisuutta, mutta tuttupiirissä on aika monenkin perheellisen parin arkea. Minulle ja miehelleni ei pari ekstrakiloa jenkkoina lanteilla tai reisiselluna juuri ole väliä, kun molemmat hyppää enemmän kuin mielihyvin toisensa kimppuun sängyssä. Että jos palataan siihen, mikä OIKEASTI jotain merkitsee kumppanissa...
N30
kehtaa harrastaa seksiä mieheni kanssa. Synnytyksestä aikaa 3kk ja alapää löystynyt, olen täynnä raskausarpia ja maha on tyhjä pussi. Näitä lukeneena on turha sanoa, miksi en kehtaa.
Hävettää vaan niin valtavasti olla tämän näköinen/kokoinen. Joten ei seksiä.
N28
enkä halua selitellä, mutta kerron oman näkemykseni kropastani ja seksuaalisuudestani:
Olen kolmekymppinen, kaksi lasta synnyttänyt nainen. Pituutta 156cm ja painoa nyt 49kg (raskausaikoina maksimipaino 59 ja 61kg). Ennen synnytyksiä kuppikokoni oli 75B, nyt nippanappa 75A.
Urheilua olen harrastanut aina (yleisurheilu) ja nykyäänkin kilpakuntoilumielessä treenaan juoksua ja soutua sekä kuntosalia valmentajan ohjauksessa. Juoksen 1-2 maratonia vuodessa sekä puolikkaita 4-5 ja soudan muutaman soutukisan (Sulkava 60 km sekä muutamia lyhyempiä 15 ja 30 km kisat/kesässä). Viikkotasolla harjoituskautena tulee treeniä 10-20 h/viikko, kisakausi touko-syyskuu on sitten erikseen..
Mutta summa summarum seksi puuttuu elämästäni, koska kroppani, joka vaatteet päällä on timmin näköinen ja treenattu kätkee kamalan roikkuvatsan (repesi ensimmäistä odottaessa, vaikka paino ei noussut kun 61 kiloon, lapsi painoi 4200gr ja vyötäröni ympärys oli 144 cm, kts. pituuteni) Esim. konttausasennossa vatsa näyttää enemmänkin roikkuvilta kivespusseilta ;( ja rintojen tilalla on kaksi raidallista patalappua....haluja kyllä olisi ja alapää vaatii seksiä, mutta kun kuorin vaatteeni, niin halut katoaa sen siliäntien...mies kyllä ainakin väittää haluavansa minua..l.
Tämän johdosta itsetuntoni on nolla..olen ahdistunut, kun kaikki kehuvat upeaa vartaloani ja sitä, miten raskaudet eivät minussa näy, mutta kukaan muu ei ole minua mieheni (ja lapsieni)lisäksi nähnytkään aatamin asussa..
Nyt olen varannut itselleni konsultaatioajan vatsanpeitteicen korjausleikkaukseen elokuussa, ja toivon saavani tästä apua. Ja kun varat sallivat ja rohkeus riittää, korjautan myös rintani, mutta siihen asti minä keskityn vain urheiluun ja lapsiini, en seksiin_valitettavasti
NO ESIMERKIKSI HOLLYWOODISSA JOILLAKIN ON TAPANA SYNNYTTÄÄ LAPSENSA KEISARILEIKKAUKSELLA SEN VERRAN ETUKÄTEEN ETTEI VATSA EHDI VIELÄ PAHASTI VENYÄ, VIIMEISET KAKSI KUUKAUTTA VENYTTÄVÄT ENITEN JA ARVESTA PÄÄSEE SITTEN EROON PLASTIIKKAKIRURGILLA, MIKÄS SIINÄ JOS MIES SATTUU OLEMAAN DAVID BECHAM JA KUKKARO SIINÄ LYÖNNISSÄ ETTÄ PIENI LEIKKAUSLASKU EI HETKAUTA SUUNTAAN EIKÄ TOISEEN, TOINEN ASIA ONKIN SITTEN ONKO MORAALISESTI OIKEIN RISKEERATA LAPSI PELKÄN ULKONÄÖN VUOKSI, JOS NÄIN ON KANNATTAISIKO EHKÄ JÄTTÄÄ LAPSET HANKKIMATTA JA KESKITTYÄ ITTENSÄ TRIMMAAMISEEN, JOSTA TOSIN EI OLE KESKI-IÄN JÄLKEEN TAVALLISELLE PULLIAISELLE MITÄÄN HYÖTYÄ OLITPA LAIHA TAI LIHAVA, RYPYT TULEE KUMMINKIN JA PAIKAT ROIKKUU...VAIKKA LUONNETTA VÄHÄTELLÄÄN NIIN KYLLÄ SIINÄ VAIHEESSA JOTAIN MUUTAKIN PITÄÄ VARMAAN TOISESSA NÄHDÄ KUIN TISSIT JA PEPPU TAI MAHA....
OLEN SAMAA MIELTÄ, EI 15VUOTIASTA VOI VERRATA EDES SYNNYTTÄMÄTTÖMÄÄN 29VUOTIAASEEN, IKÄ TEKEE VÄKISINKIN TEHTÄVÄNSÄ, VAIKKA OLISI TREENATUT VATSALIHAKSET, RYPPYJÄ TULEE VAIKKA KUINKA VETELISI RYPPYVOITEITA NAAMAAN JA MITÄ TULEE SYNNYTYKSEEN, JOHAN SEN MAALAISJÄRKIKIN SANOO ETTÄ JOS NORMAALIRASKAUS TUO NORMAALIPAINOISELLE IHMISELLE 10-15KG LISÄÄ PAINOA JA VATSANAHKA JOUTUU SUHTEELLISEN PIENESSÄ AJASSA VENYMÄÄN VALTAVASTI KOSKA PAINOSTA SUURI OSA ON VATSASSA, TOISIN KUIN JOS LIHOISIT MUUTEN 10-15KG JA PAINO JAKAUTUISI TASAISEMMIN YMPÄRI KROPPAA...JOS LIHAVA IHMINEN LAIHTUU NOPEASTI VASTAAVAN MÄÄRÄN, VATSA JÄÄ ROIKKUMAAN SAMA PÄTEE SIIS RASKAANA OLEVAAN...KYLLÄ LAIHTUA VOI ENTISEEN PAINOON MUTTA ON MAHDOTONTA SAADA KROPPANSA 15VUOTIAAN KUOSIIN ILMAN KAUNEUSKIRURGIAA, LANTIO LEVENEE JOTTA LAPSI MAHTUISI ULOS, LUUSTOLLE EI KYLLÄ ITSE PYSTY TEKEMÄÄN MITÄÄN VALITETTAVASTI JA TOINEN ASIA ON SELLULIITTI, SITÄ VOI OLLA HYVINKIN LAIHOILLA IHMISILLÄ, SIIHEN VAIKUTTAVAT GEENIT PÄÄASIASSA...
kun lueskelee näitä miesten näkemyksiä niin tulee mieleen että mikä miehissä ärsyttää...1. et ole raskaana et synnytä, miten siis voi tietää miltä se tuntuu tai miten se vaikuttaa vai onko tullut käytyä verrattua omaa synnyttänyttä vaimoa naapurin synnyttäneeseen 2. kannattaisiko miettiä etukäteen haluaako perhettä ylipäätänsä vai käyttää kaiken liikenevän ajan ittensä trimmaamiseen ja 15 vuotiaiden vokotteluun baarissa, valitettavasti kolmekymppisen naamavärkki ei varmaan tähän riitä enää timmistä kropasta huolimatta...3. ja kyllä se vähän niin on että mies tai nainen, jos haluaa sitoutua toiseen ihmiseen niin ainut mihin voit vaikuttaa olet sinä itse ja oma asenteesi, ketään ei voi pakottaa laihduttamaan tai laihasta et saa täyteläisen pyöreää, jokaisella on omat ihanteet, voi vain hyväksyä toisen sellaisena kuin on tai pysyä sinkkuna....
kun lueskelee näitä miesten näkemyksiä niin tulee mieleen että mikä miehissä ärsyttää...1. et ole raskaana et synnytä, miten siis voi tietää miltä se tuntuu tai miten se vaikuttaa vai onko tullut käytyä verrattua omaa synnyttänyttä vaimoa naapurin synnyttäneeseen 2. kannattaisiko miettiä etukäteen haluaako perhettä ylipäätänsä vai käyttää kaiken liikenevän ajan ittensä trimmaamiseen ja 15 vuotiaiden vokotteluun baarissa, valitettavasti kolmekymppisen naamavärkki ei varmaan tähän riitä enää timmistä kropasta huolimatta...3. ja kyllä se vähän niin on että mies tai nainen, jos haluaa sitoutua toiseen ihmiseen niin ainut mihin voit vaikuttaa olet sinä itse ja oma asenteesi, ketään ei voi pakottaa laihduttamaan tai laihasta et saa täyteläisen pyöreää, jokaisella on omat ihanteet, voi vain hyväksyä toisen sellaisena kuin on tai pysyä sinkkuna....
Epäsiisti ulkonäkö/-vartalo. Esim. kynnet, karvat.
Ärsyttää: toisten vähättely, myöhästelyt,